baví mě spíše cestování, poznávaní nových míst atd..
jako jet střelbu je taky někdy k něčemu, ale je to nebezpečné a stejně je to chvilkové..
a jen se tak bezhlavě rychle a projíždět mě už taky moc nebere..
vždycky když vidím cest. enduro, naložené a jede někam daleko tak jen čumím a slintám..
ale zase na druhou stranu mám strach, že bych koupil enduro a nebavil by mě ten výkon... máte to někdo odzkoušené?
jinak bych chtěl určitě 2V, jel jsem na LC4 a jedno válce určitě ne..
a peníze , no něco v rozmezí horneta.. jenže ted hornety klesly jako svina, tak ani nemá cenu to prodávat...
ale zas tam mám 25kw
no nevim, poradte neco...
www.motoinzerce.cz/motorky/honda/198921-transalp-xlv-650.html
jinak kdybys něco doplatil tak bych bral Stroma 650
http://www.motorkari...r-inzerat.58945.html
Naposledy editováno 12.08.2008 07:09:06
chalco>Lance>se ti nedivim, taky uz nic jineho nechcu, akorat ten 37 kw alp jede to ? :) aspon pri predjizdeni?
Jede a celkem fajn. Zkušenos z cesty na Slovensko ve dvou. Navíc Alp přetížen cca o 50 kg
no po pravde ja motorku jeste nemel, akorat jsem mel moznost jezdit na pujcenem a pri tom jsem prisel,ze supersport nechcu (blbe se na tom jezdi pomalu) a rozhodoval jsem se mezi nahacem a tim cest. endurem a tak nejak chci to enduro, neco co nejede rychle,ale v provozu neprekazi a do alpa jsem se tak nejak zamiloval :) i kdyz bych radejc beemveeeeee, no ale to je nekde jinde cenove.
Jízda je na tom ucukaná, když zavřeš plyn tak to dost brzdí a navíc si to sem tam střelí do výfuku. Kolem 3tis. otáček se motor třese takový ratlíkovský efekt, nutno podřadit. Kazí se na tom elektrika, většina starších pegas přebíjí tj. vře ti baterka, poznáš to podle potečeného rámu na levé straně od elektrolitu. Zde je odkaz na stránky kamaráda kde ti starší Pegaso650 podrobně popisuje http://www.jawamani...03&nodeid=198559
Takže můj výběr byl nový transalp700 a nebo strom650, chtěl jsem motku s ABS, protože 95% jezdím po silnici a k tomu rybníku po louce s tím ABS bez problémů sjedu taky. ABS spíš na ty naše cesty plné štěrku a nepořádku. Obě motky jsem vyzkoušel. Transalp je naprosto mdlá motorka, motor je opravdu na nic s rozvoďákem dlouhým jak kšandy, kolem 5tis. docela vibruje, jen 5-tikvalt. Předek se potápí, zadek je tvrdý a už nejde víc povolit. Strom 650 je motorka pohodlná, motor sem tam trošku taky zavibruje (ale to asi u každé motky) nicméně mě oslovil a dá se točit do vyšších otášek kde opravdu jede. Záporem je, že je to velká motorka kde ty jsou ty boční plasty u nádrže hodně mohutné a defakto pod nima nic není. Když jsem nad tím tak uvažoval, že motku potřebuju na vyblbnutí kolem komína a max. 2x za rok někam dál, ale nikterak daleko, max. Alpy, tak mi tem strom připadal zbytečně velký. Hledal jsem něco mrštnějšího něco na vyblbnutí i delší cestu no nebudu to prodlužovat koupil jsem Kawasaki Versys 650, mírně jetou měla najeto 1650km v krásné oranžové barvě i s ABS a další doplňkovou výbavou, koupenou v Asko Brno tj. ofiko. Motor je užasný, podvozek je plně nastavitelný jak ve předu tak vzadu. Prostě jede jak z praku od nějnižších otáček. Je to něco mezi motárdem a endurem, super ovladatelná středně velká motorka. Na okrsky a město nic ideálnějšího není, kámoši na pseudosportech (fazer, hornet) mi teda rozhodně neujedou spíše se diví, když je beru v nějaké tošce z vnějšku. Na dálnici tachometrových 205km/hod taky není k zahození (tady mi pseudosporty trochu ujíždí). Doporučuju rozhodně alespoň vyzkoušet. Nicméně ojetiny Versyse se prakticky nevyskytují a asi budou nad tvůj cenový limit.
Doporučuju ti pokud nikam opravdu necestuješ jen např. po ČR nebo jako já nejdále do Alp, Hornea si nechat a na silniční pseudoendůro zapomenout, byl bys asi zklamaný, ona ta kochačka taky člověka přestane bavit. Navíc dneska většina jakoby cestovních endur je jen na silnici, kde jsou "průměrné" a do terénu je to nepoužitelné. Nějakou to bagáž navěsíš i na Horneta a klidně vyraž na cestu.