Téma: Vyvložkování strženého závitu
12.6.2024 v 12:02
1 reakcí na tento příspěvek Vyvložkování strženého závitu
2 reakcí na tento příspěvek Vyvložkování strženého závitu
Pokud můžu, malý doporučení: ta díra, potažmo nový závit na vložku musí být dokonale kolmý, jinak nebude výpustný šroub ani s Al podložkou těsnit a jak to budeš pořád víc a víc dotahovat, tak to ztrhneš znova. Fakt by to měl dělat někdo, kdo už to dělal. Nejlépe s použitím přípravku.
Punkmoto https://punkmoto.cz/contact/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
JMan> u te timesert vlozky je takovej limec na kterej se dela spesl toolem zahloubeni do opravovaneho dilu. muzes to zhloubeni udelat melci a pak si tesnici podlozka dosedne na ten lem ktery je kolmy...
taky je moznost pouziti pogumovane tesnici podlozky. ta utesni vetsi rozdil nez alu/cu podlozka.
samo, je lepsi kdyz to dela nekdo kdo ma zkusenosti...
Naposledy editováno 12.06.2024 14:11:43
taky je moznost pouziti pogumovane tesnici podlozky. ta utesni vetsi rozdil nez alu/cu podlozka.
samo, je lepsi kdyz to dela nekdo kdo ma zkusenosti...
Naposledy editováno 12.06.2024 14:11:43
assassin> Nojo, Wuerth to je jiná liga
, teď na to koukám. Já jsem tam ten nástroj neměl (ani už nevím co to bylo za značku), tak jsem musel improvizovat a vytočit si přípravek ze silonu. Ještě navíc jsem dělal vypušťák na převodovce u GSa, kde je k tomu přístup jak k penězům a měl jsem jeden pokus
.
Jinak s těmi gumovými podložkami nemám bohužel dobrý zkušenosti.
Edit: píšu gumovými, ale myslím ty pogumované. Však si rozumíme.
Naposledy editováno 12.06.2024 14:26:47


Jinak s těmi gumovými podložkami nemám bohužel dobrý zkušenosti.
Edit: píšu gumovými, ale myslím ty pogumované. Však si rozumíme.
Naposledy editováno 12.06.2024 14:26:47
Usit kroužek je to nejlepší co může bejt, používám to na všech výpušťákách, nemusim to pak ani dotahovat na tak velkej moment a tím minimalizuju problém strženýho závitu, u TL mám horší plochu už a hliníkový těsnění moc nefungovalo, zřejmě to někdo dcla přetahoval v minulosti.

jsou i opravný sady přímo na výpušťáky, v sadě je větší šroub a vložka se nemusí řešit. Samozřejmě, že pak záleží, jestli tam je dost místa. Třeba ty vložky nejsou úplně vhodný na vypoušťáky, který mají závit vystouplý do motoru, v nich bejvá ještě díra, aby se dal vypustit olej úplně ze dna.

jsou i opravný sady přímo na výpušťáky, v sadě je větší šroub a vložka se nemusí řešit. Samozřejmě, že pak záleží, jestli tam je dost místa. Třeba ty vložky nejsou úplně vhodný na vypoušťáky, který mají závit vystouplý do motoru, v nich bejvá ještě díra, aby se dal vypustit olej úplně ze dna.
1 reakcí na tento příspěvek Vyvložkování strženého závitu
na vyříznutí závitu je kvůli kolmosti lepší nástrojařský závitník než ruční - jestli dobře vidím tak vedle vrtáku v tom odkazu na würth je , lépe se s ním chytá na začátku řezu ta kolmost, aby nešel šejdrem , zkontrolovat pak rukojetí alespoň okem kolmost ve dvou rovinách než se závitník chytne.
Jinak na takový motorce doporučuju momenťák, já bez něj cokoliv dělám nerad , koukněte se do tabulek kolik se to vše dotahuje , 20 Nm je skoro moc.
Vše dělám buď malou golou a držím jí za střed, víčka pak jen to rukojetí ala šroubovák a jen na to co udrží prsty na pootočení proti sobě a nebo fakt jen momentový klíč.
15 Nm je fakt MÁLO !! O 6 Nm ani nemluvím...
Kdysi jsem předělal Golfa III z 1,9D na TD , tam jsem do bloku vrtal nálitek pro odtokový šroub oleje od turba a dal z obou stran 2 vyžíhané podložky a bylo ok.
Taky jde na šroub lehce namotat teflon , pořád lepší než znova urvaný závit kvůli malé nepřesnosti.
POUŽÍVEJTE MOMENŤÁK , UTAHOVAT TO JDE U TAKOVÝCH MOTORŮ POŘÁD !!!!!
Naposledy editováno 12.06.2024 15:46:53
Jinak na takový motorce doporučuju momenťák, já bez něj cokoliv dělám nerad , koukněte se do tabulek kolik se to vše dotahuje , 20 Nm je skoro moc.
Vše dělám buď malou golou a držím jí za střed, víčka pak jen to rukojetí ala šroubovák a jen na to co udrží prsty na pootočení proti sobě a nebo fakt jen momentový klíč.
15 Nm je fakt MÁLO !! O 6 Nm ani nemluvím...
Kdysi jsem předělal Golfa III z 1,9D na TD , tam jsem do bloku vrtal nálitek pro odtokový šroub oleje od turba a dal z obou stran 2 vyžíhané podložky a bylo ok.
Taky jde na šroub lehce namotat teflon , pořád lepší než znova urvaný závit kvůli malé nepřesnosti.
POUŽÍVEJTE MOMENŤÁK , UTAHOVAT TO JDE U TAKOVÝCH MOTORŮ POŘÁD !!!!!

Naposledy editováno 12.06.2024 15:46:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
Duke1> co to je za ten nastrojarskej zavitnik?
3 reakcí na tento příspěvek Vyvložkování strženého závitu
Přivez to k nám do ZVU SERVISU Pražská třída 322/4 Hradec Králové. Nechám ti na horizontce vyříznout přesně kolmo nový závit s osazením do kterého perfektně zapustíme vložku s origo závitem. Kdyžtak napiš do SZ. Zdar.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
P_B> do mašiny jeden jedinej s kuželovým začátkem co to prořízne najednou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
Duke1 píše: P_B> do mašiny jeden jedinej s kuželovým začátkem co to prořízne najednou
takze strojni maticak?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
assassin> jasnacka tyhle znam
znam i klasicky sadovy s nabrusem diry a pak rezani zavitu. Jen mne udivilo to oznaceni nastrojarsky. Noc vic.

edit: Ono hodne lidi ty sady na opravu zavitu, moc pouzivat neumi. Ani netusi jak dlouha tam my byt vlozka atp. Jsem se v praci s par oprava docela peklil.
Ale ani ja nejsem neomylny. Jen jsem se z toho pokazde dokazal nejak vyopravit

Naposledy editováno 13.06.2024 15:58:16



edit: Ono hodne lidi ty sady na opravu zavitu, moc pouzivat neumi. Ani netusi jak dlouha tam my byt vlozka atp. Jsem se v praci s par oprava docela peklil.




Naposledy editováno 13.06.2024 15:58:16
1 reakcí na tento příspěvek Vyvložkování strženého závitu
Zas další, co použil momenťák

2 reakcí na tento příspěvek Vyvložkování strženého závitu
tak nakonec sem se dohodl na vyvložkování v Shivamotoshop (Uhříněves), dle internetů dobré hodnocení a působili na mě seriózně, tak snad to dobře dopadne
... díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
SuperSic58> já to strhnul při povolování, předchozí majitel (mimochodem byl to kluk, kterej měl autoservis) to dotáhl úplně na krev, že sem to ani velkou ráčnou nemohl zaboha povolit...jinak samozřejmě momenťák používám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
assassin> tyjo, tohle je fakt na svíčku? To jsou prsty jak Adam Ondra

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvložkování strženého závitu
crestik píše: assassin> tyjo, tohle je fakt na svíčku? To jsou prsty jak Adam Ondra
M10x1 tzn ten nejmensi pouzivanej zavit.. ale jo, mam trosku vetsi ruce

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
grafika Husqvarna 701 Supermoto | Rujjo22 | 0 | 15.4.2025 v 16:40 Rujjo22 |
Husqvarna 701 SM EU5 verze Husqvarna 701 Supermoto | thomme | 0 | 23.7.2024 v 16:03 thomme |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |