Prakticky stejná spotřeba jako mám teď u Bandita 650 07 - stříkačka, ale 30PS navrch.
Naposledy editováno 09.07.2008 19:18:09
- rozjezd a akceleraci davas ostre nebo pozvolna
- pred zatackou brzdis motorem nebo brzdama
- rovinky jezdis kolem pod 100 (predpisove) nebo za to tahas
- mas bocni brasny nebo kufry nebo proste neco, proc si sirokej
V podstate pokud u vsech 4 mas uspornejsi odpoved, jsi na cca 4 litrech, s kazdou "neuspornou" se da zhruba rict, ze ti poleze spotreba o cca litr nahoru.
Naposledy editováno 09.07.2008 22:35:19
... mno, jaky rozdil vidis mezi odbornym a neodbornym otevrenim/skrcenim motorky? Ohledne CB5 je to relativne jednoduche, tri na trhu dostupne verze se lisi prirubama karburatoru a nejvic skrcena verze ma jinou hlavni trysku.
Takze jedinej rozdil pri skrceni/otvirani muze byt ten, zda to nekdo provede tak, jak ma, nebo to nejak zprasi (nevymeni trysku, misto vymeny priruby jen vytahne clonku ...). A stejne jako pri vymene vejfuku za jinej (at uz ladak nebo jen ramus delajici imitaci) je potreba to dotahnout do konce i nastavenim karbecu, tak u zprasenyho skrceni / otevreni to proste nebude ono. Jestli se to projevi na spotrebe je pak spis otazka jizdniho stylu - konkretne treba duseni motoru v otackach, kde je vykonova dira, znamena vir v nadrzi bez efektu na akceleraci.
V pripade skrcene verze je spotreba prijemnejsi - realne okolo 5 litru = neda se za to tak tahat...
Naposledy editováno 10.07.2008 12:19:04
Na mašině spotřebu fakt neřeším, jezdím pro potěšení a pro pocit a né na spotřebu :o Až budu chtít honit spotřebu koupím si dvácu...
Cobra357>Bavíme se o Hondě CBF 500 a ne o Kavárně ER 5. Taky mám doma motorku která jezdí za 3 litry /Tricker). Mě zajímala spotřeba výše uvedené hondy a jak si můžeš přečíst tak u ní někdo má spotřebu až 7-8 litrů. To je pro mě v dnešní době u podobného obsahu a výkonu skutečně nepřijatelné
Nevim jak na to koukas ty, ale vzdy je potreba srovnavat srovnatelny veci. Mas samosebou pravdu, ze univezralni rozpoctova pullitrova motorka (majitele timto oznacenim nechci nijak urazit, jen chci co nejvystizneji charakterizovat skupinu stroju) se spotrebou pres 7 litru je nejen v dnesni dobe neprijatelna. Na stranu druhou, s jakoukoliv motorkou (a nejen motorkou) se dostanes na spotrebu kolem 10ti i vic, pokud na ni budes prasit. Vzdy to je proste o zpusobu jizdy a o tom, co od te motorky chces.
Ja sam nemam na svoji CB dlouhodobe spotrebu nejnizsi, ale ve chvili, kdy jedu s nekym ve skupince, se pod moji hodnotu spotreby dostavaj prakticky jen ctvrtlitry nebo bawa F650 - vetsina ostatnich motorek (namatkou TA, AT, Pegaso, XT, ER5, CBF6, Hornet6, Bawo 1150, NTV) jsou na tom o nejakou tu decku hur - v pripade Pegasa to bylo o vic nez 2 litry, ale to zase neberu jako vylozene srovnatelnou motorku.
Takze sam za sebe rikam, ze pokud nekapnes na nejakej rozhasenej srot, porizenim CBF5 rozhodne vitr ve srajtofli nebude vetsi, nez u jakykoliv konkurencni motorky. To vse ale za predpokladu, ze s tim nebudes bezne litat kolem 170ti - pri tehle rychlosti skutecne uz jde spotreba rapidne nahoru a sportovni 6ky maji diky lepsi aerodynamice spotrebu mensi...