Uzavřeno 10.03.2011 v 19:58 uživatelem Endy
Naposledy editováno 01.02.2009 15:55:49
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Je to na tobě, ale myslím, že géeso později prodáš lépe, než GPZ, ale k tomu už se možná vyjádří jiní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ty jsi zklamanej, protože pořád jen resuscituuješ jednu a tu samou a už ti leze krkem. Rozluč se s ní a kup tu nejdražší jawu co najdeš, na tu ti prachy stačí.
Koukej: www.jawamania.info/burza/detail.aspx
V takovém stavu neseženeš zahraniční motku za 25.000 !!!
Naposledy editováno 31.08.2008 13:13:38
taky mě čeká rozhodnutí za co vaměním MZ, rozhoduji se mezi cestovníma endurama, a naháčema, zatím to ale vypadá na naháče (ER-5). cestovní endura sou draší, a "do začátku" mají vyší hmotnost (transalp, ....)
To pozor, já jsem rád i za oponentní názory! Takže i Tobě díky za tip.
Jen pro upřesnění - Jawu mám druhou a i když ta současná projela Ukrajinu a Rumunsko, mě vozit nechce. Od Krucemburku jsem nenajel skoro nic, teď tam mám náhradní provizorní motor jen abych byl jakž takž mobilní.
No vono jde o to, že pokud nekoupí smrt, která bude kouřit jak Ester Ládová, tak by to mohlo něco vydržet. Vždyť je to osmiventil, vzducháč, aspoň už je to šestka, takže lepší krouťák, červený někde v devíti, takže motor, pokud je jetej turisticky, tak vydrží pěknou dávku km. Sám jsem jedno xj vlastnil skoro 4 sezony, naprostá spolehlivost a jednoduchost. Nevzalo mě to olej od výměny do výměny a mělo najetejch zhruba 35 tisíc. Jen škoda, že děvče, který to ode mě koupilo, to do tejdne pohřbilo tady v Brně u vodárny. Když se dívám na ceny xj teď, tak bych radši zvolil vránu xj za 40, než vránu GS za 30. O co by mělo mít xj větší náklady na provoz, než GS? Prostě ta motorka nabízí víc, než pětikila a když už nechce jawu, tak moje rada je Diversion. Vono i z těch vran se dá občas narazit na kousek, kterej ještě něco vydrží, jen to chce neukvapit se a vybírat.
http://www.tipmoto.c...i/99396-gs-500e.html
Naposledy editováno 31.08.2008 22:08:42
Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj. Technicky lepsi CB500 jsou uz o neco drazsi. CB450S je taky skvela motorka a koupis ji uz za 15, ale vyzaduje uz technicke dovednosti a schopnost si neco opravit. Precejenom i tem nejnovejsim je uz 20 let.
Nedoporucuju 4-valcovy 6-stovky typu XJ600. Jsou oproti dvouvalcum tezsi, mene obratne, diky vetsimu treni vic zerou, silu maj az v nejvisich otackach a jsou vubec celkove nahovno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Mimochodem moje mlada jezdi na GS500E bezne za 3,6L a ja na CB450 diky sviznejsimu stylu jizdy o litr vic.
Nevyhoda novejsich 2-valcu je ze do 3000 otacek jsou nervozni a cukaj. Starsi 2-valce z 80tych let tento problem nemaj.
Co se tyce dovozu z nemecka, tak to neni nic slozityho. Potrebujes jen kamarada co umi nemecky (pokud neumis sam) a pak prives nebo dodavku. K motorce potrebujes odhlasenej nemeckej technicak.
JirkaFM>PetrSV>Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj.
Co to je za blbost... mladá má 158cm a bez problémů ho zvládla...
Deadman myslel asi více než 165 Já mám ale 175 a poskládal jsem se na něj tak akorát
tak já mám 193 a nedělalo mi problémy...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jsem zvedavej kdy se ozvou mnou postouchnuti majitele XJcek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
po jawe jsem si koupil xt 600, jsou to ted dva roky, co ji mam, najel jsem na ni pres 40 tis. km, byl jsem na ni v asii, ted jsem se vratil z afriky.. soucasne ma najeto +75tis. km a je to asi ta nejspolehlivejsi motorka, jakou jsem kdy mel.. (urvane spojkove lanka, urvane retezy a tak se nepocitaj)..
jestli nekdy budu mit cas, tak napisu svoje zkusenosti s XTckem
ps: jo, a ve dvou plne nalozeni pri jizde cca 100km/h po dalnici to zere min nez 4 litry ;)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
GS 500 (otevrena verze):
Power: 45.00 HP (32.8 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 40.00 Nm (4.1 kgf-m or 29.5 ft.lbs) @ 7400 RPM
XJ 600:
Power: 61.00 HP (44.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 53.00 Nm (5.4 kgf-m or 39.1 ft.lbs) @ 7500 RPM
Naposledy editováno 01.09.2008 00:21:00
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)