Téma: Prevodovka po 5000km
25.6.2023 v 05:37
1 reakcí na tento příspěvek Prevodovka po 5000km
Čau, čo tak nejaký pokec k tomu. Z čoho to je čo sa stalo, chápem, že si nasratý, ale napíš čo a ako. Som zvedavý.
krokoš> nie som nasraty.je v zaruke
pri rychloradeni nechcelo preradzovat zo 4 do 5. Vidlicky a kolecka su dost vykusane. Moto je v podstate nova. Takze reklamacia prevodovky uznana. Na druhy den priniesol chlapik Tuono Factory s tym istym problemom. Do buducnosti zrejme deaktivujem rychloradenie smerom dole
Naposledy editováno 25.06.2023 12:04:16

Naposledy editováno 25.06.2023 12:04:16
Tady se ale pěkně šetřilo místem ...
Ty ozuby mají tak 4 mm a ještě zabíraly na polovině výšky
Aby to přežilo i pár týdnů přes záruku, asi budou muset v Piaggio omplementovat nějaký robustnější design - co takhle dát tam nějaký pětikvalt z Guzzi?

edit- proč je za tím kolem vzadu nápis Honda?
Naposledy editováno 25.06.2023 22:48:52



edit- proč je za tím kolem vzadu nápis Honda?
Naposledy editováno 25.06.2023 22:48:52
2 reakcí na tento příspěvek Prevodovka po 5000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prevodovka po 5000km
FiZzeR píše:


1 reakcí na tento příspěvek Prevodovka po 5000km
Neodradzam nikoho od kupi Tuona. Je to skvela motorka. Ja som kupil predvadzacku. Takze netusim, kto vsetko na nej sedel a ako kopali kvalty. Urcite je to rychloradenim. Hlavne zlym pouzivanim. Kopat dole sa musi pri zavretom plyne. Hore pri vysokych otackach. Ale je jasne, ze bieco by to vydrzat malo. No urcite ho smerom dole deaktivujem
vein> Možná se blbě ptám, ale proč zrovna deaktivace QS směrem dolů by měla pomoct? Z vlastní zkušenosti z Tuona 2020 Factory mám pocit, že zrovna dolů je to hodně "smooth". A v mém případě mám pocit, že si převodovka po nějakých 5K sedla a teď řadí velmi pěkně. Nicméně znám týpky, co koupili nový Tuono a když jsem je potkal, tak byli překvapení, že se podřazuje se zavřeným plynem a to měl na moto 5K najeto...
Tohle prostě nepochopím, nezjistit si, jak se daná věc používá.
Díky za vysvětlení downshiftu...
A k ostatním komentům. Pokud jsou Tuona, který mají 40K a řadí naprosto parádnicky (a mám doloženo, že jinak neš QS neřadí), tak tam asi konstrukční chyba nebude. Rozhodně si nemyslím, že v Aprilii jsou idioti, který musí tady "pepíci od klávesnice" radit
Prostě Tuono je motorka, která vyžaduje určitý styl zacházení a není blbuvzdorná. A já to beru

Díky za vysvětlení downshiftu...
A k ostatním komentům. Pokud jsou Tuona, který mají 40K a řadí naprosto parádnicky (a mám doloženo, že jinak neš QS neřadí), tak tam asi konstrukční chyba nebude. Rozhodně si nemyslím, že v Aprilii jsou idioti, který musí tady "pepíci od klávesnice" radit

Prostě Tuono je motorka, která vyžaduje určitý styl zacházení a není blbuvzdorná. A já to beru

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |
Brzdové destičky Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 11 | 4.9.2022 v 08:54 dewwil |
Uložení vaček [1, 2] Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 33 | 10.3.2022 v 09:47 kuk |
ECU Map Aprilia Tuono V4 1100 RR | hofi_183 | 2 | 9.11.2021 v 21:58 hofi_183 |