paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rovnani ramu a celkova rekonstrukce
 
29.12.2007 v 10:36
Cauec, mam CZ 250/471. Dostal jsem ji darem na nauceni, ale po majiteli je nekolikrat polozena. Chtel bych ji dat nejak dopucu.

Problem je, ze je ohly i ram (motorka sama jede doleva...), tak shanim nejake info o tomhle... Udelam tohle doma nebo radeji firma? Slysel jsem nekde, ze pri rovnani musi motor zustat v ramu... Chci ho dat na GO, tak nevim jestli ho muzu sundavat nebo ho nechat na to rovnani...

Muzete poslat kontakt na nejake sikovne lidi v okoli Frydku-Mistku?
Dik
Ondra

Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

29.12.2007 v 11:25 | Nahoru | #1
Prvně bych ti doporučil web www.jawamania.info
471čka má ještě jednoduchý rám, takže srovnat by to mělo jít bez větších problémů, já to osobně nikdy nedělal, ale slyšel jsem, že to lidi rovnají zapřením o strom a s pomocí heveru (třeba na laně) rám rovnáš. Jestli se ale motor vyndává, spíš asi jo. Každopádně pokud bys to svěřil nějaké odborné firmě, tak se nedoplatíš, což mi připadá lepší varianta sehnat rám jiný(možná tam sedí i ze 477čky)

1 reakcí na tento příspěvek Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

29.12.2007 v 11:38 | Nahoru | #2
smrtka: ze 477 rám nesedí, protože je úplně jinej.

srovnat to určitě půjde, ale nejprve bych rozebral vidlice a kyvku, jestli nejsou ohnutý ty, protože většinou to odnesou vidle, nebo kyvka aránu se nestane nic. tzn. vyndej vidle a zkontrluj jestli jsou rovný, vyndej kyvku a polož na desku, jesli se ti nebude kolíbat, pokud bude obojí Ok, až potom začni řešit rám, vidle(trubky a kluzáky, péra jsou tvrdší ze 477 sedí, a kyvka taky)

(reakce na) Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

29.12.2007 v 11:45 | Nahoru | #3
pech.> Dikes moc za raday... Pohraju si s tim... Jen s tim motorem, rad bych ho uz dal nekam na spravku tak me zajima, jestli kdyby se teda nahodou musel rovnat, jestli se rovna i s motorem nebo bez... Slysel jsem nazory, ze se ram da narovnat tak, ze do nej uz motor nenapasujes... Coz???

1 reakcí na tento příspěvek Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

29.12.2007 v 11:50 | Nahoru | #4
tady drží motor v zadní kdyvce v mezkusu, kterej se nepohne a vpředu v držácích, kterýse dají přihnout... bez problémů ho tam dáš

ale abys ho vyndal, tak budeš muset vyndat nádrž, filtrbok pod sedačkou, ty krycí plechy, rozpojit řetěz a sundat celokrty, odpojit zapálko, a odmontovat cívky, nemusíš je odpojovat tsačí odšroubovat a přehodit nahoru motor se pak vytáhne nahoru-dopředu-doleva takovým chmatemhmatem

ten motor nejezdí, nebo proč do správky? beztak mu nic nebude, jen se seřídí a bude jezdit.

(reakce na) Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

29.12.2007 v 12:21 | Nahoru | #5
pech.> Ty jo, tebe mit tady :) Seridit ho urcite seridim, ale je nekolik veci o kterych vim uz ted... Proste odevsad tece olej... Slysel jsem, ze je dobrej nejakej silikonovej pripravek kdyz se slepuje motor... Pak prej ani kapka... Takze tohle by se mi libilo...

Taky tece kvuli tomu, ze je strzenej zavit vypousteciho sroubu oleje prevodovky, takze je tam ten sroub jen nasunuty a zamaznuty nejakym sajrajtem... Taky to tece pres radicku.. Je tam pry jen nejaka manzeta, tak tu bych chtel vymenit... Proste chtel bych se tam podivat dovnitr... Ikdyz sundavat retez se mi fakt nechce...

Musim motor sundat taky kvuli tomu ramu... Ten chci narovnat a znovu nalakovat... Urcite budu menit i cep kyvky, ten jsem uz kdesi sehnal... Mam pocit, ze toho bude strasne moc a lepsi by bylo asi koupit novou motorku, ale to jsem uz udelal a furt se mi nechce se CZetky zbavovat... Mam ji nejak rad... A taky, nikdy jsem se v motorkach nehrabal, tak si rikam ze je to vyzva :)

Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

29.12.2007 v 14:12 | Nahoru | #6
obecne když se rovná rám tam jedině z motorem!!! ale myslím že u tohoto stroje tam ani bej nemusí ohne se to jako blato

Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

30.12.2007 v 00:45 | Nahoru | #7
ondrej.glembek>))))))) tak to si děláš prdel:)))))

1 reakcí na tento příspěvek Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

31.12.2007 v 01:52 | Nahoru | #8
mirek: u detlaboxů a páteřáků s motorem, ale tenhle klasickej rám, kterej je rozvidlenej až pod motorem a zadní držák je na kyvce to není nutný, tudíž může mít motor klidně venku.

(reakce na) Rovnani ramu a celkova rekonstrukce

31.12.2007 v 01:56 | Nahoru | #9
ondrej: nejdřív musíš zjistit, kde konkrétně ten olej teče, nikdy neteče všude.... a podle toho se rozhodnout, zda půlit či nepůlit, pokud nebude třeba půlit, tak musí ven..

jinak řetěz a celokryt musíš vyndat tak jak tak, je to pakárna, ale zas v tom řetěz vydrží 50 let... jak je to zakrytý, nejde tam bordel a drží a drží, takovej kardan pro chudý...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist