Téma: Yamaha XV 1900 Raider vs XV 1900 Midnight Star
13.7.2024 v 13:31
Zdar,
jsou tyto 2 motorky postavené na stejném technickém základu ( hlavně co se motoru týče), nebo mají okonce naprosto stejnou techniku?
Věděl by někdo, jak je řešeno vymezování ventilových vůlí (jsou zde hydroštely) a motor má extra olejovou náplň pro převodovku a extra pro motor?
Jsou ještě nějaké další specifika pro tuto motorku ( uvažuji nad koupí XV 1900 Raidera ).
Nikde jsem nenašel žádný test či recenzi k tomuto stroji...
Předem díky za postřehy a zkušenosti.
jsou tyto 2 motorky postavené na stejném technickém základu ( hlavně co se motoru týče), nebo mají okonce naprosto stejnou techniku?
Věděl by někdo, jak je řešeno vymezování ventilových vůlí (jsou zde hydroštely) a motor má extra olejovou náplň pro převodovku a extra pro motor?
Jsou ještě nějaké další specifika pro tuto motorku ( uvažuji nad koupí XV 1900 Raidera ).
Nikde jsem nenašel žádný test či recenzi k tomuto stroji...
Předem díky za postřehy a zkušenosti.
Tady zcela jiste musis do zahranici a umet i anglicky viz. treba Wiki XV1900A . Motor je OHV tak jako Harley a i ventily ma reseno pres pushrod (tyce) jako HD. Ja bych tedy z tohohle modelu bral jen Stratoliner, ale po zkusenostech s Royal Star Venture (ale to je upraveny 4V z VMaxu) a HD povazuji HD za lepsi pro nas provoz kvuli jeho lepsi ovladatelnosti celkove.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1900 Raider vs XV 1900 Midnight Star
Motory jsou identické, mají hydroštely. Převodovka má společnou náplň s motorem, sekundár má svoji nádrž (0,55l převoďáku)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1900 Raider vs XV 1900 Midnight Star
alf567 píše: Motory jsou identické, mají hydroštely. Převodovka má společnou náplň s motorem, sekundár má svoji nádrž (0,55l převoďáku)
počkej na jednu stranu píšeš pro motor+převdovku stejná olejová náplň a pak že sekundár má extra náplň 0,55L převodového oleje, to nějak nechápu, vždyť XV1900 má převod řemenem, nikoli kardanem...
riderr3> Nevím jak Raider 1900.
Mám Warriora 1700 a předpokládám, že jsou to podobné motory. Tam je motorový a převodový olej zvlášť. Má 2 výpustní šrouby na motorový olej, pod klikovkou a pod olejovou nádrží, a jeden na převodový. Tady asi došlo k omylu u Alfa.
Převodový olej se mění po 25tkm, množství se kontroluje podle vytékání oleje z " kontrolního " šroubku.
Warrior má taky hydroštely, nicméně se musí udělat synchronizace sacích a výfukových ventilů, po dvou na každý válec. A taky má 2 svíčky na válec.
Naposledy editováno 29.10.2024 13:54:09
Mám Warriora 1700 a předpokládám, že jsou to podobné motory. Tam je motorový a převodový olej zvlášť. Má 2 výpustní šrouby na motorový olej, pod klikovkou a pod olejovou nádrží, a jeden na převodový. Tady asi došlo k omylu u Alfa.
Převodový olej se mění po 25tkm, množství se kontroluje podle vytékání oleje z " kontrolního " šroubku.
Warrior má taky hydroštely, nicméně se musí udělat synchronizace sacích a výfukových ventilů, po dvou na každý válec. A taky má 2 svíčky na válec.
Naposledy editováno 29.10.2024 13:54:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Severní makedonie Yamaha XV 1900 Midnight Star | Jarda-86 | 25 | 27.3.2025 v 20:29 Jeuwi |
Servis Yamaha XV 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star, Yamaha XV 1900 Raider,... | Šíma31 | 18 | 18.3.2025 v 13:00 6836 |
Zámek originálního plexiskla Yamaha XV 1900 Midnight Star | Weltak | 5 | 14.12.2024 v 22:25 Weltak |
Uchycení vzpěr předního nárazníku Yamaha XV 1900 Midnight Star | Michalcop | 5 | 3.12.2024 v 12:14 Michalcop |
Plexi štít Xamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 8 | 28.11.2024 v 07:20 Weltak |