paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly
 
22.5.2007 v 13:37
zdravim,tak sem si pořídil motárdíka z KTM lc4 620 rok 97.tak by mě zajímalo všechno hlavně co se spolehlivosti týká a taky servisních intervalů jako výmena olejea a dalších důležitejch věcí,seřizování ventilů a tak.

dík za rady a mějte se KTM rodinko *yes*

Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

27.5.2007 v 20:50 | Nahoru | #1
No v prvni rade ti chci pogratulovat ke skvele motorce *yes*
co se tyce servisu doufam ze umis nemecky. pokud ano prostuduj si toho
http://www.blackbea...TM_400-620_LC4-LC4e_'97_Repair_Manual.zip a pokud nemecky neumis tak proste vymenuj olej po 5 000 KM a ventili serizuj take po 5 000 KM ale znamy co ji ma mi rikal ze pry dokud nerachtaji neni nutne na ne ani sahnout.

2 reakcí na tento příspěvek Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

27.5.2007 v 22:09 | Nahoru | #2
no děkuju za gratulaci ale hned druhej den po koupi sem přetrh řetez kterej se namotal na přední kolečko a kousnul se tam.motor sice beží bez problému ale když jedu tak okolo toho kolčka docela chčije olej,nevim čim by to mohlo bejt ale mám strach že to nebude nic malýho :puke: <strong></strong>a to u nový motorky nasere.hnd mi to znechutilo radost co sem z ní měl.

tak kdybyste někdo věděl dík za info co to může bejt

(reakce na) Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

28.5.2007 v 09:35 | Nahoru | #3
dark demon>řekl bych že ti ten řetěz jak se kousnul poškodil ložisko i gufero na hřídeli pastorku. Asi to budeš muset nechat vyměnit

1 reakcí na tento příspěvek Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

28.5.2007 v 21:30 | Nahoru | #4
dawka>jo já si to myslel ale ještě sem se nedostal k tomu abych to sundal a kouk se na to.kolik myslíš že to může stát a co se kvuli tomu musí sundat???štve mě hlavně to že tu motorku mám dva dny :(

(reakce na) Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

28.5.2007 v 22:17 | Nahoru | #5
dark demon>nejsem nějaký zdatný technik, tuhle motorku mám taky celkem krátce. Mám ale pocit že se to mění zevnitř takže půlení motoru, takže nové náplně, asi filtry ojednom, ložisko gufero a práce. těžko říct, nejlépe když se projedeš do sette a oni mrknou a řeknou. třeba je to jenom netěsné gufero

Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

28.5.2007 v 22:58 | Nahoru | #6
to je to nejhorší co sem čekal,půlit motor.filtry bych neměnil,ty sou nový ale to je asi tak všechno.kur.a sem přesně čekal že se to bude muset plůlit a dělat zevnitř.no ale ono se na tom nedá jezdit,ten olej z toho za jízdy teče celkem dost takže na tom se jezdit nedá,teče celkem fest no.sice si mě nepotěšil ale tak moc děkuju za radu.ještě na to zjetra vlítnu a sundám to a uvidim co tam je a neni

Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

28.5.2007 v 23:04 | Nahoru | #7
No tak to ti teda vubec nezavidim... to vazne nastve, kdyztak az to rozhodis tak sem napis postrehy "zevnitr"

Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

28.5.2007 v 23:33 | Nahoru | #8
Aby nebyla prasklá almara, to by bylo kapánek *no*

(reakce na) Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

3.9.2009 v 16:15 | Nahoru | #9
dark demon> Zdár to samé se mi stalo na Cagivě a teklo to z oděrek na karteru které tam udělal řetěz když se namotal a seknul na kolečku ložisko a gufero bylo Ok

Lc4 620 spolehlivost a servisní intervaly

3.9.2009 v 21:14 | Nahoru | #10
Cau, LC4 jsem mel taky,byl jsem z ni nadsenej,ale uz bych to zpet nikdy nechtel...ZA 2 mesice jsem to prodal....JInak ohledne oleje,kdyz to nebude gufero atd, tak bych to zkusil zalepit plastickym hlinikem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist