Naposledy editováno 07.04.2009 20:26:52
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Dr350
FilamxCR125>vule v krku,přepakování,tlumiče jesi neblíjou,olej jestli neblíje,jestli neni olej ve vodě ...blablabla takovy ty zakladní věci ložiska vkolech a jesi v tom něco nechrastí ale myslim že dr 350 je dobra volba
olej ve vodě? u vzducháče?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Dr350
Ale jinak ty vůle zkontrolovat,jestli něco nechčije apod. svízt se a uvidíš.... šťstnou koupi
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Dr350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Dr350
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Dr350
Ale jestli je tak udrzovana jak je hezky udelana tak proc ne...
z-x-r>figo>na tom obrazku je krasna proto ze ma koplet novej lak pllepy vse na co koukas...
Ale jestli je tak udrzovana jak je hezky udelana tak proc ne...
Tomu bych právě nevěřil, jak je něco na "cross" gumách a je to takhle naleštěný, tak tam bude nějaký zádrhel - většinou v motoru
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Dr350
Hondu jsem si zrychlil, jezdím 16/40.Velké kolo vpředu, aby to nehoblovalo kyvku a vzadu rozetu takovou, aby bylo místo mezi řetězem a nábojem. Těžký převod tak netahá za ruce, motorka není furt taková zprčená, ucukaná. A na rovných úsecích jede docela trap.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Dr350
Zdenalbenal>Taky jsem šilhal po motorce pro "vysloužilého" závodníka. Co nejjednodušší (vzduch, bez startéru, baterky a jiných zbytečností, jako hrníčková zdvihátka a pod.). Suzuki mě kamarád rozmluvil, v té době byly Hondy XR 250 a 600. Málo a moc, tak jsem si počkal na tu akorát. Byla taky varianta s převrtáním 250ky (jde to skoro na 300), ale v ČR nemělo malé XRko homologaci.
Hondu jsem si zrychlil, jezdím 16/40.Velké kolo vpředu, aby to nehoblovalo kyvku a vzadu rozetu takovou, aby bylo místo mezi řetězem a nábojem. Těžký převod tak netahá za ruce, motorka není furt taková zprčená, ucukaná. A na rovných úsecích jede docela trap.
hrníčková zdvihátka je supr věc, a ještě navíc když to máš u vzducháče(maximálně bezúdržbová motorka), prakticky 20t.km nemusíš sáhnout na ventily, při pravidelné kontrole zjistíš, že se to absolutně nehejbe a není třeba seřizovat