věčné téma - řeším koupi velkého endura a váhám mezi BMW a KTM. To KTM mi přijde sportovnější a akčnější, ale pro dlouhé dálky mi připadá jako nevýhoda u KTM dojezd. Má menší nádrž a ke všemu větší spotřebu - alespoň papírově to tak vypadá. Může mi někdo prosím napsat praktické zkušenosti se spotřebou jak u BMW 1150/1200, tak u KTM 950/990?
Díky Honza
Ja som mal spotrebu 7 a on tusim 5,3
Co sa tyka KTM nadrze, tak bud kanistre alebo sa da kupit 40l nadrz.
Ad pohodlie - Fanos, neviem. Tento kamos s GS pindal na seriove sedlo a kupil si nejake ine fajnove a stalo ho to kopec penazi.
Jazdecka pozicia je na oboch motorkach podobna, takze je to iba o sedadle. Standartne sedadlo je zevraj na KTM tvrde, ale mne prislo rovnake ako na fzs1000, takze tych 650km za den som v pohode vydrzal.
Jae - treba sa na oboch povozit a potom si vybrat.
2 reakcí na tento příspěvek KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
1 reakcí na tento příspěvek KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
1 reakcí na tento příspěvek KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
1 reakcí na tento příspěvek KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
Všimni si, že Administration a Gas Chamber jsou taky (vlevo) mimo ten hlavní blok ulic s baráky tábora. Až zas někam pojedeš, prohlédni si pořádně i nejbližší okolí - nejen to, na co ukazují cedulky.
Normálně tam bydlí Poláci. Po válce se s tím nes.ali. Je to jako v Buchenwaldu - mají tam barák, který se zachoval díky tomu, že ho po válce převezli do nedaleké továrny na výrobu nábytku a normálně používali jako výrobní halu... Nebo totéž ve Flossenbürgu - tam je stržená jedna zeď tábora a přesně v těch místech je truhlárna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
JAE píše: Ahoj,
věčné téma - řeším koupi velkého endura a váhám mezi BMW a KTM. To KTM mi přijde sportovnější a akčnější, ale pro dlouhé dálky mi připadá jako nevýhoda u KTM dojezd. Má menší nádrž a ke všemu větší spotřebu - alespoň papírově to tak vypadá. Může mi někdo prosím napsat praktické zkušenosti se spotřebou jak u BMW 1150/1200, tak u KTM 950/990?
Díky Honza
No obojím dojedes a projedes to same, ale vzdy trochu jinym stylem. Dneska uz prece neni problem si domluvit zkusebni jizdu ne? Podivej se na ne, a ktera si ti vic libi, tak tu si kup :cool: Ja mam GS, kamos LC8, jezdime spolu stejny cesty a oba jsme spokojeni...
I kdyz se obavam, ze po zkusebni jizde zvolis GS, protoze na prvni dotyk bude ovladatelnejsi a pocitove jistejsi... Nicmene jde o zabavu, tak se rozhoduj srdcem *yes*
ako uz niekto pisal, nemozes to pausalizovat. niekto ma rad vdolky, iny zasa holky, sa hovori tam u vas, nie?
Lebo ja som teda obe skusil a rozhodne som mal ovladatelnejsi pocit z LC8. Ale ide o pocit, ten je dolezity
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
1 reakcí na tento příspěvek KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
2 reakcí na tento příspěvek KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Adventure 990/950 vs BMW 1150/1200
ložisko seženeš na celém světě od různých výrobců ... krom toho na bmw(alespoň na 1100GS) je mrak věcí - jako alternátor,starter a další ptákoviny běžné auťácké díly, čili v případě poruchy starteru stačí na vrakáči rozebrat pežota nebo citroena a můžeš pokračovat v cestě )))))
:marod: :marod: :marod: :marod: :marod: :marod: :marod: :marod: :marod:
Tak si prolízám psaní kolem GS a co to tu čtu ????????????
a tohle napsal gdooooooo snad né někdo od motorek cože ??? :lol: :lol: :lol:
Prosímvás pošlete někdo pro porovnání fotku endura a goldwingu.
http://paxrach.smugm...otos/166445328-M.jpg