Téma: Jawa 550 a 555 žerou svíčky
6.4.2025 v 21:15
Zdravím. Mám problém se spotřebou svíček na jawě 550 a 555 pionýr. Motorky žerou svíčky jako chleba. zkoušel jsem svíčky BRISK N15C, N14C, N17C a NGK B6Hs. Nic nepomohlo. Mám s tím problém na obou motocyklech a kámoš má stejný problém na Simsonu. Když dám novou svíčku tak vše je Ok, ale postupně přestane jít na volnoběh. Pak na svíčce zmenším mezeru mezi elektrodami a vše znovu Ok, jenže to se děje do chvíle, kdy už elektrody dát blíž nemohu. Tento problém se začal dít až s novými svíčkami. Dokud běhal se Super Paly ze zásob po komouších. Nikdy nebyl problém. Obě motorky mám po GO a správně seřízený předstih i odtrh. Na jawě 555 je vše originál(6V elektrika), ale na jawě 550 mám 4V zapalovací cívku z Babetty 207, protože stačí menší nabuzení rotorem a hází lepší jiskry. Předem děkuji za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 550 a 555 žerou svíčky
Když žere svíčky, vyměň kondenzátor a hlavně cívku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 550 a 555 žerou svíčky
Kohlstein> kondenzátor jsem měnil a cívky mám na obou motorkách nové
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 550 a 555 žerou svíčky
A jakpak u těch svíček vypadá izolátor? Není náhodou tak trochu černej?
Edit: patří tam od brisku 17, od NGK 5, takže krom tý N17C byly všechny ty svíčky studený.
Naposledy editováno 06.04.2025 22:28:11
Edit: patří tam od brisku 17, od NGK 5, takže krom tý N17C byly všechny ty svíčky studený.
Naposledy editováno 06.04.2025 22:28:11
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 550 a 555 žerou svíčky
Co jsem někde četl, tak nový svíčky, jak je přechlastáš, tak i po dobrým vysušení jsou prý na vyhození, nevím nemám zkušenost, možná je to chujovina. Mám v těchto krámech pořád původní hystorický, tak nevím. Najezdím 10 kilometrů za pět let.
Ještě záleží, po jaké době nebo kilometrech to jde do kytek?
Ještě záleží, po jaké době nebo kilometrech to jde do kytek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 550 a 555 žerou svíčky
pma1> Souhlasím. Kamarád řešil odcházení svíčky na ostrém enduru, měnil svíčku třeba 2x za projížďku. Nakonec to bylo moc vysokou hladinou v karburátoru. Po snížení už jezdí na 1 svíčku přes rok. Ale nevím, zda je u pařeza možné až tolik hladinu změnit... Leda že by mu protékal ventil v plovákovce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor z Jawa 50 555 do 05 Jawa 50/05, Jawa 50/550 Pionýr | LukoCZE | 6 | 3.3.2025 v 17:18 ja1 |
Opalující se kladívka na zapalování... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/555 Pionýr, Jawa 50/21 Pi... | AdaM123456 | 7 | 7.1.2025 v 19:59 MILOS61 |
Barvení litinových válců JAWA/ČZ Jawa 50/550 Pionýr | smrk1 | 6 | 4.1.2025 v 19:24 smrk1 |
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |
Jawa 550, motor nejde do otacok Jawa 50/550 Pionýr | TomanPCM | 8 | 8.9.2024 v 07:11 troppau |