globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák vs výf.přívěra...co stím??
 
24.9.2008 v 16:40
Mám dotaz, mám Kawu Z750 r.v.07, co s výfukovou přívěrou při montáži laďáku.
Můžu jí uplně sundat....nebude to dělat bordel v krouťáku a výkonu???? z obrazku se zdá, ze je ale sundaná.
dík za rady nebo odkazy

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

24.9.2008 v 16:50 | Nahoru | #1
Neznam primo ten typ motorky co mas ty,ale vyfukova privera se dava kuly usmerneni vyfukovych plynu, projevi se to hlavne v nizkych a strednich otackach, jestly muzu radit, tak bych tam priveru nechal, pokud ji chces vyjmout, tak vymen i svody a nejspise budes muset na ladeni (nekdy to elektronika zkousne ale vetsinou nic moc.)

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

24.9.2008 v 17:06 | Nahoru | #2
Privera je pridelana k seriovemu vyfuku.Taky by me odpoved na tento dotaz velmi zajimala.Co s priverou a nasledne s dratama od ni.Diky za nazory.

Naposledy editováno 24.09.2008 18:04:18

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

24.9.2008 v 17:29 | Nahoru | #3
privera je kvuli spodku,taky neni tak patrnej kopanec ve vyssich otackach

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

24.9.2008 v 18:17 | Nahoru | #4
nedávno jsem se ptal v RP jestli dělají laďák na FZ1 (taky přívěra součást koncovky). Laďák dělají a to že bych přišel o přívěru by prej nebylo tak hrozný, ztratilo by to prej pár koní (prej ale opravdu minimálně že to laik ani nepozná) do cca 4000ot/min , potom je prej přívěra plně otevřená, tak nevím. Je to jen co jsem slyšel. Měli motorku na brzdě a zkoušeli to měřit. Takže další názor do pranice.

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

24.9.2008 v 18:24 | Nahoru | #5
vzdyt to je prave ono,prijdes o spodek,jinak nic,takze pokud mas rad plynulej nastup,tak priveru nech,kvuli tomu tam je,kvuli nicemu jinymu

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

24.9.2008 v 18:27 | Nahoru | #6
Vyndal sem přívěru a bylo to stejný jak turboefekt u auta, spodek nic a najednou kopanec. Doladil sem to PW III usb. Jinak táhla se odpojí od servomotorku co ji ovládá a na svazku ji musíš odpojit, aby ti to neházelo chybu na display.

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

25.9.2008 v 09:06 | Nahoru | #7
BK>je fakt, že oproti Ninje co jsem sedlal před tím, je Z750 jako metro....žádný pořádný nástup.
Projistotu jí zkusím odpojit už teď,abych věděl co to bude zhruba dělat, než se pustím do díla.
Přece jenom je to naháč a ten spodek střed tam nějaký být musí.

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

25.9.2008 v 18:04 | Nahoru | #8

Mat>nedávno jsem se ptal v RP jestli dělají laďák na FZ1 (taky přívěra součást koncovky). Laďák dělají a to že bych přišel o přívěru by prej nebylo tak hrozný, ztratilo by to prej pár koní (prej ale opravdu minimálně že to laik ani nepozná) do cca 4000ot/min , potom je prej přívěra plně otevřená, tak nevím. Je to jen co jsem slyšel. Měli motorku na brzdě a zkoušeli to měřit. Takže další názor do pranice.



Ja teda nevim jak u tve motky, ale ja jsem to resil dost dlouho, ale mne se privera pootevre kolem 3500ot a plne otevrena je az kolem 8500-9000ot. a prisel jsem o spodek uplne, prakticky se nedaly predpisove projizdet ani vesnice, bylo to do 9tis ot uplne mrtvy a pak raketovej start. Muj osobni nazor je, nechat priveru v provozu!!

Laďák vs výf.přívěra...co stím??

25.9.2008 v 22:27 | Nahoru | #9
Taky si myslím,že přívěra tam není jen tak pro srandu.Každopádně jestli máš love na řešení ála BK,tak do toho jdi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist