Dík za názory...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
a jak tu nekdo psal min 40kW.. tak treba Honda CB500 ma 43kW a Kawa ER-5 ma 37kW.. a jedou srovnatelne.. Kawa je zivejsi odspodu, Honda vic taha ve vrchu, ale ve skutecnosti je to srovnatelne.. cisla nejsou vzdycky rozhodujici
No to je blbá otázka, ale spíš mě zajmá, jak se to dělá, kvůli papírům myslim.
riderfery>jako já si taky vlezl zee 125´na 4T ninju a ta je o dost silnější jak 500 a pořád sem živej:D ne prostě fakt je to o tom jak to dávkuješ
ale je něco jinýho vlézt na to z dvacky a z pěškobusu... z dvacky mas urcite navyky, ktere proste v aute neziskas, mas natrenovane (aspon trochu) krizovky a situace kdyz se leknes.. kdyz se lekne a potahne u toho plynem treba na Ninje, dopadne to daleho hur ne na zavrenem pullitru.. az se kapku vyjezdi, muze to otevrit a zase mu ten vykon bude chvili stacit, a potom muze prestoupit.. a nemusi prubezne pri tom vyjizdeni se tak moc myslet na to ze ta masina je silna a ze se musi furt tak hlidat... hlidat se musi sice i na skrcenem pullitru, ale je to pro zacatecka proste vic User Friendly
web6>No nechci si fandit,a le myslim si, že bych mohl jezdit rozumě. Zrbklej nejsem, 500. ta Kawa se mi líbí. Když se zaškrtí 500, tak dá se zase otevřít na plnej výkon?
No to je blbá otázka, ale spíš mě zajmá, jak se to dělá, kvůli papírům myslim.
pokud chces zacit na zaskrcene, kup nejlip uz zaskrcenou, at s tim nemas obihacku po servisech apod.. konkretne Kawa ER-5 se skrti membranama v karbecich.. a odskrtit to zase jde bez problemu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
web6>No taky si myslim, že bude škrcená lepší. Kolik tě stála ta kawa?
mne stala 50 litru, kupovana skrcena... ale fakt je ze ted po pul sezone mi to tak nejak prestava stacit, takze v zime se nejspis bude otevirat.. ale na prvni sezonu, kor pro uplneho zacatecnika je tech 25kW akorat...
a abych to tu upresnil, vlezl jsem na ni po dvou sezonach stravenych na simalovi, takze ne jako zacatecnik.. a i tak mi ten vykon ze zacatku prisel hodne rachotny... ale je fakt ze jsem se mohl soustredit jen na vykon a jizdu, nejake ty navyky a hlavne prehled v provozu ze sedadla motorky jsem mel ze simala
Naposledy editováno 27.07.2008 22:13:52
web6>Cosmogagy> To je krásná cena, kámoš tahá motorky z Německa, tak by to mohlo stát ještě míň...
krasna cena to urcite je, ale je fakt ze mi kluk celkem slevil, uz se tesil na Fazera
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
web6>JO z ničeho, právě. A co hadry, mám vyhlídlou bundu a kalhoty(kůže) a celkem to dáva asi 10000, nebo je lepší textil?
ja hlasuju pro kuzi... na simalovi sem jezdil v textilu, ale na letosek sem presel na kuzi.. kdyz budes vybirat rozumne, vlezes se i hodne pod deset tisic za slusnou bundu a gate
Cosmogagy>web6>No jak říkám v hlavě to snad v pořádku mám( se říká). No začnu se poohlížet po nějaký 500 a uvidim jak to dopadne, ale už se těšim na první projíždku
tech pullitru je vsude dost, myslim ze neco pekneho sezenes vpodstate hned...
No nechci narazit na nějakou která bypadá super,ale je to sráč. Chtělo by to nějakýho chlápka co se o ní staral. Jak už si psal ty...