PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1250 FA (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník se-se
Vloženo 28.12.2015
Aktualizováno 13.3.2018
Zobrazeno 15667x
HODNOCENÍ PROFILU OD 111 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.7

Popis motorky


aktualitováno - VIZ NÍŽE, VIZ galerie
po mnoha letech jsem si koupil motorku a tahle se mě prostě moc líbila

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

První dojmy - dojmy z jízdy žádné - teprve teď jsem dokončil úpravy, z krázkého prvního přejezdu do garáže si pamatuji na lehké ovládání jakmile jsem se pohnul z místa ale to zcela odpovídá tomu, co jsem o tomto stroji již dříve četl. Přidal jsem fotky stavi leden 2017, na konci je popis změn, další fotky jsou v galerii

Motorku bych doporučil pro - po téhle úpravě asi jen pro mě

Doplňky na motorce - elektronika: X-power BOX obchází ECO omezení vázané na rychlostní stupeň, Speedohealer koriguje chybu rychloměru, Quickshifter Gordona + LED signálka, Power Commander + displej + lambda autotune, modulátor brzdového světla, Scottoiler + dual tryska + Magnum box elektronická verze, teploměr oleje čidlo v zátce oleje, digitální voltmetr s teplomětem okolí, kontola trakce Gripone S3 zakázková úprava z typu pro GSXR1000+ 3D akcelerometr, TPMS Steelmate kontrola tlaku v pneumatikách, spínač dealer modu na řidítkách
zabezpečení: alarm s pagerem+ pohybový sensor, GPS tracker s GMS

multimédia: radiopřijímač + repro, intercom s ovládáním na řidítkách, bluetoth vysílač pro spojení rádia, tabletu a telefonu s intercomem, kamera full HD

osvětlení: všechny klasické žárovky zaměněny za LED, Xenony v potkávacím i v dálkovém světle - Suzuki úprava na přání, přídavný dálkový světomet Touratech xenon, přídavné mlhové světomety Hawk LED projektorové 10W, denní světla 2 bodové LED, zadní mlhovky 2 světla á 10 LED, posílení brzdového světla, druhá LED žárovka v sériovém světle, přídavné blinkry + relé pro LED 4 přídavné LED blinkry, blinkry v přídavných zrcátkác, přídavné brzdové světlo součást zadního kufru, přídavná koncová světla na zadním kufru, kombinovaná s brzdovými, vypínač potkávacího světla (sériově nelze vypínat), spojená všechna přední světla na zvláštní tlačítko, ozvučení blinkrů, triplink - prodloužení blikání blinkrů, osvětlení kokpitu, kufru a okolí-folow me funkce,

cestovní vývbava: nosiče + 3 kufry, vyztužení horního nosiče nerez deskou, horní kufr posunut 10 cm dozadu, široké stupačky -rozšířené obojí stupačky SW Motech, snížené stupačky spolujezdce, vytápění sedla řidiče, zakázková úprava sedla, dvojitá opěrka spolujezdce, tankbag, toolbox na nářadí pod pravým kufrem, zamykatelná schránka na drobnosti pod řidítky, kanystr 6 L na levé straně

kapotáž: zadní blatník , prodloužení zadního blatníku, prodloužení předního blatníku, ozdobný nerezový kryt chladiče, rolny zadní kyvky , rozšíření zrcátek, přídavná panoramatická zrcátka, přídavný větrný štítek , tankpad

ochrana: padáky přední osy+ prodloužení pro ochranu mlhovek, padáky zadní osy, padáky na rámu, padáky na motoru+místo sliderů namontovány stupačky jako předkopy, plastové chrániče vík motoru, chránič čidla ABS, chrániče výfuku, ochranný plech výfukového potrubí, plné zakrytování rozety

podvozek A motor: koncovka Akrapovič, snížení motorky o 45 mm včetně zkrácení stojanů, rozšíření nohy bočního stojanu, progresivní přední pružiny, tlumič řízenÍ Scott, hydraulicky ovládaný zadní monoschock Hagon, pancéřové brzdové hadice Acossato, řadička Touratech, KN vzduchový filtr

elektro: druhá baterie pro nouzový start- stálé nabíjení diodou- pro start se připojí tlačítkem, druhá pojistková skříňka, přídavné houkačky, 3 zásuvky jedna přepínací s LEDkou pro nabíječku, čerpadlo z kanystru do nádrže-ovládání na řidítkovém panelu

řidítka: zvýšení řidítek o 35 mm, vyhřívané gripy Oxford, "tempomat"-fixátor Plynu, chrániče rukou se spojleryTouratech, CNC páčky lámací, nastavitelné, ovládací panely na řidítkách pro ovladače a elektroniku, chromovaná víčka nádržek

tuning: proužky na ráfky a plastové kryty, logo projektor Suzuki , tipové označení nalepovací písmena na kufru a kapotáži, lemování plexištítů, odrazky, tuningové osvětlení 7x5 zelené LED pod kapotáží ze všech stran



































































































Recenze

AKTUALIZOVÁNO - ROK 2018 TAKÉ V GALERII

přes zimu mnoho nových úprav. Prakticky všechny dříve provedené úpravy pozměněny.
zejména:
- nové ovladačové satelity na řidítkách, zjednodušena a upravena kabeláž k nim
- všechna přídavná světla uzpůsobena ke snadnému odejmutí
-velké kufry s pozičními světly a zásuvkou USB
- velký horní kufr s nosičem
- nerez držák horního kufru, zvýšený, kufr snadno odnímatelný i s plotnou
- velká nerez schránka pod pravým kufrem
- zvětšený box na nářadí pod pravým kufrem
- přídavná baterie podlevým kufrem posunuta dolů (nyní tam je čerpadlo z
kanystru - na foto ještě prázdné místo)
- nové "nezlomitelné" držáky zadních stupaček
- zjednodušené loketné opěrky spolujezdce
- potah nádrže
- mnoho drobných úprav

PŮVODNÍ TEXT
Jsem povoláním konstruktér a programátor a vše, co si pořídím pro radost dopadne jako tahle motorka - předělám to na něco dost jiného. Hned jak jsem jí přivezl, tak jsem jí rozebral a začal upravovat. Celkem to trvalo třičtvrtě roku (měl jsem na to čas tak jen u víkendech). Kolik to spolklo peněz se ani nebudu zmiňovat. Za ty prachy bych pořídil asi něco v nejdražší kategorii, ale já chtěl právě tohle a právě takto po svém. Vím, že nikdo nechápe jakto, že jsem hned nezačal jezdit ale já to mám nastavený prostě takhle.
Z jízdy žádný dojmy zatím nemám - ještě jsem nevyjel - je to právě dnes hotové ale mám mnoho poznatků z nejrůznější montáže. Vyjma motoru jsem měl rozebraný asi úplně všechno. Nevím jak je to u jiných strojů (myslím že to bude stejný) ale u všeho se mě moc líbilo perfektní dílenské zpracování v detailech.
Při těch mnoha úpravách (je jich kolem stovky) jsem musel řešit velmi mnoho problémů ) mnoho věcí je vlastní konstrukce a výroby.

Jakmile to počasí dovolí, tak se poprvé projedu a to fakt hodně opatrné - já vlastně jezdit neumím - naposled jsem kočíroval Jawu 250 před více než 30ti lety.

Přidal jsem fotky jak vypadá v lednu 2017:
změny:
mlhová světla blíže kotoučům - ´padáky jsou užje 3 cm delší než originál
vyměněn štít za delší, vynechán štítek - červená lemovka (unikát dovoz z Anglie)
namontovány dvě kamery
prodloužení předního blatníku vyměněno za karbonové
namontovány odvzdušňovací ventily brzd Stahlbus
namontován vypouštěcí ventil oleje
ukládací box vlevo vpředu dostal kapotáž
blastery dostaly ocelové výztuhy
na výztuhách blasterů třetí pár zrcátek
reproduktory nahrazeny akumulátorovými
přidán ampérmetr
přidána kontrolka vyklopení stojánku
vyměněn tablet (hudba, navigace) - tento už je určen jenom pro motorku
vyměněny blinkry za LED Kellermann Extrem
vyměněna zadní svítilna za LED
přidána zásuvka na vozík
přidán závěs na vozík + kompltní vyztužení nosičů
přidány sklopné područky spolujezdce
prodloužení zadního blatníku vyměněno za gumové
vyměněny přídavné boční blinkry za výkonnější a méně "pouťové"
zcela přepracována denní světla - 6 světel, přizpůsobeno přípravě na motorce

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
se-se
se-se napsal 13.06.18 v 21:03

STK bude v březnu 2019 a vše je vyrobeno tak, że se motorka během 20 minut navenek zcela odstrojí i když vše má homologaci, ale co bych se s někým hádal.
Nových úprav je od jara zas mnoho. Druhý tablet pro dvě zpětné kamery, nový vylepšený závěs vozíku, nový velký větrný štítek, lepší čidla alarmu, znovu zvýšená řidítka, vvíce poziček na kufrech.x

Hughess
Hughess napsal 13.06.18 v 09:41 10b.

Tyjo, jsi dobrej šílenec... Ale co, kdo si hraje, ten nezlobí. Dal sis s tím hromadu práce, tak hlavně, abys byl spokojenej a dobře se Ti na tom jezdilo. Za to nadšení a vytrvalost ve vývoji týhle kosmický rakety 10b.
Jen by mě zajímalo, co kde budeš dělat STK...?

Fidži_CZ
Fidži_CZ napsal 11.06.18 v 11:18 1b.

Více komentářů



TOPlist