paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chlapí CO dominátor
12.12.2007 v 21:29
Je to tady samá Afrika,Varadero,DR a čert ví co :( má tady někdo nějaké zkušenosti s Dominátorem?SEM S NIMA!
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

4 reakcí na tento příspěvek Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:33 | Nahoru | #1
Výměna oleje každé 3tkm :marod: *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:38 | Nahoru | #2
totr>
Hm někdo to dělá po 4-5 tisících

3 reakcí na tento příspěvek Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:41 | Nahoru | #3
No když já Haška moc nemusim :cool:

(reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:43 | Nahoru | #4
Droppi> :lol: *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:47 | Nahoru | #5
Droppi>>
Jakýho Haška? :mad:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:48 | Nahoru | #6
ELOUNEK>>
Jakýho Haška? :mad: [/quote]
To je Domísek :P

(reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 21:57 | Nahoru | #7
ELOUNEK>>
Jakýho Haška? :mad: [/quote]
To je Domísek :P [/quote]
ja od neho mam autogram :D ... na listku od piva :cool:

2 reakcí na tento příspěvek Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 22:59 | Nahoru | #8
mam rv99, co by Tě zajímalo?

jinak ten olej se mění častěji, ale zase je ho tam míň, než u konkurence

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 23:01 | Nahoru | #9
:P QuentinUW>Je to u NX jako u XT? že čim je novějši tim je slabši? :lol: :lol: :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

12.12.2007 v 23:25 | Nahoru | #10
Andrew x> jj. to je bohužel úplně stejně. ale mam za to, že je to akorát záležitost výfuku. takže laďák nebo vrtačka můžou leccos vyřešit.

btw FMX - jakožto další reinkarnace motoru z Domina má těch koní zas o něco míň. :)

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 02:43 | Nahoru | #11

ELOUNEK píše: totr>
Hm někdo to dělá po 4-5 tisících


Staré XT 6000, nové XT 10000 *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 10:32 | Nahoru | #12

QuentinUW píše: mam rv99, co by Tě zajímalo?

jinak ten olej se mění častěji, ale zase je ho tam míň, než u konkurence


Všechno co se točí kolem jednoválečka Domíska to mě zajímá!
Všeobecně názor na motor kostru na cestování :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 10:33 | Nahoru | #13

QuentinUW píše: Andrew x> jj. to je bohužel úplně stejně. ale mam za to, že je to akorát záležitost výfuku. takže laďák nebo vrtačka můžou leccos vyřešit.

btw FMX - jakožto další reinkarnace motoru z Domina má těch koní zas o něco míň. :)


Vrtačka?Laďák?Myslím že na výkon to mít zásadní vliv nebude spíš na spotřebu ! *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 10:34 | Nahoru | #14
totr>>
to jo ale jedna svíčka jeden karbec 2litry oleje *yes* Kde nic není nemůže se podělat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 12:48 | Nahoru | #15
ELOUNEK> OK. tak mi pověz, čím si myslíš, že soudruzi ten výkon, emise a decibely rok po roce snižovali. bylo to řečeno trošku s nadsázkou, dost možná bude třeba nějaký zásah i na druhé straně (sání), ale ten motor je mechanicky stejnej.

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 12:57 | Nahoru | #16
QuentinUW>>
Já myslím jestli nečučeli spíš na EMISE a kravinky kolem toho.Hluk je další stránka co hlídají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 12:59 | Nahoru | #17
ELOUNEK>>
to jo ale jedna svíčka jeden karbec 2litry oleje *yes* Kde nic není nemůže se podělat! [/quote]
Jak tak vidim, tak už máš předem vybráno, tak proč se ptáš,když už víš co chceš?!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 13:03 | Nahoru | #18
ELOUNEK> asi dost záleží na tom jak a kam chceš cestovat. pokud na západ, tak asi moc nadšenej nebudeš. ty novější modely maj co dělat, aby se dostali přes 140 km/h. na delší cestování je sedlo údajně dost tvrdý (mě to osobně nepřišlo - má akorát dost hranatej profil, kterej sem cítil na stehně), bez plexi dost fouká, ve vyšších rychlostech se tomu už nechce moc zatáčet (nejspíš kvůli 21" kolu - takže to bude asi u všech endur stejný) a v rychlejších táhlejch zatáčkách cítíš trošku vlnění (takový hodně pomalý kývání ze strany na stranu - všimnul sem si toho, ale nijak mě to neomezuje).

lehkej terén je úplně v poho, dostatečná zásoba výkonu na to, aby to byla dost sranda. v tom těžším potřebuješ kvůli hmotnosti i univerzálnimu obutní buď skill, nebo odvahu (postrádam obojí). prostě ta váha tam trochu překáží a zároveň to neni crosska, se kterou by člověk mohl mlátit a nic jí nebylo.

jinak s motorem jsem neměl nejmenší problém (akorát prošoupaná trubička, přes kterou vede spojkový lanko), přední světlo moc nesvítí (mam tam teď dvě čočky a je to o dost lepší, ale dost práce je tam zadělat). přední brlzda dost gumová, ale účinek bohatě převyšuje adhezi předního kola, zadní v poho jak účinek tak dávkování.

o oleji už sem mluvil, spotřebu mam na silnici kolem 6 l/100 km (s trochou snahy by se to dalo o 1 až 2 litry stahnout). když je dost zatáček, nebo horší povrch, tak se s tim dá vyblbnout i na asfaltu. když se nebojíš, tak zdoláš leccos i v terénu.

snad jsem na nic nezapomněl, kdyžtak řekni

1 reakcí na tento příspěvek Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 13:32 | Nahoru | #19
žena má model 2000.s otevřeným výfukem spotřeba klesla asi o litr.olej měním zhruba co 5000km.byla spokojená dokud se nesvezla na alpu.takže domino je na prodej..

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 15:18 | Nahoru | #20
totr>>
Výměna po 3000je jen doporučená ale mechanik v hondě mi řekl že můžu po těch šesti a taky sem to tak dělal měla najeto přes 30a nebyl problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 15:29 | Nahoru | #21

QuentinUW píše: ELOUNEK> asi dost záleží na tom jak a kam chceš cestovat. pokud na západ, tak asi moc nadšenej nebudeš. ty novější modely maj co dělat, aby se dostali přes 140 km/h. na delší cestování je sedlo údajně dost tvrdý (mě to osobně nepřišlo - má akorát dost hranatej profil, kterej sem cítil na stehně), bez plexi dost fouká, ve vyšších rychlostech se tomu už nechce moc zatáčet (nejspíš kvůli 21" kolu - takže to bude asi u všech endur stejný) a v rychlejších táhlejch zatáčkách cítíš trošku vlnění (takový hodně pomalý kývání ze strany na stranu - všimnul sem si toho, ale nijak mě to neomezuje).

lehkej terén je úplně v poho, dostatečná zásoba výkonu na to, aby to byla dost sranda. v tom těžším potřebuješ kvůli hmotnosti i univerzálnimu obutní buď skill, nebo odvahu (postrádam obojí). prostě ta váha tam trochu překáží a zároveň to neni crosska, se kterou by člověk mohl mlátit a nic jí nebylo.

jinak s motorem jsem neměl nejmenší problém (akorát prošoupaná trubička, přes kterou vede spojkový lanko), přední světlo moc nesvítí (mam tam teď dvě čočky a je to o dost lepší, ale dost práce je tam zadělat). přední brlzda dost gumová, ale účinek bohatě převyšuje adhezi předního kola, zadní v poho jak účinek tak dávkování.

o oleji už sem mluvil, spotřebu mam na silnici kolem 6 l/100 km (s trochou snahy by se to dalo o 1 až 2 litry stahnout). když je dost zatáček, nebo horší povrch, tak se s tim dá vyblbnout i na asfaltu. když se nebojíš, tak zdoláš leccos i v terénu.

snad jsem na nic nezapomněl, kdyžtak řekni


Ne v pohodě jsem rád ,že někdo napíše něco o Domíkovi :thmubup: Fakt jsem rád!Máme s kamarádem oba Dominátorky zatím spokojenost nedevše.Já mám origo vejfuky kamarád to má vykuchaný dělá sice pekelnej rámus je to fajnový ,ale spotřebu má o 0,5-0,8 větší než já.A pokud jsme si to vyměnili myslím motorky,tak navýkonu nijakej podstatnej rozdíl nebol :shy: nebo jsme to nepocitovali :shy: :puke:Jinak k rychlosti jsem ho prohnal maximálně 145 jel by dál ale je to nepříjemný ježděníčko moc to fučí ovšem pro pohodlnou a klidnou jízdu 90-120 POHODA.Je fakt žádná štreka dlouhá nebyla maximálně na jeden zátah 200km to je akorát nádrž no je malá no 16 litrů +rezerva ale prdelka nebolela.Je fakt že mám sedlo neorigo potažený oproti origu měkkoučký.Jo jinak to vlnění cítím taky a kámoš taky trošku se to zavlní při přejezdu třeba nerovnosti na silnici vyfézovaní a tak ale jinak max spokojenost

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 15:35 | Nahoru | #22
Carlos Rider>>
to jo ale jedna svíčka jeden karbec 2litry oleje *yes* Kde nic není nemůže se podělat! [/quote]
Jak tak vidim, tak už máš předem vybráno, tak proč se ptáš,když už víš co chceš?!? [/quote]
Já ho mám já si chci jen o něm povídat a chytat rozumy :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 15:43 | Nahoru | #23
ELOUNEK> a jakej máš ročník? já už to mam při 140 dost vytočený, tak sem to dál už moc nezkoušel. ale docela užvažuju, že ho prodám a koupim něco víc na silnici.............a nebo naopak víc do terénu.

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 15:52 | Nahoru | #24
QuentinUW>>
Ikdepak tohle si nechám nic silnici a bzíkání je mě protivný JO JO BUBLÁNÍ TO JE ONO. *yes* :cool: Kolik jsem to měl vytočený si fakt nepamatuju ale 80-90km/h 3500-4000 ot za min baj vočko :shy: Jinak mám najelo na tachu 42tis ale jestli to tam je nebo není....jo a mám rv94 starej dědulka no. :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 16:05 | Nahoru | #25
Pro mě je Dominátor skvělej univerzál za dobrý peníze. Jezdím tak 70% silnice II. a III. třídy (odpolední výlet >> několik set km), 20% pole louky nezpevněný cesty no a ten zbytek - když je to nutný tak kus dálnice nebo naopak těžší průjezd třeba rozbahněným lesem.
Přelezl jsem na něj z MZ251 a první pocit byl - neuvěřitelně snadná ovladatelnost. Nejsem moc velkej, bál jsem se váhy a výšky stroje, ale je to úplná brnkačka. Motor je snaživec, od 3000rpm táhne jak lokomotiva. Na rovný silnici I.třídy je na závodění třeba zapomenout, ale jinak je výkonu tak akorát a čím dýl na něm jezdím, tím jsem s ním kupodivu spokojenější.
Podvozek toho zvládá dost, příčnej zpomalovací práh na výjezdu z obce se dá po razatnějším otočení plynu na čtyřku a lehkým stoupnutí ve stupačkách projet s prstem v nose ve 120kmh. Děravé české silnice mezi dolní horní lhotou se stávají opravdovým požitkem, stejně jako jízda otevřenou krajinou napříč polem.
Cestování - já si vybírám trasy mimo hlavní tahy, když jedu z Prahy na Šumavu, nejedu po rychlostce R4, ale vymetám okolní vesnice. Najedu víc km, trvá mi to dvakrát tak dlouho a to je přesně to, co chci. Jinak tu dálnici zvládá Doncek taky, dá se jet trvale 130kmh při rozumný spotřebě, ale chce to plexi.
Spousta lidí neodpustí Donckovi jeho krátkej 3000km interval na výměnu oleje. To já beru, mě osobně je to úplně fuk, olej měním poctivě po 3tis. a celá akce mi netrvá dýl než pořádný ošetření řetězu. Navíc náplň není ani dva litry, takže do peněz to taky neleze.
Jinak ten můj kus je starej dědek, rok 1991, ale zas má silnější motor a menší váhu než ty nový kusy. Jsem spokojenej a asi delší dobu měnit nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 16:49 | Nahoru | #26

rastakvajanasta píše: Pro mě je Dominátor skvělej univerzál za dobrý peníze. Jezdím tak 70% silnice II. a III. třídy (odpolední výlet >> několik set km), 20% pole louky nezpevněný cesty no a ten zbytek - když je to nutný tak kus dálnice nebo naopak těžší průjezd třeba rozbahněným lesem.
Přelezl jsem na něj z MZ251 a první pocit byl - neuvěřitelně snadná ovladatelnost. Nejsem moc velkej, bál jsem se váhy a výšky stroje, ale je to úplná brnkačka. Motor je snaživec, od 3000rpm táhne jak lokomotiva. Na rovný silnici I.třídy je na závodění třeba zapomenout, ale jinak je výkonu tak akorát a čím dýl na něm jezdím, tím jsem s ním kupodivu spokojenější.
Podvozek toho zvládá dost, příčnej zpomalovací práh na výjezdu z obce se dá po razatnějším otočení plynu na čtyřku a lehkým stoupnutí ve stupačkách projet s prstem v nose ve 120kmh. Děravé české silnice mezi dolní horní lhotou se stávají opravdovým požitkem, stejně jako jízda otevřenou krajinou napříč polem.
Cestování - já si vybírám trasy mimo hlavní tahy, když jedu z Prahy na Šumavu, nejedu po rychlostce R4, ale vymetám okolní vesnice. Najedu víc km, trvá mi to dvakrát tak dlouho a to je přesně to, co chci. Jinak tu dálnici zvládá Doncek taky, dá se jet trvale 130kmh při rozumný spotřebě, ale chce to plexi.
Spousta lidí neodpustí Donckovi jeho krátkej 3000km interval na výměnu oleje. To já beru, mě osobně je to úplně fuk, olej měním poctivě po 3tis. a celá akce mi netrvá dýl než pořádný ošetření řetězu. Navíc náplň není ani dva litry, takže do peněz to taky neleze.
Jinak ten můj kus je starej dědek, rok 1991, ale zas má silnější motor a menší váhu než ty nový kusy. Jsem spokojenej a asi delší dobu měnit nebudu.


Jo jo plně souhlasím taky jsem valil po dálnici po 10kilometrech monotonní jízdy jsem sjel a jak jsi psal silnice s dírama zatáčky poňačky to je právě to co Domískovi svědčí! *yes* *yes* :shy: Je to takovej strojek k neutahání :thmubup: No olej nechápu proč po třech tisících.Je fakt že když spatřil světlo světa Domísek byli oleje ÚPLNĚ NĚKDE JINDE tj.jiný mazací schopnosti.Na simsonku co jsem měl bylo taky 1:50 A DÁVAL JSEM FULL SYNTETIC :shy: a jezdil jsem 1:70 a bez problému tak si myslím,jestli to taky není tím rokem výroby motorky. *no* ;) Kurňa jinak mám nákej absťák! *no* *no* :shy: :puke: :marod:kolik ti to žere?mě tak 5,5

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 16:52 | Nahoru | #27

QuentinUW píše: Andrew x> jj. to je bohužel úplně stejně. ale mam za to, že je to akorát záležitost výfuku. takže laďák nebo vrtačka můžou leccos vyřešit.

btw FMX - jakožto další reinkarnace motoru z Domina má těch koní zas o něco míň. :)


Jojo, souhlas.. :D Ale, tak zas je o trošku lehčí, než Domi..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 17:05 | Nahoru | #28
ELOUNEK>>
Po koupi žral hodně, většinou přes 6 litrů, ale vyměnil jsem vzducháč (ten starej už vypadal po smrti), na spotřebě se podepsala určitě i výměna řetězovky, vyčistil a seřídil se karburátor, nechal jsem udělat ventily a po vyjetí první nádrže jsem čuměl jak puk - spotřeba pod 5l při nezměněným stylu jízdy. Chrochtal jsem blahem, teď když je zima a jezdí se přeci jen o něco pomaleji, tak to dávám i za 4,5l, jinak běžně teda kolem těch 5ti a to se nijak neloudám (odhaduju podle toho, že na silnicích II. a nižších tříd obvykle všechny kolegy motorkáře předjíždím).
O absťáku mi ani nemluv, řeším to tak, že jezdím celou zimu (minulý víkend přes 200km ;) )

edit: Abych nepěl jen chválu, vezme si teda nějakej olej, přece jen ten motor má už pár km natočeno, i když je tam už nějakej čas výbrus a novej píst, olej mu chutná, ale není to nic hroznýho, chce to jen kontrolovat a občas tam teda trochu cmrndnout
Jo abych nezapoměl, tak spotřeba oleje se odvíjí od stylu jízdy, přik klidnějším tempu si nevezme ani kapku, ale jak se začne točit přes 6000rpm, tak olej mizí. Co mi pomohlo, tak přechod od syntetiky k polosyntetice - tý spápne míň.

(reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 17:20 | Nahoru | #29
rastakvajanasta>>
Po koupi žral hodně, většinou přes 6 litrů, ale vyměnil jsem vzducháč (ten starej už vypadal po smrti), na spotřebě se podepsala určitě i výměna řetězovky, vyčistil a seřídil se karburátor, nechal jsem udělat ventily a po vyjetí první nádrže jsem čuměl jak puk - spotřeba pod 5l při nezměněným stylu jízdy. Chrochtal jsem blahem, teď když je zima a jezdí se přeci jen o něco pomaleji, tak to dávám i za 4,5l, jinak běžně teda kolem těch 5ti a to se nijak neloudám (odhaduju podle toho, že na silnicích II. a nižších tříd obvykle všechny kolegy motorkáře předjíždím).
O absťáku mi ani nemluv, řeším to tak, že jezdím celou zimu (minulý víkend přes 200km ;) )

edit: Abych nepěl jen chválu, vezme si teda nějakej olej, přece jen ten motor má už pár km natočeno, i když je tam už nějakej čas výbrus a novej píst, olej mu chutná, ale není to nic hroznýho, chce to jen kontrolovat a občas tam teda trochu cmrndnout
Jo abych nezapoměl, tak spotřeba oleje se odvíjí od stylu jízdy, přik klidnějším tempu si nevezme ani kapku, ale jak se začne točit přes 6000rpm, tak olej mizí. Co mi pomohlo, tak přechod od syntetiky k polosyntetice - tý spápne míň. [/quote]
Dávám mu repsol 30w40 chutí mu :shy: jo jo polosyntetika je trošku hustší jsou prej borci co jezdí na minerál no NEVÍM NEVÍM přecejenom je to vzducháč takže to chlazení.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapí CO dominátor

13.12.2007 v 18:37 | Nahoru | #30
rastakvajanasta> souhlas - ten olej to v otáčkách trochu bere, ale to je asi u všech motorů. u auta teď pozoruju něco podobnýho - poslední dobou jezdim víc dálnice a otáčky pořád přes 4 tis. a trochu oleje si to taky bere.

jo a jakej máte přesně postup na měření oleje? od každýho sem totiž slyšel něco jinýho....
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vačka Honda NX 650 Dominator zeli247 4 2.1.2024 v 20:30 wáca
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator Rom23 13 20.7.2023 v 21:21 _Michal
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator pikok 31 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM
Honda NX 650 Dominator nechce start... Honda NX 650 Dominator Famas 5 9.9.2022 v 07:57 GeorgPohodar


TOPlist