globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KX 250
23.1.2009 v 12:29
Zdař bůch lidi...Potřebuju nutně poradit...Jede asi tak 15 min a pak se jakoby přehltí a chcípne,pak stačí vyměnit svíčku a jede zase dál, ale zase jen tak 10-15 min...zkoušel jsem měnit druhy svíček, nastavovat hladinu v karburátoru a pořád nic...

Naposledy editováno 23.01.2009 12:31:52

Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 12:52 | Nahoru | #1
Zkus se podívat jestli tam máš správnou trysku a jehlu. Pokud ti tak rychle odcházý svíčky máš to asi fest bohaté nebo něco s indukčkou ale to ti neporadím

Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 12:55 | Nahoru | #2
no já jsem se na jehlu díval a trysku taky, měl jsem celý karbec venku...a pořád stejné...no o té indukčce jsem už slyšel, ale taky třeba možnost, že by byla už vyběhaná..???tak nevím...a můžu tam zkusit indukčku třeba z CR 250???tu mám totiž taky...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 13:20 | Nahoru | #3
Indukčka se podle mě nechá proměřit, ale hlavně zkontoluj, jestli hodnoty svíčky odpovídají doporučeným hodnotám pro tuhle moto, specialně našlapaný 2takty sou na to hodně citlivý.

(reakce na) Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 13:24 | Nahoru | #4
Dave81> no svíčky jsem kupoval přímo podle roku a typu...zkoušel jsem NGK a DENSO...no ale jak mám proměři cívku, když ta motorka prvních 10-15 min jede a pak až chcípne...????a vyměníš svíčku a pak zase jede...je to fakt na hlavu postavené..možná by pomohla elektronika z druhé moto ale tu nikdo nemá co znám kolem...

Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 13:38 | Nahoru | #5
Podle toho co píšeš, tak fakt buď svíčka, nebo bohatost, jinak nevim. Snad jen, jestli tam neleješ nějakej blbej benzim, ale to už jen spekuluju.

Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 14:35 | Nahoru | #6
no vypadá to že se svíčka vesele uchcává, nebo se nestíhá vypalovat....těch patnáct minut, když jede, tak jede jak? nějaké problémy? Co používáš za olej?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 14:52 | Nahoru | #7
Taky mě napadá že by to teoreticky mohlo brát olej z převodovky přes špatný gufero na klice?jak vypadá ta svíčka? je černá?

(reakce na) Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 16:16 | Nahoru | #8
Honzek> taky mě to napadlo....ale to by snad poznal...ne?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KX 250

23.1.2009 v 17:21 | Nahoru | #9
Zjisti zda ti neubývá olej z převodovky,aby jsi mohl vyloučit špatné gufero. Kdyby byla špatná indučka,tak motorka by těch 15 minut co jezdíš jela špatně.Všimni si,když ti motorka chcípne a jak vytáhneš svíčku jestli je hodně mokrá od benzínu!Pokud ano, tak se zalévá benzínem a proto to brzy přestane jet!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KX 250

25.1.2009 v 10:09 | Nahoru | #10
RAFFAELLO> no když tu svíčku vytáhnu, tak je mokrá..ale s hladinou jsem si hrál dva dny a nemělo to na nic vliv...a že by ubýval olej s převodovky se mi nezdá...
jinak motorka jede těch 10-15 min úplně normálně a pak zničeho nic chcípne, ale dělá to i na volnoběh...
kdyby to byla indukčka, tak motorka nejede normálně po výměně svíčky, to stejné, kdyby brala olej z převodovky, a kdyby byla špatná hladina, tak bych na to přišel, zkoušel jsem všechno možné nastavení hladiny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KX 250

25.1.2009 v 17:15 | Nahoru | #11
gusta>

Myslím,že bude problém v otryskování karburátoru. Je to tvoje motorka od začátku nebo už ji měl někdo před tebou?

(reakce na) Kawasaki KX 250

26.1.2009 v 10:11 | Nahoru | #12
Raffaello> mám ji starší a je z anglie, takže bez možnosti zjištění jakýchkoliv info...ale v tom to asi nebude, protože karburátor se nazahřívá a nemyslím, že by to dělalo tak pravidelně...já si stím právě nevím rady...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KX 250

29.1.2009 v 12:02 | Nahoru | #13
No dík za rady, ale byl bych rád, kdyby mi ještě něko napsal, jestli ohledně toho něco ví...

(reakce na) Kawasaki KX 250

29.1.2009 v 13:11 | Nahoru | #14

gusta>No dík za rady, ale byl bych rád, kdyby mi ještě něko napsal, jestli ohledně toho něco ví...


Mě už jedině napadá jestli nemáš tu trysku převrtanou. Na trisky existujou takové výstružníky a i měrky takže by ti tryska podle čísla seděla ale jinak byla větší zkus přeměřit a uvidíš

Kawasaki KX 250

8.2.2009 v 09:57 | Nahoru | #15
Něco podobneho se mě kdysi stalo,problem byl v tom že mě po opravě zustal kus hadry v airboxu , pak to nemělo vzduch

Kawasaki KX 250

8.2.2009 v 09:59 | Nahoru | #16
Nahodou to byla taky Kawa KX250

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KX 250

8.2.2009 v 10:53 | Nahoru | #17
Stejnej problem jsme resili na YZ 125,kdyz sme ji davali saze tak se neulila ale jak jsme jeli volnaska tak bylo behem chvile po ni, vyresili sme to vycistenim vzduchovyho filtru a dali sme tam svicku denso,ty se prej nejmin ulejvaj,ten filtr byl fak brutus zaprasenej,ale predpokladam ze ho mas cistej

(reakce na) Kawasaki KX 250

8.2.2009 v 11:05 | Nahoru | #18
Lipsak> filrt je čistý a svíčka denso nepomohla...no o víkendu zkusím tu cívku ale nevím...

každopádně budu rád za každou radu!!!

Kawasaki KX 250

8.2.2009 v 13:13 | Nahoru | #19
Bych to videl ze ta civka se ohreje a pak zacne vynechavat a kvuli tomu se ta svicka uleje

Kawasaki KX 250

21.4.2009 v 11:48 | Nahoru | #20
tak pánové nakonec jsem ji poslali do servisu...a dopadlo to výměnou ojnice nový píst a přitom ložiska a gufera...no něco kolem 10 000kč no ale snad to bude ted aspon dva roky jezdit!

Kawasaki KX 250

21.4.2009 v 18:24 | Nahoru | #21
No sice blby ze to museli menit, ale tak snad to vydrzi, tak at slouzi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist