Naposledy editováno 23.08.2008 17:44:45
sem rad, ze jsi z nove moto tak nadsen a preju at Ti slouzi co nejlepe a at s ni uzijes spoustu radosti a mnoho stastnych km. Tak a ted se do Tebe pustim :). Prijde mne, ze Te to KTM tak moc nastvalo, protoze podle toho co ctu na nem stoji vse za ho.no :). Na BMW jsem jel par km, model 06 a treba ta ochrana pred vetrem-destem mne u LC 8 prijde lepsi. O spotrebe nema cenu diskutovat, tady je to jasny. Co se pomale jizdy tyka, tak cca na stejno - dle mne. Stabilita ve velke rychlosti je u BMW lepsi, o hodne. Ale motor LC8 mne prijde takovej vybusnejsi, coz pro mne je zabavnejsi. Vibrace nejak nevnimam, mam jeste LC4, takze LC8 mne prijde, ze u ni nejsou :). Ten pritup Ti verim, ale u nas jsem max spokojenej s pristupem lidi z Vlasimi.
Tak jeste jednou gratulace a peknej vecir.
TL
...nicméně se asi dá souhlasit s globálním názorem, že na asfaltu je GS lepší než LC(9-1) - nějak nechci komentovat spotřebu (bo motku si kupuji kvuli zábavě, ale je fakt, že jsou místa na planetě kde nízká spotřeba je dar) nechci ani srovnávat vibrace bo na GS jsem jel chvilku, ale hned sem ji vrátil bo mi chyběl ten motor přesně jak ho popisuje TrojLýý (:D)...
...ale jednou věcí jsem si velmi, ale opravdu velmi jistý!!! že si na LC(10-2) nejeydil v terenu a pokud tak jen malilinko a teren není to proč si kupuješ motorku... pro mne třeba jo a rád na motorce dojedu do Rumunska a tam si rád zajezdím v terenu a nechci řešit malinkatý přední kolo, tuhou spojku, která o hydraulice slyšela jen když konstruktéři BMW pomlouvali KTM a hlavně o její ukrutné váze...
...motorka je o tom, že z ní musíš mít dobrej pocit a ěit jí - takže jestli Tě LC(20-12) nepřesvědčila a udělal Ti pár vrásek na Tvé tváři tak ať jde z domu a jezdi třeba na FJRku-:)...
...chování servisu je pak věc druhá a pokud bys servis BMW dostal do takový situace jako servis KTM tak pak posuzuj jak se budu mnichovští chovat - zatím sis jen vyzvedl motorku, něco Ti tam dodělali a vše je O.K...
...prostě je to věcí volby a zkušeností - já doufám, že měnit nebudu neb jen výměna šatnku by byla kureWsky drahá:D:D:D:D:D...
Ale časy se mění a lidé a názory též.Moc přeju,ať Ti moto slouží.Já pokukuju po 1150 Adventure,tak se snad taky jednou dočkám.
Měj se fajn.Ondra
Rejnok>sqwer> hele, co jsou ty cisla v zavorkach - to vypada jako citaty z bible? (mojzis 10:2 apod)
edit: jo aha, to je matematicke procvicovani
Alex GSX-R> no tepic, teda...
...napadlo mne to jako jednoduchá matematická hříčka-:)...
...nikdo to ještě nepoužil a tak si ve své orange KTMlásce moh připsat další prvenství jako např. KaThMandoo apod-:)...
jinak gratulace,ten stroj je dobrej,ale taky ma svoje mouchy ostatne jako kazda nova masina...
Naposledy editováno 26.07.2008 10:20:43
Bidlos-kupoval jsem tam nadrzku na olej na 650GS pro mladou.A jsem tak vytocenej,ze nemam ani slov co jsou to za hajzli ti BMW .A az mne potka to co Alexe budu asi ve zpravach !!
Telever se v zatackach na mokru chova tak ,jako by jela lokomotivapo kolejich
velmi presny popis
a vubec ji nerozhazi to ,ze prsii.
Katu ti to rozhadzovalo? Ake si mal gumy?
Podvozek je podstatne komfortnejsi a klidnejsi jak u KTM.
na akom nastaveni si mal pruzenie na KTM?
btw vies o tom, ze na GS sa da nastavit iba preload?
210km/h dosahnu kdykoliv ,kdyz nakopu za 6 a potahnu heft do konce.U KTMky to bylo pouze tehdy ,kdyz byly optimalni podminky ,jinak byla max tak okolo 190ti.
tak to si mal nieco pokazene, ja som jazdil na 2 990tkach a obe 212 tacho bez problemov. Tu prvu som skusal s kamosom jazdiacim 2005 GSA a povedal mi, ze som sa citelne vzdaloval...
O spotrebe asi takhle-tahal jsem za to jak prase a mam zatim spotrebu za 800km prumer 6,1 litru na stovku.Ktma mi pri stejnem stylu jizdy vzala 8,5 s Akrapama a 9,6 s origo vyfukama s katalyzatorem.
GSo berie menej ako KTM, to je celkom jasne, ale tu hodnotu 6,1, to mas z BC alebo si to poctivo ratal ako na KTM?
Komfort za jizdy diky nastavitelnemu plexi na BMW je opet o tridu vyssi ,jak u KTM. Pri 160ti za deste s priotevrenym hledim a vzprimennem posezu se plexi ani nehne. U KTMy tato
GSo ma proste daleko vacsie plexi ako ktm, snad si nemyslel, ze ktm plexi osali aerodynamiku?
GSo ma kamos, jazdil som na nom a neda sa kriveho slova na neho povedat. Ma nejake slabiny, tak ako ich ma aj LC8, ale vypichol som ti miesta, kde si dost mimo v tvojom hodnoteni, resp si tam dost zaujaty...
Asi to bude tym, ze ja som si mohol obe motorky prejst nezaujato este predtym, ako som jednu kupil, zatial co ty si z jednej zliezal nasraty.
Nie som hovorca KTM a ani ma za nic neplatia, takze vcelku mi moze byt ukradnute co sa na forach o LC8 hovori, len mi je luto, ze zo seba robis blbca.
strucne:Proste hezky napsane.Spotreba uplne v pohode do 7 litru krom terenu kde jezdime max na dvojku,pozice jezdce oproti BMW je i pro mne lepsi a to mam 190cm,vykon nelze srovnavat s 1200 GS lol lol lol ,musim se smat a podvozek ten umi naladit snad jen vynalezce White Power takze asi nejakej Rasista lol lol lol .Jsem opily takze si z toho nic nedelejte lol lol