paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co na popojíždečky do 30.000 Kč
29.9.2009 v 16:55
Chci koupit nějakou levnou motorečku na dojíždění z vesnice do okolních měst (+- 15 km jedna cesta). Aby se to moc nekazilo a aby to nežralo (tak do 4 l/100 km a čím míň, tím líp).
Nejvíc jsem uvažoval o malém CBRku 125 ccm, ale klidně i něco staršího co dosahuje rychlostí aspoň 100 km/h - MZky nebo cokoliv. Doporučte.
Jo a ne skútříka.

Díky za názory

EDIT: Jo a 30 tisíc je max. strop, čím míň, tím líp

Naposledy editováno 29.09.2009 16:58:47
Předchozí
1 2 3
Následující

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 16:59 | Nahoru | #1
CBR 125R naprosto splňuje Tvé požadavky - kromě běžné výměny provozních kapalin s ní nic dělat nemusíš, dá se s tim jet i za 2l/100km a ani delší cesty nejsou problém (nejvíc jsem na ní dal 700km za 2 dny)

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:01 | Nahoru | #2
Jak jsi na tom s ŘP?? mas jenom na 125ku?

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:03 | Nahoru | #3
radši nic

Naposledy editováno 29.09.2009 17:18:30

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:08 | Nahoru | #4
vonZahn: pod celym textem psal ze nechce skutra

hmm a to CBR je na tebe jak ulite

1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:09 | Nahoru | #5
cebro je mini.. to radši ybr

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:10 | Nahoru | #6

Navrc>cebro je mini.. to radši ybr


Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:10 | Nahoru | #7
YBR

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:14 | Nahoru | #8
CBR 1000RR

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:14 | Nahoru | #9
Hartford VR 125Z
Já na tom najel 17tis km,ted to má přes 27tis a furt bez problému.
Jezdil jsem s tím za 2,5 litrů

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:17 | Nahoru | #10
uvažuju taky - vypadá to na XL ko - třeba zde.

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:17 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:29 | Nahoru | #12
Neblbni se 125ccm.. Za 4l jezdí i GS 500, sice ER5-ka to není, ale o moc horší taky není.. O do 30ti tis seženeš bez problémů..

GS 500E

1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:33 | Nahoru | #13
nebo zachovalou GPZ 500S

GPZ 500S rv.1996



Na CBR 125 jsem jezdil, je to malinké a musí se točit skoro jako dvoutakt... Na stejné dojíždění, jak píšeš, mám jawu 350/640-1, nenáročná, bezúdržbová, jen spotřeba do 4l neklapne

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:34 | Nahoru | #14
C.J.> Taky bych to tak videl

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:47 | Nahoru | #15
ja bych byl spis pro tu mz nebo neco podobnyho.. hlavne na MZ a na Jawu sezenes hromadu dilu vsude a za par kacek do naky velky motorky bych nesel nevis co se kdy posere a je to slozitejsi na opravu a hlavne drasi tot muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 17:54 | Nahoru | #16
To GPZ-tko, myslím tak 93 rok si pořídil teď kamarád celkem v ok stavu,...za 16 tisíc.To by bylo něco pro tebe.

3 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 18:31 | Nahoru | #17
Taky jsem pokukoval po nějaké pětistovce, teď se spíše přikláním k nějakému 4T enduru, kterým bych nahradil dvě své jawy (jedna na cesty a druhá do lesa), když je ta krize

Než MZ bych teda raději volil novější jawu, mi už devátým rokem prvotřídně slouží tahle jawa

[img]

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 18:45 | Nahoru | #18
[quote]C.J.>Taky jsem pokukoval po nějaké pětistovce, teď se spíše přikláním k nějakému 4T enduru, kterým bych nahradil dvě své jawy (jedna na cesty a druhá do lesa), když je ta krize

Než MZ bych teda raději volil novější jawu, mi už devátým rokem prvotřídně slouží tahle jawa

[img] je tvoje?...kua a já si říka kdo to tam u 'nožíře' parkuje

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 19:06 | Nahoru | #19
jj, pokud tam nemám VFR (tu tam nerad nechávám přes noc) tak tam mám aspoň na hrkání Jawu ř

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 19:07 | Nahoru | #20

C.J.>Taky jsem pokukoval po nějaké pětistovce, teď se spíše přikláním k nějakému 4T enduru, kterým bych nahradil dvě své jawy (jedna na cesty a druhá do lesa), když je ta krize


ja koupil staryho dominatora a jsem hodne spokojenej

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 19:18 | Nahoru | #21

Matess727x>To GPZ-tko, myslím tak 93 rok si pořídil teď kamarád celkem v ok stavu,...za 16 tisíc.To by bylo něco pro tebe.



r.v. 1992 prosim pekne

1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 20:01 | Nahoru | #22
Za 30 dnes koupíš půllitry GS500E, ER-5 a při troše hledání i velmi dobré CB500. Všechny tyhle motorky jsou bezproblémové.
125ccm je moc slabá a nižší objemy mezi 125 a 500 dříve nebyly moc rozšířené, takže nabídka ojetin je slabší.
Jawu 350 nedoporučuji. Jezdím na ní denně do práce a už několik let a v podstatě furt na ni něco opravuju. Díly jsou sice za rozumnou cenu a většinou jdou snadno sehnat, ale jejich kvalita je mizerná a životnost krátká. Navíc některá technická řešení jsou na Jawě taková, že jsou předurčena k tomu aby se furt srala.
Archaická a silně ojetá CB450 se při tomto způsobu použití nikdy nesrala, přestože už je hodně za zenitem.

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 20:23 | Nahoru | #23
Pokud dobře pamatuju, autor témata ER5 měl, takže asi opravdu kouká po dváce nebo čtvrtlitru. Na ER5 je spotřeba 4 na 100 opravdu mezní, dá se s ní jet jen při konstantní 80-90 km/h. Jestli jde o dojíždění bez radosti z jízdy je CBR125 dobrá volba.

Naposledy editováno 29.09.2009 20:23:53

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 20:24 | Nahoru | #24
Deadman> Tak to máš pech (mi se kdysi 634 taky furt srala), na 640-1 mám najeto 85tis km, v 25tis km výměna ložiska na klice, v 65tis další výměna ložisek a první výbrus (díky chybě servisu, jinak bych možná pořád jezdil s orig. výbrusem ). Shrnuto a podtrženo, za 9 sezon mnou najeto přes 70tis km, 2x půlený motor,toť vše. Mi se cena jawy dávno vrátila.

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 21:59 | Nahoru | #25
Já na to mám Yamahu SR 125. Motorka vhodná na cesty všeho druhu...

1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 22:26 | Nahoru | #26
CJ: Co těsnění spojkové tyčky? špatně se vracející řadička? Praskající plynové lanko kvůli debilnímu rozdělovači oilmastera, praskajíci spojkové lanko kvůli špatnému řešení páčky i poloautomatu? Těsnění výfuků? To jsou věci, co jsou navrženy tak aby se srali.
Vytahávající se řetěz rozměrem dimenzovanej pro péráka a ne pro 32Nm/170kg? Buben se sklonem k zešišatění...
Na svoji Jawě jsem najezdil něco přes 70tis. a v podstatě furt se něco sralo, přičemž věci co jsem zmínil se serou pořád dokola. Aspoň že to Vape a olejové čerpadlo jsou bezproblémové.

(reakce na) Co na popojíždečky do 30.000 Kč

29.9.2009 v 23:02 | Nahoru | #27
Deadman> nic z toho Že olej teče kolem výstupu na sekundár je známé u všech jaw, aspoň to maže řetěz, není to nic, co bych někdy řešil, spíše to špiní.. Špatně se vracející řadička? Jak to myslíš? Vrací je dvě malinké pružinky a když se vatahají, tak řadička visí níž, ale že by to něčemu vadilo? S tím problém nemám, jen je jsem asi 2 x měnil těsnící kroužek kolem řadičky, ať mi nechčije olej na botu. Těsnění výfuků - opět, co tí myslíš? Mezi válcem a kolenem u nových jaw je jen zaoblená dosedací plocha bez těsnění, mezi kolenem a koncovkou je gumový kroužek, který má taky životnost cca 2 roky, ale v nejhorším případě to tam kouří, když to je zimné, možná to jde slyšet, ale nic co bych řešil. Spíš průser jsou ty klingeritové těsnicí kruhy v tlumiči výfuku, ty jsme nahradil hlinikovýma a byl klid, pak koupil dvoukomoráky a je to vyřešené úplně. Řetěz mám čtvrtý, při ceně 270,- a výměně za 10 minut to nemá cenu ani psát, výdrž cca 15-20tis km na řetěz je OK. Šišatý buben vzadu nemám, přední plovoucí kotouč brzdí parádně (oproti starým jawám s bubnem). Šišatý buben mám mám 634, která ale má najteo k 200tis km a kterou likviduju v lese/pískovně a motocrossové trati, zázrak, že ta motorka po osmi letech žije, to taky svědčí spíš pro jawu, než proti Oilmastra nemám, plynové lanko se urve většinou v plynové rukojeti (ale to spíše na té 634 když spadnu a rukojeť protočím), na 640 jsem ho snad měnil jen jednou, protože zarezlo, parkuju venku.. Spojkové lanko měním cca co 2 roky, ale pod sedlem si vozím obojí náhradní.

Já na jawy nedám dopustit..

Obzvláště na tu novější 640ku, je to už moje čtvrtá jawa 350 a poprvé konečně jawa, o kterou se skutečně nemusím starat a jen jezdím, nemusím řešit kladívka, kondíky, rozhozený předstih, blbé dobíjení, slabou brzdu, zadírající se motor, spálené plechové vidličky, vylámané zuby na kolečkách v převodovce.. Toho všeho jsem si užil s předchozí 632 a 634, ale 640ku mám v podstatě od novoty a fakt nemůžu říct jediné křivé slovo

A tady, co vše vydrží 634











1 reakcí na tento příspěvek Co na popojíždečky do 30.000 Kč

30.9.2009 v 07:44 | Nahoru | #28
Díky všem za názory.

Řidičák mám neomezený, to není problém.
GS 500 E považuji za nejhorší pětikuli (jsem tím známý), ale komu se líbí tak klidně.
O GPZ 500 S uvažuji velmi silně, mám jednu vyhlídnutou:

Jenže s pětistovkou je to sice už hodně srandy a pro mě naprostý dostatek výkonu, ale taky s ní nehodlám jezdit za 4 / 100 km, což (ze zkušeností s ER5 rok 2006) asi ani není možné. Při úsporné jízdě spíše ke 5 l/100 km a to zase takový rozdíl od auta není.

Nejraději bych měl nějakou 250ku jako YBR, CBF, VTR nebo ideálně malou Ninju (kvůli kapotám), ale to je všechno drahé jak sviňa.

Zaujaly mne MZtky, ale zase 150ka je mnohem línější než CBR (i když zase o polovinu levnější), ale nevěřím moc spolehlivosti. Ve spolehlivosti více věřím MZ 251, který má už i slušný výkon, ale zase spotřeba jako u GPZ...

YBR 125 by bylo fajn, ale je skoro za stejnou cenu jako CBR 125, která mi více "sedne". a myslím,že CBR je i živější.

Co na popojíždečky do 30.000 Kč

30.9.2009 v 11:51 | Nahoru | #29
MZ žere více.. Navíc olej..
GS500 jezdí za 4 litry v pohodě (bere o více než litr méně než CB500 nebo GPZ500)
4T raději 250, klidně starou suzu GS250, ta jela celkem pěkně, ikdyž to už je veterán
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R Hugomela12273i3jek 2 12.6.2024 v 07:32 Finalex
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250


TOPlist