Téma: Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na rotor - tachometr zobrazuje špatně...
10.10.2023 v 20:43
Ahoj,
moje SV1000N r.2003 mi ukazuje špatnou rychlost např. podle radaru/gps jedu cca 50km/h ale na tacho mám 68km/h.
Při výměně řetězovky byla zjištěna ,,domádo" vyrobená matice ke snímači rychlosti.
Dala se tam origo matice, která má 4 ,,výřezy/drážky" (původní měla jen dva a tenké) a na padesátce jedu např. 130km/h a když přidám, tak tam mám hned 299km/h.
Chtěl jsem výměnit rychlostní čidlo, ale zjistil jsem, že tam mohu mít budíky z SV 650, která má snimač rychlosti umístěný u předního kola a matice má úplně jinak drážky - proto to píše nesmylsy.
Neměl někdo podobný problém nebo nemá někdo fotky jak je to u 650? Nechce se mi shánět nová přístrojovka, není to zrovna levná záležitost.
Díky za reakce.
moje SV1000N r.2003 mi ukazuje špatnou rychlost např. podle radaru/gps jedu cca 50km/h ale na tacho mám 68km/h.
Při výměně řetězovky byla zjištěna ,,domádo" vyrobená matice ke snímači rychlosti.
Dala se tam origo matice, která má 4 ,,výřezy/drážky" (původní měla jen dva a tenké) a na padesátce jedu např. 130km/h a když přidám, tak tam mám hned 299km/h.
Chtěl jsem výměnit rychlostní čidlo, ale zjistil jsem, že tam mohu mít budíky z SV 650, která má snimač rychlosti umístěný u předního kola a matice má úplně jinak drážky - proto to píše nesmylsy.
Neměl někdo podobný problém nebo nemá někdo fotky jak je to u 650? Nechce se mi shánět nová přístrojovka, není to zrovna levná záležitost.
Díky za reakce.


Podle mě bude nejjednodussi sehnat ty budíky z litra
jestli je to jak rikáš a nebo tam nechat upravenou matici..
edit: další možnost je dát upravenou matici a třeba změnit trochu převod.. to by chtělo spočítat, ale třeba by ses se zubem míň na pastorku dostal k blížšímu číslu.
Naposledy editováno 11.10.2023 07:29:46

edit: další možnost je dát upravenou matici a třeba změnit trochu převod.. to by chtělo spočítat, ale třeba by ses se zubem míň na pastorku dostal k blížšímu číslu.
Naposledy editováno 11.10.2023 07:29:46
nedží, na pastorek tam je pod tím normálně ta matice co je vidět na foto..
edit, jde o to, že tam snímač snímá počet pulzů a budíky to porovnávají v čase a pak ukaží rychlost, jelikož 650 má snímač na kole a tady je na pastorku, tak tam je úplně jinej přepočet a přostě dva výřezy tak nějak seděj, proto se čtyřma výřezama to ukazuje dvojnásobek než s upravenou maticí ..
Naposledy editováno 11.10.2023 07:44:49
edit, jde o to, že tam snímač snímá počet pulzů a budíky to porovnávají v čase a pak ukaží rychlost, jelikož 650 má snímač na kole a tady je na pastorku, tak tam je úplně jinej přepočet a přostě dva výřezy tak nějak seděj, proto se čtyřma výřezama to ukazuje dvojnásobek než s upravenou maticí ..
Naposledy editováno 11.10.2023 07:44:49
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na rotor - tachometr zobraz...
A na to přední kolo si to předělat dokážeš?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na rotor - tachometr zobraz...
<ot>
a to jsem si myslel, ze moje guzzina ma nejblbejsi mereni rychlosti ever, kdyz to ma vyvedeny bowdenem z prevodovky. OK, beru zpet, japonci dokazou vymyslet lepci ptakovinu
</ot>

</ot>
(reakce na) Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na rotor - tachometr zobraz...
helioland> Tak asi nějaké problémy s tím být někdy mohly, ale kdyby to ten co to vykulil a pak dával do kupy udělal správně a použil budíky, které tam mají být, problém by s tím nejspíš nebyl.
Je třeba si dát pozor, že litr to má na řetězovce a 650 na předním kole, jinak když jsem měl přístrojovku rozebranou, tak jsem nikde nenašel, že se jedná o ten nebo onen objem. Takže ideálně asi brát rovnou z rozebrané motorky aby bylo jasno, zda je to 650 nebo 1000.
Cagiva Raptor 1000 to má údajně stejně.
Něco podobného jsem řešil i na malým gs 650f, já měl 650 twinspark a pro změnu tam blbl otáčkoměr, nakonec jsem zjistil, že tam byly budíky z o rok starší (jsou úplně stejné jen jedny mají černé pozadí a ty nové už šedivé).
Mám vyhlídlé jedny budíky z nepojízdného eSka, tak pak dám vědět jak jsem dopadl.
Je třeba si dát pozor, že litr to má na řetězovce a 650 na předním kole, jinak když jsem měl přístrojovku rozebranou, tak jsem nikde nenašel, že se jedná o ten nebo onen objem. Takže ideálně asi brát rovnou z rozebrané motorky aby bylo jasno, zda je to 650 nebo 1000.
Cagiva Raptor 1000 to má údajně stejně.
Něco podobného jsem řešil i na malým gs 650f, já měl 650 twinspark a pro změnu tam blbl otáčkoměr, nakonec jsem zjistil, že tam byly budíky z o rok starší (jsou úplně stejné jen jedny mají černé pozadí a ty nové už šedivé).
Mám vyhlídlé jedny budíky z nepojízdného eSka, tak pak dám vědět jak jsem dopadl.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na rotor - tachometr zobraz...
Tohoto tématu jsem se teď také dotkl - měnil jsem gumy na SV650 2005 a při sejmutí předního kola na mě vypadly kusy magnetu - jak jsem pak zjistil, je to měření rychlosti ač jsem spíš byl zvyklý na to, že se měří na výstupní ose motoru - jako to má SV1000. Výhoda měření na předním kole je, že změna převodů na řetězu nerozhází měření :). Snímač v předním kole objímá osu předního kola. Sám o sobě je to taky pěkně drahá věc - na parts depotu asi 6000 myslím. Magnet stojí cca 700 - já jsem ho židovsky slepil. Aby toho nebylo málo, magnet se měnil ze 4 "magnetu" na 8 "magnet" někdy kolem roku 2005.
Pokud bys sehnal z nějakýho vraku snímač do předního kola, asi je to řešitelné s palubkou SV650, ale nedokážu říct, jestli SV1000 nemá úplně jinak řešenou přední osu/kolo apod - to bys musel pátrat podle dílů na rozpadech.
Ale každopádně takhle ti to SV aspoň jede jak z praku :D. Jen bude mít brzo dost najeto
.
Pokud bys sehnal z nějakýho vraku snímač do předního kola, asi je to řešitelné s palubkou SV650, ale nedokážu říct, jestli SV1000 nemá úplně jinak řešenou přední osu/kolo apod - to bys musel pátrat podle dílů na rozpadech.
Ale každopádně takhle ti to SV aspoň jede jak z praku :D. Jen bude mít brzo dost najeto

(reakce na) Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na rotor - tachometr zobraz...
mRKEF> Zřejmě jedno z nejrychlejších eSVéček
.
Kdybych na to zase narazil, tak ti pošlu odkaz, dávali tam nějaký noname snímač (sv650) a magnet řádově cca pár stovek...
Kiláky mi tam skákaly už předtím rychlejc a teď se to ještě zrychlilo. Motorka dostává co potřebuje a ty kiláky navíc moc neřeším.
A pokud tam dám jinou přístrojovku, tak se mi to rozhodí ještě o 24tis. nahoru... kdyby to šlo upravit nějakou diagnostikou, abych to nemusel zdůvodňovat a byl zhruba na svých km...
Jinak orig. snímač na sv1000 vychází cca na 3tis.

Kdybych na to zase narazil, tak ti pošlu odkaz, dávali tam nějaký noname snímač (sv650) a magnet řádově cca pár stovek...
Kiláky mi tam skákaly už předtím rychlejc a teď se to ještě zrychlilo. Motorka dostává co potřebuje a ty kiláky navíc moc neřeším.
A pokud tam dám jinou přístrojovku, tak se mi to rozhodí ještě o 24tis. nahoru... kdyby to šlo upravit nějakou diagnostikou, abych to nemusel zdůvodňovat a byl zhruba na svých km...
Jinak orig. snímač na sv1000 vychází cca na 3tis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Sv650S 2007 Kolísání otáček ... Suzuki SV 650S | Ondřej586 | 3 | Včera v 23:49 marna |
Suzuki SV 1000S umřela Suzuki SV 1000S | Jirka125 | 28 | 28.4.2025 v 11:15 assassin |
Voda v oleji Suzuki SV 1000 | blesk16 | 11 | 1.4.2025 v 10:44 blesk16 |
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | Vajra | 6 | 31.3.2025 v 17:10 mlečko |
SV650 Ventily Suzuki SV 650S | Dandos489 | 18 | 24.3.2025 v 18:27 Dandos489 |