Téma: Nsrko otevření a polazení
29.7.2023 v 02:07
Helou Helouy vůbec nevím jestli tohle forum ještě funguje ale zkusím to. Vím četl jsem toho hodně ohledně nsrek, ale i tak se zeptám, protože mi nejsou nějaké věci jasné. Nsrko mám asi 2 roky a chtěl bych ho už trošku poladit, takže jestli chápu správně tak musím buď vífuk rozříznout a vykuchat, nebo na začátku výfuku. Potom ty jednotky a to už je na mě trošku větší očíšek. Btw vím nsrko je už celkem stará záležitost ale ta motorka mě baví proto jsem si včera koupil další jen tak. Jo a tu kovovou věc za karburátorem mám taky vyndanou :). díky moc předem kdo mi poradí a sorry že takhle otravuju.
1 reakcí na tento příspěvek Nsrko otevření a polazení
NSR se ladí tak, že se u toho zkouší maximálka. Kolik to jelo v italských testech před 30 lety se dá snadno zjistit.
Kolik to jede teď?
Kolik to jede teď?
1 reakcí na tento příspěvek Nsrko otevření a polazení
nepřijde mi jako dobrý nápad kuchat výfuk u 2T....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nsrko otevření a polazení
Humusus píše: nepřijde mi jako dobrý nápad kuchat výfuk u 2T....
Vykuchat musíš to co tam nepatří. Clony a restrikce.
1 reakcí na tento příspěvek Nsrko otevření a polazení
Ne, opravdu nestačí jen vykuchat výfuk,respektivě vyndat z něho restrikce. Musí se přetryskat i karbec a ideálně to hodit na brzdu ať víš že to nebude jezdit na chudou směs. Pokud by jsi to chtěl ale opravdu poladit, prodává se tušim kit na 160ccm. To už pak letí hodně slušně, ale s tím je spojená komplet GO motoru. Vše záleží na tom, kolik na to máš peněz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nsrko otevření a polazení
Kohlstein> hele jakože fakt když jsem na dálnici a ležim na tom jak vosa na bombonu tak to treba tech 130 da no ale to je tak jako maximum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nsrko otevření a polazení
Karlusus píše: Kohlstein> hele jakože fakt když jsem na dálnici a ležim na tom jak vosa na bombonu tak to treba tech 130 da no ale to je tak jako maximum
To jsi si nemusel kupovat NSR tohle dá cbr125 taky….nicméně to co Ti tady napíše Mito ber jako slovo odborníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nsrko otevření a polazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nsrko otevření a polazení
Karlusus> není to nsrko náhodou dovoz z Německa?
Karlusus píše: Kohlstein> hele jakože fakt když jsem na dálnici a ležim na tom jak vosa na bombonu tak to treba tech 130 da no ale to je tak jako maximum
Takže 11 kW?
Začni výfukem - vem drát, a konci udělej cca 1cm oko, ať se nikde nešprajcuje, a zkus ho prostrkávat výfukem, jestli tam nejsou nějaké přepážky. Výfukem myslím výfuk, ne tlumicí koncovku.
To elektronické cosi od Alpha Technik musí pryč, podle katalogu dílů zkontroluj, co tam je a není originál Honda.
Přetryskování se bude řešit potom, nejspíš zase podle katalogu, tj. zjisti současnou velikost trysek.
1 reakcí na tento příspěvek Nsrko otevření a polazení
Ještě jedna věc - jakpak ti na tom chodí přívěra? Poznáš to na nižší kvalty, že se něco začíná dít v cca 7.000 - 8.000 rpm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nsrko otevření a polazení
Kohlstein> hele tohle co jsem posílal tak je moje druhé nsrko které momentálně dávám do hromady, kompletně jsem tu věc od alpha něco hodil pryč a dal jiný svazek, přislo mi to lepší, zítra zkusím nastartovat a uvidí, díky za ten výfuk zítra tu zkusím.
ta věc od alpha technik, Google my našel samé německé weby a měla by to být forma nějaké výkonové restrikce. Sice netuším jak by to u karburátoru mělo fungovat, ale už i ten prasacky bastl způsob montáže naznačuje že to tam přidal někdo později. Proč a za jakým účelem není úplně zřejmé, ale tím že si to vykuchal ven, tak tomu můžeš jenom prospět
Naposledy editováno 30.07.2023 08:19:20
Naposledy editováno 30.07.2023 08:19:20
Než začneš upravovat výkon, zjisti v jakém stavu je válec. Můj měl prasklou přepážku výfuku. Sotva to dalo 120km/h.
Vejfuk jsem vyměnil za laděný, jednotka cdi lze doma otevřít svépomocí a přívěrovou jednotku jsem sehnal otevřenou. Momentálně zajíždim, ale 120 to dalo celkem bez obtíží. A to ještě vážím 100kg.
Vejfuk jsem vyměnil za laděný, jednotka cdi lze doma otevřít svépomocí a přívěrovou jednotku jsem sehnal otevřenou. Momentálně zajíždim, ale 120 to dalo celkem bez obtíží. A to ještě vážím 100kg.


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NSR 125 jc22 motor si dělá co... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Folťa08 | 4 | Včera v 14:46 kokoška. |
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |