Motorka me stala 3 kila, tak mozna hledam mouchy kolem a chci ji dat to nejlepsi

Mohl by to byt problem, olej starsi vic jak 4 roky? Jedna se o top produkt od top znacky, puvodni neotevreny obal. Plna sysnetika.
Dik
Naposledy editováno 26.03.2025 20:37:07

oleje v zavrenem obalu bych se nebal...
Naposledy editováno 26.03.2025 19:46:42
2 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu
Edit: pouze pro suché spojky.
Naposledy editováno 26.03.2025 20:01:55
1 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu
Naposledy editováno 26.03.2025 20:19:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu
krokoš píše: Čau, no, teda ja som kupoval Motul 5100 10W40 tiež taký starý , ale , teda veľké ale, ja mám 65 rokov a podľa toho aj jazdím, motorka je z roku 2012 , nedávam jej veľmi zabrať, a ten olej som kúpil v poriadnej zľave. Kúpil som to na nete a predávajúci na to upozornil. Podľa mňa by to nemalo vadiť, ale ....pre pár šušňov si posrať motorku? Načo kupuješ také sračky? Potom ti z toho lepí. Čo teraz tu od toho fóra čakáš, že ti to niekto odobrí? Koľko si toho kúpil , liter? Potom to tam naleješ a budeš sa strachovať pre posratých 15 € , že ti kvôli tomu jebne ojničné ložisko, alebo sa posere vačka. Ono sa samozrejme nestane nič, ale ten hnusný červík ti tam bude vŕtať vo svedomí, a čo keď?
Koupil jsem to primo od z eshopu cz distributora. Tezko muzu neco ovlivnit a udelat pro to vic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu
1 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu

Je upravena, naladena k 90 konim. Lehce pod

S ni litam ulice. Olej po 2000km max. Doted tam byl motorex, mam 1100km, na doporuceni pirateracing jsem koupil tenhle jiny olej.
Naposledy editováno 26.03.2025 20:31:05
1 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu

Naposledy editováno 26.03.2025 20:36:25
1 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu


PS: assassin, jasné, nič tomu nebude, ale čo s tým skurveným malým hnusným červíkom , to bude nebezpečnejšie ako 3m blyz

Naposledy editováno 26.03.2025 20:44:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu
krokoš píše: No a teraz mám chrobáka v hlave aj ja. Kúpil som zas 8 litrov Motulu 5100 , ešte v decembri, za plnú cenu, žiadna zľava a ešte som sa nepozrel na dátum výroby. Možno so mnou tiež vyjebkali.
A tu niekomu idem radiť a sám ani neviem čo mi poslali doslova pred troma mesiacmi. Sám na to seriem a to som už z tej krabice vybral vzducháč , ktorý som namontoval do iny. No, do motoriek nalejem to, čo mi poslali.
PS: assassin, jasné, nič tomu nebude, ale čo s tým skurveným malým hnusným červíkom , to bude nebezpečnejšie ako 3m blyz .
Toho cervika bych mohl zabít nanotechem po vzoru kluku z dakaru jako je David Pabiska


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu
krokoš píše: digitl> to čo to je zač ten nanotech? Čo to je za zázrak? Ja som raz dávno nalial do starej Suzuki GS 750 nejaký zázrak keramický, normálne som to tam drbol podľa návodu a už počas nalievania to stíšilo motor. No , potom dve výmeny mi šmýkala spojka. Potom to chvalbohu prestalo, ale bol som veeeľmi opatrný , aby som ju nespálil, keď som niečo pocítil , hneď som ubral.
Nemam s tim zkusenost, ale nasi hosi na Dakaru to davaj a pochvaluji si to. Nevim, nemuzu hodnotit. Znamej rikal, ze mu po tom chodi hladce razeni, coz bych u 690 docela uvital, protoze ta prevodovka je jak z kamení, hlavne teda s quickshifterem. A David Pabiska.si delal prdel, ze kdyz prorazi vanu, dojede bez oleje

Testovali to na VUT a doslo k snizeni treni o 25%. Ale jen co jsem cetl, nemam to vyzkouseno, ale vyzkousim, skrz tu prevodovku me to laka.
Nevim jestli jsem to spravne pochopil, ale je to nejaka spoluprace CZ a Israel. Mozna kecam

Ale slibuji si od toho hladsi razeni, protoze to je hruza

https://www.nanotech-europe.cz/en
1 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu
- UV záření
- voda
- mráz
- kyslík
Pokud byl olej uzavřen celou dobu v originálním balení ve skladu, kde na něho přímo nesvítilo slunko, tak nevidim důvod proč by se měl olej (zvlášť po 4 letech) zkazit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu

Ale kde jsi přišel na ten mráz? Pokud vím, tak nejsi ze Špicberk a tudíž -70°C nehrozí. Naše trapné středoevropské zimy oleji vadit nebudou



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej a zivotnost v originalnim obalu

assassin píše: digitl> blby je, ze lamela se vzdy tre o kovovej plech ja na zazraky moc neverim... vykon/objem vychazi jako u ostrych tak bych servis delal jako u ostre a musi to stacit...
lamela neni kov, nevznikne tam tato reakce, funguje to pouze kov-kov. píst-válec, vačka -vahadlo atd. Spojka je složená lamela-plech-lamela-plech... Tohle s tou lamelou by fungovalo u obyčejného aditiva jako je třeba mos2. Předávkuješ mos2 a začne klouzat, tady se mezi lamelou a plechem žádná chemická reakce nevytvoří. Alespoň tak jsem to pochopil já. Je to vyšší dívčí chemická škola. Proto tomu lidi nevěří, protože by jim přece klouzala spojka, ale ono je to jinak. Tohle už nejsou devadesátková aditiva. Teď jsem konkrétně nemluvil o nanotechu, neznám ho. Jen jsem se to snažil přiblížit,. protože třeba takhle fungují aditiva která dávají borci do čínských motore pro dlouhodobé testy

Koupil jsem zrovna 300V 15W60 u Deyla (distributir CZ) a šel se podívat na lahev a na flašce je taky 2021.

Naposledy editováno 27.03.2025 06:17:48
Dávám to do 701 Supermoto, která je taky upravená. Ale nemá 90, pohybuji se kolem 80 koní a 80Nm. Je tam Arrow bez katu a přidaná jednotka Coober. Taky mi byl doporučen tento olej. A vím, že Pirateracing.de tam nic jinýho neleje i s ohledem na lepší funkci napínáku. Mají odzkoušeno.

Naposledy editováno 27.03.2025 07:31:59
1 reakcí na tento příspěvek Olej a zivotnost v originalnim obalu
Nevím sám, ale moderní aditiva jsou jinde, to tak je. Šíma aditiva leje do CFKA s každou výměnou, potom na motoru 790 nalítá 100000km. Ten ale leje jiný.
Špičkový olej je prý 300V a 300V2 je ještě lepší. Já tomu zas moc nerozumím, ale jsem v úzkym kontaktu s klukama z celého světa a nikdo kdo jezdil v 890 a 790 10W50 300V2 neměl problém s vačkama. Náhoda? Možná...
300V beru jako nejvíc olej a když mi prodá CZ distributor tento olej s 4 roky starým plněním, věřím, že ví co prodává.
Dneska ho tam šoupnu

Naposledy editováno 27.03.2025 07:34:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oversteering - zavírání řídítek KTM 690 SMC R | rage | 30 | 11.2.2025 v 22:24 ramlik |
KTM 690 SMCR veľký únik oleja [1, 2] KTM 690 SMC R | RR690 | 49 | 23.5.2024 v 06:59 metal82 |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 | Fíla-rider | 9 | 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta |
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R | Majkee | 2 | 22.9.2023 v 18:10 MedWed |