Téma: Nejnižší cesťák Poraďte
Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 650 Africa Twin, BMW F 800 S, BMW F 800 GS, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 650 GS Dakar, BMW F 700 GS, BMW F 800 GT, BMW F 800 GS Adventure, Honda CRF1000L Africa Twin, BMW F 850 GS, BMW F 750 GS, Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports, BMW F 850 GS Adventure, BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, BMW F 900 GS, BMW F 900 GS Adventure
15.10.2023 v 01:03
Zdar, sháním cestovní moto. Měřím 168 cm, rád bych vozil i ženu s tím že bych měl jistotu když zastavím abych dosáhl na zem. Momentálně jezdím Na CBR 1000 RR výška sedla 820 mm a mám to jen tak tak. Nemáte nějaký tip co by se hodilo ?
Naposledy editováno 15.10.2023 01:07:05
Naposledy editováno 15.10.2023 01:07:05
Čus, ona jedna věc je číslo, které udává výrobce, ale už jsem se kolikrát nechal opít rohlíkem. Stavba motorky, tvar a jak je měkké sedlo a kde jsou stupačky s tím umí dost zamíchat.
Z F750GS (815mm) dosáhnu přibližně stejně jako z KLR650 (870mm) nebo z nového Transalpa (850mm). Váha a těžiště dělá taky dost. Před týdnem jsem seděl na KTM 890 Adv (840mm), tam jsem dost balancoval kvůli stupačkám, ale to nízké těžiště je pecka
Taky jsem jinak vertikálně řešenej...
Z F750GS (815mm) dosáhnu přibližně stejně jako z KLR650 (870mm) nebo z nového Transalpa (850mm). Váha a těžiště dělá taky dost. Před týdnem jsem seděl na KTM 890 Adv (840mm), tam jsem dost balancoval kvůli stupačkám, ale to nízké těžiště je pecka

1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší cesťák Poraďte
kalous72> Zdvihy tlumičů do 120mm, to je jen na pěkné silnice.
MungoJerry> Na Banditu jezdím, ale rozbité silnice (kterých je čímdál víc) to nemá moc rádo.
TDM 900 (825mm), starší V-Strom 650 (820mm)
MungoJerry> Na Banditu jezdím, ale rozbité silnice (kterých je čímdál víc) to nemá moc rádo.
TDM 900 (825mm), starší V-Strom 650 (820mm)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
Pedl> Tomu říkáš Bandit?
se-se

Na kombinaci širokého sedla, širokých stehen a kratších nohou do X musí být srandovní pohled, když to má pak botičky rozcapené metr od sebe ve snaze dosáhnout na zem.
Tím chci naznačit, že výška sedla u žádné motorky nebude moc vybočovat z normy, ale pro dosažení nohama na zem je zásadní šířka sedla.

Tím chci naznačit, že výška sedla u žádné motorky nebude moc vybočovat z normy, ale pro dosažení nohama na zem je zásadní šířka sedla.
Pokud do toho můžu se svojí postavou kecat tak BMW dělá u spousty motorek základní výšku sedla a potom zvýšenou a sníženou a další varianta z továrny snížený podvozek. A k tomu s dá ještě kouzlit s přešíváním sedačky, šířka dělá hodně.
Snížená sedačka.
Pokud budeš koukat na Německou inzerci tak hledej popis Tieferlegung
www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/BMW-F-650-GS-Twin-800-ccm/vhc:motorbike,pgn:5,pgs:10,mke:3500,frn:1995,frx:2020,prn:2000,prx:25000,ful:petrol,mln:20000,mlx:150000,pwn:35,pwx:97,ccn:500,ccx:1500/pg:vipmotorbike/377374484.html
Další snížená.
www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/BMW-BMW-F-800-GS-tiefergelegt,/vhc:motorbike,pgn:9,pgs:10,mke:3500,frn:1995,frx:2020,prn:2000,prx:25000,ful:petrol,mln:20000,mlx:150000,pwn:35,pwx:97,ccn:500,ccx:1500/pg:vipmotorbike/377340805.html
Jak to mají ostatní značky si zjisti sám.
Snížená sedačka.
Pokud budeš koukat na Německou inzerci tak hledej popis Tieferlegung
www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/BMW-F-650-GS-Twin-800-ccm/vhc:motorbike,pgn:5,pgs:10,mke:3500,frn:1995,frx:2020,prn:2000,prx:25000,ful:petrol,mln:20000,mlx:150000,pwn:35,pwx:97,ccn:500,ccx:1500/pg:vipmotorbike/377374484.html
Další snížená.
www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/BMW-BMW-F-800-GS-tiefergelegt,/vhc:motorbike,pgn:9,pgs:10,mke:3500,frn:1995,frx:2020,prn:2000,prx:25000,ful:petrol,mln:20000,mlx:150000,pwn:35,pwx:97,ccn:500,ccx:1500/pg:vipmotorbike/377340805.html
Jak to mají ostatní značky si zjisti sám.
Jak už tady psali ostatní. Nízká motorka má nízký zdvihy tlumičů , takže budeš trpět zase se zádama a jak jsem se díval výška sedla u BMW ST,GT,S, je taky kolem 820mm a při výšce zdvihu 120mm, tolik nepropruží při dosednutí, tak asi je třeba vyzkoušet.Ale já spíš řeším přehození nohy přes odlehčenou motorku, protože skůtr prostě nepruží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
Kohlstein> Starej dobrej se-se.

1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší cesťák Poraďte
Taky mám 168cm a mám Afriku ATAS 2021. Snížil jsem ji na přepákování a dosáhnu celou nohou. Jezdím hodně s manželkou a pak mám nohy i mírně pokrčené. Takže na pohodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
TomasTR> čau, Tomáši, jak jsi řešil předek? Posunutím předních šavlí nahoru o těch 12-13 mm, nebo výměnou pružin za kratší? Co hlavní stojan? Já se na snížení připravuji, japonskou kost na snížení zad. tlumiče o 3 cm , k tomu mám polotovar hlavního stojanu, který budu zkracovat, pořeším i boční....jde mi o ten předek....zda to mám jen posunout o těch 12mm nahoru nebo dát třeba progresivní pružiny o 2,5 cm kratší....??????
Ještě by bylo fajn, kdyby napsal jaký má "inseam". Viděl jsem jeho video ohledně snížení (fakt nekecá
) a mně by u Afriky -30mm nestačilo na došlap celou nohou. Výšku máme +- stejnou. (Nutelier-posunul vidle)
Naposledy editováno 08.01.2024 10:17:26

Naposledy editováno 08.01.2024 10:17:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
NUTELIER píše: TomasTR> čau, Tomáši, jak jsi řešil předek? Posunutím předních šavlí nahoru o těch 12-13 mm, nebo výměnou pružin za kratší? Co hlavní stojan? Já se na snížení připravuji, japonskou kost na snížení zad. tlumiče o 3 cm , k tomu mám polotovar hlavního stojanu, který budu zkracovat, pořeším i boční....jde mi o ten předek....zda to mám jen posunout o těch 12mm nahoru nebo dát třeba progresivní pružiny o 2,5 cm kratší....??????
ahoj, ano je to tak, vidle posunout, co pustí brejle. Jinak zkrácen bočák o 15mm, hlavní jsem nechal jak je a dám Afru i na něho sám. Žádné pružiny jsem neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
TomasTR> ok děkuji za info už jsem viděl video, udělám to stejně, předpokládám že k žádné výrazné změně jízdních vlastností nedojde
Jak píšou i ostatní. Výška sedla udávaná výrobcem je hodnota, která ti moc neřekne. Stejně důležitý je tvar sedla, jeho šířka a jezdecká pozice. Navíc každý máme haxny jiný.
Vytipuj si nějaké motorky, oběhni prodejce a vyzkoušej na místě.
Taky jsem to řešil, protože mám zase zdravotní problémy s haxnama.
V konečném výběru byla kupodivu Honda Afrika a Yamaha Tracer. Vyhrál to Tracer a jsem spokojený (akorát světlá výška je dost malá, takže občas beru spodkem).
Vytipuj si nějaké motorky, oběhni prodejce a vyzkoušej na místě.
Taky jsem to řešil, protože mám zase zdravotní problémy s haxnama.
V konečném výběru byla kupodivu Honda Afrika a Yamaha Tracer. Vyhrál to Tracer a jsem spokojený (akorát světlá výška je dost malá, takže občas beru spodkem).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 25, 26] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 779 | Včera v 21:50 LuigiCB1300 |
BMW F 650 GS sedlo BMW F 650 GS | Limby | 22 | Včera v 18:13 Ada33 |
Karnet - CDP (Carnet de passage) - ... [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS Dakar | kovrcek | 93 | 28.4.2025 v 12:36 sticho |
Nevíte kdo by dokázal nahrát do BMW... BMW F 800 GS | dapa1 | 18 | 26.4.2025 v 22:53 X-tra-X |
Kardany LC [1, 2] BMW R 1250 GS , BMW R 1250 RT, BMW R 1250 R, BMW R 1... | selkie | 59 | 26.4.2025 v 19:36 docent |