Téma: motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 00:37
zajimalo by me jestli tu je nekdo kdo si to uz rozdal s policejnim passatem a jak dopad
podle me moc takovych lidi moc neni jestli je vubec nekdo kdo se o to pokousel ponevadz si myslim ze na dalnici je jim celkem dost slozity ujet
1 2 3 4 5... 6

8.2.2010 v 00:43 | Nahoru | #1
až se tu ozvou adepti z Rudné, tak poreferují

8.2.2010 v 00:45 | Nahoru | #2
tak na to jsem zvedav rekni jak dopadli: pro ne nebo pro passat?

8.2.2010 v 00:50 | Nahoru | #3
Mne akorat kamos nedavno vypravel jak na dalnici "zavodil" s bengo-pan europeanem (nebo FJR, ted vazne nevim), ve 2... Do 260 se prej drzel...
O Passatech zatim nevim..

8.2.2010 v 00:52 | Nahoru | #4
ghost rider by je na K1 poddělal s prstem v nose :D

8.2.2010 v 00:55 | Nahoru | #5
R1 neujela, otázka, jestli vůbec chtěla ujíždět, někde tu je o tom vlákno

4 reakcí na tento příspěvek motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 01:02 | Nahoru | #6
A že já měl po té diskuzi na jiném vláknu taky cukání tohle založit...

Já jsem jednou zkoušel závodit s Porsche Carrerou a to jsem mu ujel celkem bez problémů, a to je o dost lehčí než Passat a má to asi 350 koní myslím. Takže podle mě by tu už pár lidí co jim ujelo být mělo. Jen bude ten problém, že holt na dalším nájezdu na dálnici může být přichystaný další...

Naposledy editováno 08.02.2010 01:10:53

8.2.2010 v 01:09 | Nahoru | #7
biker_man>

2 reakcí na tento příspěvek motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 01:14 | Nahoru | #8

8.2.2010 v 01:22 | Nahoru | #9

sherm14>na rovine mozna ujedes,v zatackach te ma.....asi budete namitat kolik je na dalnici zatacek,ale kdyz jedes 300 tak i do sebemensi zatacky musis klopit jak svina.....

To auto má holt výhodu, že je rychlejší do zatáček, a zvlášť na špatném povrchu, ale pořád si myslím, že když bude dost srdcař střelec, tak by jim měl ujet (pokud nebude vrtulník nebo další zavolaní na další nájezd na dálnici a hromadná akce).

Naposledy editováno 08.02.2010 01:24:25

8.2.2010 v 01:32 | Nahoru | #10
Ujel by?

1 reakcí na tento příspěvek motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 01:34 | Nahoru | #11
ono jet taky treba 300 5 minut neni zadna prdel nehlede na to ze mi to rve vzdycky hlavu jako blazen a to i pri max zalehnuti nevim jak bych to vydrzel treba tech 5 minut by mi musela asi upadnout zatimco oni jsou celkem v klidu v aute jenom k tomu videu to je nekde ve meste tam je to uplne o necem jinym o tom se tu nebavime

Naposledy editováno 08.02.2010 01:37:20

8.2.2010 v 01:37 | Nahoru | #12

tinky_linky>ono jet taky treba 300 5 minut neni zadna prdel nehlede na to ze mi to rve vzdycky hlavu jako blazen a to i pri max zalehnuti nevim jak bych to vydrzel treba tech 5 minut by mi musela asi upadnout zatimco oni jsou celkem v klidu v aute

v aute pijou kafe :D

8.2.2010 v 01:39 | Nahoru | #13

Šebestová>v aute pijou kafe :D

to urcite ne ale jsou na tom asi tak desetkrat lip nez na motorce

8.2.2010 v 01:44 | Nahoru | #14

biker_man>Myslím že to zrovna tady to nikomu nemusíš zdůrazňovat. Ono taky nejde o to jen že je najednou všechno hodně prudké, ale hlavně se při té rychlosti nedá nějak extra na tom cvičit, prvně se tomu moc nechce měnit směr už v takových rychlostech, a druhak jak se člověk hne, tak mu přečnívající části těla hned bere vítr a dost se s tím pak bojuje. Jednou jsem takhle taky byl téměř rychlejší než anděl strážný, když se v zatáčce najednou přede mnou objevila rozjetá kočka a z maximálního náklonu jsem musel naklápět na nad-maximální.

jasny,mas pravdu,holt to byla jen otazka casu kdy si na vas zavodniky posviti

8.2.2010 v 01:45 | Nahoru | #15
tinky_linky> jj myslel jsem to s nadsázkou... btw. jestli budeš někdy zkoušet s passatem závodit tak to natoč :))

8.2.2010 v 01:49 | Nahoru | #16
vzhledem k tomu ze jsem jel po nasich dalnicich na motorce jen jednou v zivote a hned tam zase tak nepojedu takze tu moznost mit ani nebudu ponevaz to nejsou dalnice ale tankodromy a to si necham ujit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 02:15 | Nahoru | #17

biker_man>Já jsem jednou zkoušel závodit s Porsche Carrerou a to jsem mu ujel celkem bez problémů...

8.2.2010 v 02:16 | Nahoru | #18
Od někoho už jsem četl, že na poloprázdné dálnici na ZX10R podržel na pár min fullgass 300+ km/h do prvního sjezdu a vpoho. Nemám důvod nevěřit. Jednak museji mit slabší zrychlení ze 100km/h na 300km/h a jednak podle mě cestovní rychlost toho passatu bude max 280km/h...

8.2.2010 v 07:36 | Nahoru | #19

biker_man>A že já měl po té diskuzi na jiném vláknu taky cukání tohle založit...

no,to beru s rezervou!........asi si závodit zkoušel ty,ale ten druhý jel na výlet!

8.2.2010 v 07:42 | Nahoru | #20

s tím úplně nesouhlasím, ono záleží taky hodně na zatáčce. V některý můžeš bejt stejně rychlej taky jsem si říkal že na zatáčkovitý trase dostanu na prdel ale kámoš koupil BMW M3 e46 SMG tak jsme to jeli zkusit taky mi pořád říkal že dostanu na prdel. No tak jsme to dali Milevsko- Petrovice a vzhledem k tomu že jsem měl studený gumy a v zatáčkách jsem tomu nedával tak jsem stejně dojel podstatně dřív. Je to stejná trasa jako jede tady FIZZER (akorát to jede jakoby počítal fialky tak si toho nevšímejte )

1 reakcí na tento příspěvek motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 07:54 | Nahoru | #21
Od mala říkám svým dětem a sám se tím řídím- neujíždí se rychlostí,ale chytrostí.
Když mě honili benga,skoro po každý jsem je setřásl tím,že jsem s nima někde vyjebal.
Jednou jsem projel ulicí,kde jsem věděl,že jsou v ní zabetonovaný tyče,aby tama neprojelo auto,jedno se schoval na chodník za kontejner,oni projeli a byli pryč,jednou jsem je přebrzdil na výjezdu z dálnice a jednou,co si pamatuju jsem jim projel po chodníku na vedlejší ulici. Než objeli blok,byl jsem pryč. Ujet rychlostí se samozřejmě dá taky,ale to riziko nestojí za to. To radši zastavím.

8.2.2010 v 07:57 | Nahoru | #22
prackarr> je to tak musí se člověk snažit zachovat chladnou hlavu a myslet. Stejně tak přemejšlet a co nejvíc odbočovat aby jim nebylo jasný kam jedeš protože není problém aby vzali vysílačku a na tebe čekalo další auto

8.2.2010 v 08:00 | Nahoru | #23
ale největší masakr kdy jsem měl fakt na mále bylo zdrhačka v těch Mor. Budějovicích zdrhat v neznámým městě a v dešti jak kráva na dvouválci není zrovna prdel

8.2.2010 v 09:11 | Nahoru | #24

jestli si ujel 911ce s VFR tak dotycnej bud nezavodil nebo se bal... 911 rozseka krom sprintu z mista celkem libovolnou motorku...

8.2.2010 v 09:38 | Nahoru | #25
assassin>
No ale pokud máš najetou trasu, tak je to taky o něčem jiném. Já jsem na Tenere s obutýma Metz. Tourance ujel v buchlákách taky nějakému porsche (ale typ nevím). Podle najíždění do zatáček přes plnou do protisměru se asi snažil závodit, na rovině mi ujel fest, ale v zatáčkách jsem ho dal a pak už se před mě nedostal, protože ho brzdily nějaké auta, které nestihl předjet - ale měl pražskou značku, takže to ho omlouvá

8.2.2010 v 10:12 | Nahoru | #26
Petr-RSV: Hehe, já jsem ujel carreře GT4 ve stoupání na Stelvio V těch vrácečkách musel jet pomalu, protože měl takový rejd, že málem lízal stěny. A pak stačilo předjet jeden karavan a panáček byl v prdeli
A ještě jsem dal nějaké ferrari... ...v zácpě na italské dálnici

8.2.2010 v 10:20 | Nahoru | #27

nx9005>Pokud jsi jel na VFR, tak to ten ridic asi moc neumel nebo se honit nechtel. Carrera ma zrychleni skoro stejne jako VFR a maximalku o 50km/hod vyssi

Taky se mě to nějak nezdá. Jednou jsem dojel carreru, jeli sme vedle sebe, trocha provokace...oba dvá jsme za to vzali a posral mě, tak nevím nevím....

8.2.2010 v 10:23 | Nahoru | #28
1100Virago>
na GG jsme potkali taky Ferrari - nějaký nový kabriolet. Jeli v tom 2 důchodci z kopce krokem a za nima tak sto metrů kolona ostatních aut - dědula se evidentně kochal Mám je i někde na fotce, pak to doma pohledám.

8.2.2010 v 10:28 | Nahoru | #29
S tím passatem na dálnici si myslím, že nějaký 4vál litrovej supersport ho dá. Jinak bude výtězit, když bude velký provoz...Když se Lufťáci vrací v neděli z chat!