Téma: Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
15.5.2022 v 10:34
Ahoj, chci se zeptat, jestli jste neřešili něco podobného. Jedná se o Yamahu XJR 1300, rv03, karrburátor. Motorka jede celou dobu krásně, ale včera jsem jel po dálnici a pak si všiml, že přestala docela táhnout v rozmezí cca 3000 - 4000ot. V tom pásmu taky mírně teď vibrujre. Když stojím, tak motor jde hezky, vytočit se taky dá pěkně. Zkusil jsem hodit jiný benzín, mrkl na filtr, přehodil svíčky a je to beze změny. Neřešil jste někdo něco podobného? Díky moc za nápady.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Neprokluzuje spojka ?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Tipuji to na palivove cerpadlo. Podobne to mel syn na Banditovi. Na volnobeh to slo vytocit,ale v tahu to kolem 5000 otacek zacalo umirat a postupne se to zhorsovalo. Vymenili jsme cerpadlo a ok.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Unavený pružiny ve spojkovým koši.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Také bežné otáčky, keď niekto na karburátorke dá športový vzduchový filter a nastane diera vo výkone. Ale vzducháč si nemenil. Ale pozri ho, možno ma dieru po myšiach.
(reakce na) Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
nevo7> Právě, jsou to zrovna hodně využívané otáčky. Filtr jsem vytáhl, je jak nový. Ještě mně napadá, že jsem dal do benzínu (do 13L) asi dvojnásobné množství VIFka (aditiv do benzínu). Ale to by přece nemělo mít negativní vliv. Jinak tankuju klasiku 95, ale to pořád.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Mohla prasknout membrana v jednom karbci. V tahu pri zatezi se to projevi vic nez na neutral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Slávek-TDM píše: Mohla prasknout membrana v jednom karbci. V tahu pri zatezi se to projevi vic nez na neutral.
Membránou myslíš tu nahoře, když zdělám horní víka karbeců? Viz tento odkaz https://www.2hmoto....tar-fzr600-n-209106? Díky.
Naposledy editováno 17.05.2022 21:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
hyckat> jojo. Ale nez budes neco kupovat, tak se ujisti, ze je to tim a ze nektera z membran fakt praskla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Slávek-TDM píše: hyckat> jojo. Ale nez budes neco kupovat, tak se ujisti, ze je to tim a ze nektera z membran fakt praskla.
Díky, takže stačí když shodím nádrž, odmontuju víčka karbeců a mrknu na membrány? Můžu ty membrány v klidu vytáhnout a omrknout je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
hyckat> no budes muset asi sundat jeste nejaky drzaky hadic nebo lanek, ale v zasade jo. Pod vickem je pruzina. Az to budes vracet zpet, tak si hlavne membranu neskripni. Jinak protoze se prodava druhovyroba jako samostatny dil bez soupete, snad pujde nejak dobre vymenit. Original je pouze jako celek a stoji raketu - skoro 3400Kc. Tady je schema:

Naposledy editováno 17.05.2022 23:22:23

Naposledy editováno 17.05.2022 23:22:23
(reakce na) Yamaha XJR 1300 v tahu jde kolem 3000ot špatně do otáček
Slávek-TDM> Tak jsem se k tomu dostal až dnes ráno. Víka karburátorů jsem shodil, šoupátka s membránami jsem vytáhl, jsou naprosto v pořádku, žádná prasklina. Ale nový poznatek. Minule, jak jsem bral benzín, tak jsem přidal VIF aditivum do benzínu, dal jsem 2x větší množství. Asi to rozpustilo korozi v nádrži. Není jí tam moc, ale nějaká je. Zkusil jsem teď vypustit benzín z nádrže a byl oranžový, jak džus:(( Tak jsem jí pořádně povyplachoval Arvou, odkalil karburátory, dal teď asi 5L nového benzínu. Je to lepší, ale ještě to není ono. Jde cítit, že když rychleji akceleruji, tak to nemá furt dost paliva. Když akceleruji rovnoměrně, tak to i v tom kritickém pásmu jde plynuje, když přidám prudčeji, tak se to tam dusí. Tak teď nevím, jestli jezdit a čekat a doufat, že se bordel z některé z trysek vyplaví nebo rozdělávat karbecy?? Nebude třeba problém v trysce s více dírkami, která je na schematu pod číslem 11? Ta se nedá vytáhnout vrchem? Díky moc.
Benzin oranzovy rzi karburatorum rozhodne dobre nedela
Obcas na vstupu do karbcu byva sitko, ale kdyby bylo ucpany, projevovalo by se to v celym hornim rozsahu v tahu. Nejjednodussi co muzes udelat je vyplachnout nadrz, povolit odkalovaci sroubky na vsech karbcich, prolit je cistym benzinem a zkusit, jestli se to nezlepsilo. Pokud ne, karbce ven...

Hele tohle budou beztak delat karbce. Dej je na ultrazvuk, beztak nikdy nebyly, a dej udelat synchro. A dej to nejakemu mechanikovi co tomu rozumi, a umi karbce. A az ti budou delat karbce, poruc jim, ze chces nove okruzky na jehlove ventily, pro jistotu, at ti fungujou. A taky zkontroluj, ze ti bezproblemu funguje palivovy kohoutek - u takhle stare moto bych si uz koupil rovnou i sadu na repas a vymenil v tom vsechno, predejdes problemum do budoucna.
Ti hosi co maji takovy problem s FI to maji horsi, u nasih karburator masin se takove veci daji resit dobre.
Naposledy editováno 15.12.2022 21:32:43
Ti hosi co maji takovy problem s FI to maji horsi, u nasih karburator masin se takove veci daji resit dobre.
Naposledy editováno 15.12.2022 21:32:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zrcátka Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300 | Martinezzz | 3 | 23.3.2025 v 07:47 eda |
Yamaha XJR 1300 a palivo E10 [1, 2] Yamaha XJR 1300 | Apo-Rider | 39 | 14.12.2024 v 02:26 LuděkGL1 |
Yamaha XJR 1300 - zkušenosti [1 ... 17, 18] Yamaha XJR 1300 | Tůžík | 530 | 4.12.2024 v 22:50 MartinXL650V |
Laďák na XJR-1300 r.v. 2010 Yamaha XJR 1300 | jirka-xjr | 5 | 6.11.2024 v 13:38 Frodo89 |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 8 | 4.7.2024 v 07:39 Ooooooo1980 |