Téma: Honda CBR900RR Fireblade SC28 problém s karburátorom
23.7.2022 v 08:31

treba skontrolovať plavákové komory, možno ti netesnia ihlové ventily, možno máš zaseknutý zalepený plavák. Tiež ti nemusí držať podtlakový ventil nádrže.
Niekedy dávno sa kvôli laďákom a otvoreným K&N rovno ladili karburátory na bohatšiu zmes, ale väčšinou hlavnou tryskou, ale nemusí to tak byť, treba sledovať farbu sviečkok a je to na dlhšie ladenie... Takže skôr ako rozhasiť karboše hneď z prvej, je treba pojazdiť a pozerať sviečky.
Niekedy dávno sa kvôli laďákom a otvoreným K&N rovno ladili karburátory na bohatšiu zmes, ale väčšinou hlavnou tryskou, ale nemusí to tak byť, treba sledovať farbu sviečkok a je to na dlhšie ladenie... Takže skôr ako rozhasiť karboše hneď z prvej, je treba pojazdiť a pozerať sviečky.
Diki za rady :)@Destroyer ako skontrolujem tesnosť ihlových ventilov ? Plavaky zaseknuté isto niesú tie som kontroloval tak isto sú aj trysky čisté . A ventil nádrže je na tom tak že keď ho otvorím normálne tečie palivo . A keď zastavím prestane . Nemalo by to byť tak že bez podtlaku by nemalo tiecť a karbiky si ho “cucnú” samé podtlakom ?
Naposledy editováno 23.07.2022 09:59:09
Naposledy editováno 23.07.2022 09:59:09
SC28 má v originále palivové čerpadlo pod nádrží a kohoutek na nádrži nemá automatické otevírání podtlakem. Čerpadlo lze dát pryč, ale musí se dávat pozor na vypínání benzínu, aby po vypnutí motoru neprotekl skrz karburátory.
Pozdější SC33 má podtlakový ventil na kohoutku a je bez čerpadla.
V tvém případě bude některý z jehlových ventilů nad plovákem poškozený.
Pozdější SC33 má podtlakový ventil na kohoutku a je bez čerpadla.
V tvém případě bude některý z jehlových ventilů nad plovákem poškozený.
@ariete máš pravdu , mám to presne riešené ako si spomenul palivové čerpadlo je von a hadička ide na priamo do Karburátorov , a len vypínam a zapínam benzín . Včera som prišiel ku moto upravil otáčky na šróbiku zmesi na 3 a 1/4 otáčky zhodil airbox zapojil palivo a naštartoval aby som videl ako sa chovajú karbiky a všetko bolo úplne normálne . Všetko som teda nahodil a isiel sa previesť a mašina úplne OK . Avšak budem myslieť na to že sú možno už chytené ihlové ventily tak ak by sa to zopakovalo viem kde hľadať problém . Každopádne diki moc hoši ! Pomohli ste a som vďaka vám múdrejší !;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Synchronizace karburátorů [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade | M4rť4s | 80 | 9.11.2024 v 21:36 tompok76 |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |