solek>SVéčko> rozhoduji se mezi sv650s a gt 650 comet.....SV bych sehnal tak za 60000 rokem vyroby 1999, cometa taky za 60000, akorat rokem vyroby 2005:D....Tak nevim, jde hlavně o to jak je to poruchovy, nerad bych kazdou chvili neco resil....ne ze bych zlutym neveril, to oni jsou pracoviti, ale cert vi
Žlutým nevěř a kup itala
Naproti tomu o rychlém opotřebení nic nevím a ani tomu nevěřím.
VeFeRák>kašli na Kometu a kup si VFR 800, jsou za i 70 000,- a není čeho se bát,ted vážneji- známej jezdil na Kometě a byl z ní neštastný, pořád nějaké problémy a pak mu snad umřel motor...prý nějaká tradiční Kometácká záležitost...
...jasně, "známej" to měl, pak se mu tom "něco" posralo a dokonce "tradiční Kometácká záležitost" ...... takhle to vzniká....
karf>Roninn> Jestlipak víš, že Suzuki se u Hyosungu angažovala a u pomáhala s vývojem motorek a technologií?
Přesně tak! Roninn jen plácá a považuje své doměnky za pravdivé.
To Ronin:
Pokud by to bylo z tam moc nekvalitních materiálů jak píšeš, tak by to ani ten motor neudrřelo. A kdyby byla tvrdost dílů třetinová tak by to prasklo při tuknutí kladiva. Ale on nejspíš myslel pevnost a né tvrdost
Samozdřejmě je to myšleno s trochou nadsázky...
Naposledy editováno 24.07.2008 21:04:43
Na druhe strane kdyz vidim cinskou produkci jako treba V.D.O a jine (Yuki je jeste takovej Mercedes mezi cinanama), tak zde bych se tedy nejake kritiky vubec nebal. Ano, jsou pouzivane nekvalitni materialy. V tomto ohledu zaplat panbuh za Hyosung!