1 reakcí na tento příspěvek Jde to či ne?
Naposledy editováno 20.11.2009 20:10:50
1 reakcí na tento příspěvek Jde to či ne?
takže to bude prodejný max. jako bezpapírák až se jí jednou budeš chtít zbavit..
1 reakcí na tento příspěvek Jde to či ne?
2 reakcí na tento příspěvek Jde to či ne?
Číslo na rámu je vyražený, to těžko vyměníš. Já měl na RS vykleplý dvě vedle sebe. Asi čórka.
Naposledy editováno 20.11.2009 22:02:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to či ne?
RomanSS>Typ motoru je stejný, Rotax 122.
Číslo na rámu je vyražený, to těžko vyměníš. Já měl na RS vykleplý dvě vedle sebe. Asi čórka.
No jo,čórkaři z Mezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to či ne?
Dědóch>No jo,čórkaři z Mezu
co se pořád navážíš do medřičáků!!! zales do toho svýho šakalova a nevotravuj.
1 reakcí na tento příspěvek Jde to či ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to či ne?
Číslo na rámu je vyražený, to těžko vyměníš. Já měl na RS vykleplý dvě vedle sebe. Asi čórka. [/quote]
ty dvě čísla se opravdu ofiko dělají, když měníš rám za jiný (výměna schválená dovozcem jako díl za díl), pak ti pod číslo koupeného rámu vyrazí původní dle techničáku (ale opět jen tam, kde k tomu mají povolení) a vše je zapsáno do techničáku
MaKeC125:
jinak "jedna paní povídala" jde původní číslo rámu "vylepit" tekutým kovem, a pak nabušit správné číslo, jsou borci údajně co to umí a ani na TK zběžně pak nepoznají (snad jen pokud by to šlo do laborky), no rozhodni se jak uznáš.........
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to či ne?
sharp>
jinak "jedna paní povídala" jde původní číslo rámu "vylepit" tekutým kovem, a pak nabušit správné číslo, jsou borci údajně co to umí a ani na TK zběžně pak nepoznají (snad jen pokud by to šlo do laborky), no rozhodni se jak uznáš.........
To není jedna paní povídala...jak myslíš, že se z čórek stávaj normálně jezdící legální auta? Otázka 2 hodin práce...
BagoBorec>To není jedna paní povídala...jak myslíš, že se z čórek stávaj normálně jezdící legální auta? Otázka 2 hodin práce...
no a ani nemusí to bejt z čórek, stačí, když si někdo koupí moto-auto ve Švýcarsku (není v EU) a řeší předělání na papíry, normálně to přihlásit snad ani nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to či ne?
BagoBorec>To není jedna paní povídala...jak myslíš, že se z čórek stávaj normálně jezdící legální auta? Otázka 2 hodin práce...
a ty seš nějakej chytrej,, máš zkušenosti??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde to či ne?
Mirek12>a ty seš nějakej chytrej,, máš zkušenosti??
Jo já ti tady napíšu svoje zkušenosti a za dvě hoďky mám před barákem zásahovku...
BagoBorec>To není jedna paní povídala...jak myslíš, že se z čórek stávaj normálně jezdící legální auta? Otázka 2 hodin práce...
tak to bych chtěl vidět to se dělalo tak leda na dnes už starejch jebkách. nová auta mají víc ochranných prvků než jen číslo motoru a kastle (vin)
Mimo to já mám ma motorce pojišťovnou vyražený číslo na každém důležitějším díle ,jako kola,vidle víka motoru z obou stran,kyvna ,dokonce i na koncovce výfuku aj. sám ani nevím na čem všem to je a teď mudruj jak bys to legalizoval?
MaKeC125 Pro klid svědomí bychtu přestavbu nedělal, už z důvodu velkého věkového rozdílu. Ani technici na stk už nejsou uplně blbí a pojišťováci už vůbec ne . Ti jsou placení za to aby pojišťovny platit nemusely, tak hledají jakékoli nesrovnalostimezi techničákem a skutečností.