paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Startování a volnoběh suzuki rm 250
11.9.2009 v 10:33
Zdravím všechny, mám suzuki rm 250 r.v.95. Mám problém s nastartováním za studena, někdy i ohřátou ne a ne nakopnout. Nedrží volnoběžné otáčky. Co se týká jízdy, tak mi přijde, že je vše ok. Má najeto na pístu cca 45-50mth. Nemáte někdo podobné zkušenosti a co s tím. Dočetl jsem se, že to může způsobovat právě píst. Chystám se na něj mrknou, ale nevím jak poznám, že už je zralý na výměnu (teda pokud nebude někde naprasklej nebo nedej bože propálenej)

Startování a volnoběh suzuki rm 250

11.9.2009 v 10:50 | Nahoru | #1
kdyby byl naprasklej nebo nedej bože propálenej tak to asi moc dobře nepojede. .

jinak nevim jak se to dá poznat pokud nemáš po ruce mikrometr

Startování a volnoběh suzuki rm 250

11.9.2009 v 11:47 | Nahoru | #2
Zboku karburátoru je systič, kterým se dá otáčet doprava a doleva. Co tím vlastně nastavuji?
A šroub (tryska) který je hned vedle, to je volnoběh?

1 reakcí na tento příspěvek Startování a volnoběh suzuki rm 250

11.9.2009 v 13:40 | Nahoru | #3
Cuz tyhle starsi pekla to uz delaj dost casto ze nechteji startovat.Doporucuju nastavit karburator jak ma bejt trysky vzdusniky a v prvni rade vymen svicku popripade napis jakou svicku tam mas? Ta to dela vetsinou ze vsecho nejvic. Jo a jeste jsem ti chtel rict ze sroubek volnobehu je ten z pruzinkou tak tim nastavujes volnobeh.Kdyzatk napis na ICQ co mam v profilu a nak to vyresime jezdim suzuku RM uz patym rokem tak vim co a jak

Naposledy editováno 11.09.2009 13:43:28

(reakce na) Startování a volnoběh suzuki rm 250

11.9.2009 v 17:53 | Nahoru | #4
brkovec> Dík za info, svíčka je tam NGK DR8EG, už jsem objednal novou NGK R4118S-8, ta by tam měla být dle katalogu. Jinak jsem nevydržel a sundal víko abych mrknul na píst a vnitřek válce. Na pístu je přismažená tvrdá černá hmota víceméně po celé horní ploše pístu. Válec vypadá ok. Nikde žádné viditelné rýhy ani na dotek to nikde není poškozené.

Startování a volnoběh suzuki rm 250

12.9.2009 v 01:54 | Nahoru | #5
50 mth? to už máš kapánek přetáhnuto, ještě pokud tomu dáváš "po kulách" , třeba vyměnit píst, rády praskají ze strany sání. pak teprve seřizuj . . . .

Startování a volnoběh suzuki rm 250

12.9.2009 v 20:52 | Nahoru | #6
To cerna sracka na tom pitu bejva skoro vzdycky.jinak jako kolega na demnou ze ty pisty na suzuce praskaji a opravdu az moc radi vzdycky u sani a praskne to k te dire co je v pistu.Uz jsem se stim setkal 3x. Pokud do toho chces davat prachy tak investuj do toho noveho pistu je to uz pres interval ale nejak extreme bych to zase nehrotil

Startování a volnoběh suzuki rm 250

12.9.2009 v 20:58 | Nahoru | #7
Co taková blbost jako gufera na klice, nebo nějaká zpuchřelá příruba?

Startování a volnoběh suzuki rm 250

12.9.2009 v 22:18 | Nahoru | #8
Gufero na klice by jse projevovalo nestalim volnobehem presneji vyzsi otacky motoru v dusledku prisavani falesneho vzduchu do klikove skrine. Autor clanku psal ze je problem s otackami ale je treba upresnit v jakem rozmezi ma namysli bud vysoke a nebo nizke otacky.

Startování a volnoběh suzuki rm 250

13.9.2009 v 08:37 | Nahoru | #9
U motorky nedrží volnoběžné otáčky. Když se pustí plyn motorka chcípne. To mi až tak nepálí, ale to zatracený startování. Jiskru svíčka hází. Jak jsem psal, tak jsem objednal novou, která by tam měla být dle katalogu. Vyndal jsem píst a válec. Píst prasklý nebyl, ale dám tam nový. Pak to dám celý do kupy a uvidíme. Píst byl nahoře celý černý se slušnou vrstvou. Na obrázku už je obroušená.

[img]

Naposledy editováno 13.09.2009 08:38:56

1 reakcí na tento příspěvek Startování a volnoběh suzuki rm 250

13.9.2009 v 20:48 | Nahoru | #10
Tak jsem zjistil, že mám v pr.... výfukový ventil. Nevím jak se to mohlo stát, ale stalo se. Nevíte, kde by se dal sehnat?

Naposledy editováno 13.09.2009 20:49:08

1 reakcí na tento příspěvek Startování a volnoběh suzuki rm 250

14.9.2009 v 16:07 | Nahoru | #11
to myslis vazne s tim ventilem?? Psal jsi ze se jedna o motocykl suzuki RM tudiz dvoutaktni motor.Takze pokud nemas RMZ coz velice pochybuju kdyz pises r.v.95 tak nevim kde by jsi tam vzal ventily nemas v tom trochu bordel?? Nehlede na to ze ten pist na foto je jasne dvoutaktniho motoru

(reakce na) Startování a volnoběh suzuki rm 250

14.9.2009 v 16:10 | Nahoru | #12

brkovec>to myslis vazne s tim ventilem?? Psal jsi ze se jedna o motocykl suzuki RM tudiz dvoutaktni motor.Takze pokud nemas RMZ coz velice pochybuju kdyz pises r.v.95 tak nevim kde by jsi tam vzal ventily nemas v tom trochu bordel?? Nehlede na to ze ten pist na foto je jasne dvoutaktniho motoru



no tak jako vyfukovy ventil asi bere priveru ne? to je vicemene taky ventil ostatne v anglictine je to "exhaust valve" ...

kazdopadne neverim ze by nefunkcni privera mela vliv na startovani a volnobeh, teoreticky teda trcohu jo, ale ze by to bylo poznat?

Startování a volnoběh suzuki rm 250

14.9.2009 v 18:10 | Nahoru | #13
Tak ja kdyz myslim ventil tak napisu VENTIL a kdyz myslim priveru tak napisu VYFUKOVA PRIVERA. Ale tak to je jedno. Me taky na RM r.v.96 kdysi davno odesla vyfukova privera a na startovani a na volnobeh to vubec nemelo vliv.vykon se snizil tak o 20%. Takze kdyby mu odesla privera tak by urcite zaznamenal ztratou vykonu jak podle zvuku tak podle vykonu

(reakce na) Startování a volnoběh suzuki rm 250

14.9.2009 v 18:16 | Nahoru | #14

krata>Tak jsem zjistil, že mám v pr.... výfukový ventil. Nevím jak se to mohlo stát, ale stalo se. Nevíte, kde by se dal sehnat?



seženeš tady a vidíš tam i ceny http://www.partsdepot.cz/

Startování a volnoběh suzuki rm 250

14.9.2009 v 18:26 | Nahoru | #15
Omlouvám s za špatný výraz (zas takový začátečník nejsem, že bych nerozeznal 4-takt od 2 taktu ). Samozrejmě jde o přívěru, ale v angličtině je to valve (ventil) exhaust(výfuk) a jsou v přívěře dva. Ten levý (na obrázku zakroužkovaný) mam víceméně rozpadlej. Je ubroušenej od pístu (odpadla packa co ho přidržuje na té tyčce). Nebylo to nějak natvrdo, protože měl kam uhnout . Budu muset sehnat nový a to bude asi pálka . Můžete mi někdo vysvětlit na jakém principu funguje přívěra? Když budu otáčet šroubem přívěry ve směru hodinových ručiček, tak se ty dva "ventili" budou posunovat směrem dolů a naopak. Docílím toho, že zakryju nebo odkryju vstup do výfuku. A jak to ovlivňuje výkon?

[img]

Naposledy editováno 14.09.2009 18:28:09

Startování a volnoběh suzuki rm 250

14.9.2009 v 19:24 | Nahoru | #16
Jo docela dobre jsi to popsal z rostoucima otackama motoru meni privera svoji polohu. Privera meni casovani vyfuku.Valec privery jse nataci tesne na zacatku vyfukoveho kanalu a tim posouva hranu vyfuku. Pri vysokych otackach je privera plne otevrena aby plyny mohly vystupovat co nejdrive a do valce mohla nova smes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist