Moje představa je nalít do stávajícího oleje nějaký čistič (Motul Engine cleaner), zahřát vypustit, poté nalít obyčejný levnější olej, zahřát, trochu projet a vypustit. Pak dát nový filtr a nalít nový olej. Co vy na to? Nějaký lepší nápad? Díky
S tím navázáním vody máš pravdu, na to jsem taky myslel, v jednom servisu mi dokonce řekli ať tam naliju Velfobin (jo přesně ten do benzínu :o ), tak nevím, ten ale vodu likviduje. Zase bych nerad zlikvidoval motor
Pokud ne máš problém ...... pokud má moto vodní chlazení, hledej chybu v těsnění hlavy...hlav
madbiker>nejspíš to bude tím, že jezdíš krátký trasy, motor se dosttečně neohřeje a vzdušná vlhkost pak kondenzuje. Každá skříň má ovětrání do sání, takže když motor dobře prohřeješ vlhkost se ztratí. Dej 300 km v kuse a bude to
Pokud ne máš problém ...... pokud má moto vodní chlazení, hledej chybu v těsnění hlavy...hlav
Máš pravdu, jezdím většinou tak do 100 km, ale neřekl bych, že motor dost nezahřeji Vodní chlazení naštěstí v tomhle případě nemám, to by byl větší průser Díky
proč?
Protoze motor a jeho olejova skrin, je propojena pres hadice s air-boxem. A diky tomuto systemu ti kondenzuje voda v motorove skrini a vypada to pres olejove sklicko obcas dosti osklive(nic zavadneho). A jeste pri wheelie se ti u tohoto systemu olej dostava do air-boxu. Jinak timto systemem se u techto motoru vyrovnava podtlak/pretlak uvnitr motorove skrine(tvori pisty pri pohybu nahoru a dolu). Ducati udava, ze diky tomu poskytuje motor ve vysokych otackach o 3-5Hp navic. Snad jsem to napsal pochopitelne
Naposledy editováno 07.05.2008 09:54:19
zde je pekny popis funkcnosti a problematiky(bohuzel v AJ):
http://www.ducati-up...om/tech/breather.php
Naposledy editováno 07.05.2008 10:22:24
Jinak zpet k debate. Ducati tento system tvorila (asi)ciste pro zavodni ucely. A v beznem provozu se vyskytuji zde zminovane nedostatky(kondenzace vody a oleje v air-boxu). Ja s tim ziju a nevadi mi to. Mozna to jeste zpusobuje ne uplne nejlepe misteny ventil na zadni casti bloku motoru. To vi jen inzenyri z Bologne, proc presne tak ci onak to je
NickSlaughter> na tvem miste bych to neresil. za 1: mas vzduchem chlazeny model motoru. Voda tam nema z kama prosakovat(jen ti tam kondenzuje) - odpari se, jak ji protahnes kopytka poradne. A olej men co 5-6k a bude holka slapat naveky Tot ma rada
Dedko>Lada.s> Jee TRX 850 miluju. Nej stroj, jaky kdy byl v Japonsku vyroben (kdybych sehnal pekny kus, tak si ho koupim - ta motorka ma srdce). Jen se bojim pridirani klikovky u tohoto typu motoru(vim, ze je to jeho takova mala neduha).
to mi povídej...právě na klice moje TRX kleklo
Jinak motorka to byla super, hlavně na srazech čuměli, ne a ne poznat co je to zač
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=163986
btw: moc se mi líbí jednoválcové SRX 600
SRX 600 je moc pekna, ale u nas tezko sehnatelna v solidnim stavu. Docela me pripomina Monstera
Muj sen je sehnat tak Monstera 900 jednoho z prvnich exemplaru okolo roku vyroby 93 ve spickovem stavu - to by bylo zuzo - s dratenymi vyplety kol
A jeste ted pokukuji po nejake Laverde, tu taky muzu
M 900 mám a jsem spokojený ikdyž trošku výkonu navíc by neškodilo. Dráťáky se mi také líbí, ale teď co jsou má kola bílá, tak si také nestěžuji
U nás se bohužel nedá sehnat spousta starších kousků, ale v Německu to jde celkem snadno a za příznivé peníze.
Jo Laverda, Benelli, Guzzi nebo MV to by bylo něco Bohužel mám teď jiné plány, ale taková Ducati GT 750
Tak hodne zdaru a at ti pekne slape tva spageti holka
Naposledy editováno 07.05.2008 11:38:52
Naposledy editováno 07.05.2008 12:22:12
Dedko>No ja kdyz si vemu za kolik realne prodam svou S4/01 a pak 75k za staricke TRX s tolika km, zda se mi to moc. Jeste vzhledem k porizovaci cene te motorky kdyz byla nova. No uvidime, kam mne toto leto dovedou finance, snad vydrzim u bolonskych spaget A pokud ne, uvidime co se sezene
Tak hodne zdaru a at ti pekne slape tva spageti holka
Dík, no snad motorka pojede dobře a holka šlapat nezačne lol lol lol
Dedko>Ja myslim, ze ten motor byl uplne stejny jak na TDM 850 - i presazeni kliky. A ke zmene presazeni kliky doslo az od nejakeho roku (okolo 1997) a stejna zmena se tykala i TDM. Byly to nepatrne vylepseni, ktere probihaly na tomto motoru nez byl zvetsen na 900ccm. Ale to se uz TRX nevyrabelo. A presneji / podrobneji to bude vedet asi nejaky vlastnich techto motocyklu
Ta přesazená klika o 270° se na TRX a TDM dávala od roku 1996 (resp. od konce 1995). Ty starší TDM měli kliku klasicky o 180°.
TRX se dělalo do r. 1999, a pak se začalo dělat TDM 900, ale rok nevím.