1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 motor
Ostatní asi zapomněli, že pionýr má nepoužitelnou jedničku. Takže se hned chytali popisu 15km/h s myšlenkou na svojí busu s omezovačem na 190..
Možná bych zkusil jinou svíčku, jinej odtrh. (zmenšit)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 motor
Frantas píše: Máš malej předstih. 1,6 až 1,8 cca má být. Ale počítám, že to bude nějaká jiná závada. Pomineme-li, že základní problém se jmenuje Jikov. Tipoval bych prohozený vodiče na indukční cívce. To pak zlobí v nízkejch otáčkách/nestartuje.
Ostatní asi zapomněli, že pionýr má nepoužitelnou jedničku. Takže se hned chytali popisu 15km/h s myšlenkou na svojí busu s omezovačem na 190..
Možná bych zkusil jinou svíčku, jinej odtrh. (zmenšit)
Na pincku jsem jezdil hodně dávno, ale najezdil jsem na něm tenkrát 90000 km, takže si troufám tvrdit, že si pamatuji rychlost jízdy na vytočenou jedničku, určitě je vyšší než trojnásobek rychlosti chůze.
Nevím k čemu by měla být jednička u pincka nepoužitelná?, rozjet se na ni dalo, akorát do hodně strmého kopce byla na malý výkon a točivý moment motoru moc rychlá, tak se do moc strmého kopce nedalo vyjet
Přesně pincek v dobré kondici, neměl nikdy problém zrychlit na jedničku, pokud dorazí plyn na dvojku v 15 kilometrové rychlosti a nevytočeným motorem, tak nezrychlí ani o kousek a musí to po rovině dlouho rozdejchávat. A to se bavím o jednom jezdci a váze tak 60 kg.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 motor
Maxipes_Fík píše: Na pincku jsem jezdil hodně dávno, ale najezdil jsem na něm tenkrát 90000 km, takže si troufám tvrdit, že si pamatuji rychlost jízdy na vytočenou jedničku, určitě je vyšší než trojnásobek rychlosti chůze.
Nevím k čemu by měla být jednička u pincka nepoužitelná?, rozjet se na ni dalo, akorát do hodně strmého kopce byla na malý výkon a točivý moment motoru moc rychlá, tak se do moc strmého kopce nedalo vyjet
Nepoužitelná je pro svou "délku" . Na jedničku člověk stojí na místě. Když je pionýr línej, tak samozřejmě jednička potřeba je. Že každej nemůže mít pro páteční výrobu dynamiku aby utáhl 18/20 (převodovka s dlouhou jedničkou) je samozřejmě věc druhá.
Frantas píše: Nepoužitelná je pro svou "délku" . Na jedničku člověk stojí na místě. Když je pionýr línej, tak samozřejmě jednička potřeba je. Že každej nemůže mít pro páteční výrobu dynamiku aby utáhl 18/20 (převodovka s dlouhou jedničkou) je samozřejmě věc druhá.
To si asi pleteš, jednička měla furt stejný převodový poměr, v průběhu výroby došlo ke změně převodového poměru u dvojky na delší, původně měla dvojková kolečka stejný počet zubů a byla totožná, potom na hnacím kolečku jeden zub přidali a na hnaném jeden ubrali. Pokud někdo namontoval ta novější kolečka, tak že je prohodil, tak měl hodně krátkou dvojku, hned za jedničkou a potom dlouho nic, takže trojka se ani nechtěla chytit.
P. S. právě že v případě jízdy do prudkého kopce je jednička až moc dlouhá, pokud pincka neřídí dítě do 25 kg, tak prudký kopec ani nevyjede. Tak zdechlý motor měl mít minimálně šestikvalt. (páteční + výroba + dynamika, v tom se nějak ztrácím )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |