Zháňam technické výkresy na rám, na motorku jawa 50 pionier, typ 06,20,21,23. Potreboval by som vedieť jednotlivé rozdiely medzi výrobou.
Prikladám foto, kde mam 2 rôzne rámy. Je vidno ze uchytenie zadnej vidlice je iné, plus uchytenie káblov, a celkovo rám je iný. Ci je to len podomácky dorabane alebo tak vyšlo z výroby?
Začínam s oživenim jawy 21, a chcem ju mat co najoriginalnejsiu, aby to bolo tak ako z výroby. Žiadny rám z 05,svetlo z 23 atď atď.. komplet veci z 21!!!
Vedel by mi s tým niekto pomôcť?? Vďaka
Naposledy editováno 12.05.2022 07:28:43
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
05:
20, 21:
23:
Naposledy editováno 12.05.2022 08:55:51
Není pravda. Viz. výše uvedené stránky.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
Plus otázka, zadné stúpačky sú v jednom prípade na skrutke a matke, na druhom ráme sú navarene. Originál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
Kalys píše: ... no k tej zadnej vidle. Neviem ci by sa mala volne hýbať, alebo nie. Ide s nou ťažko otáčať, tým pádom som ju chcel vybrať, premazat a nahodiť späť...
Pokud se nehýbe tak jenom dobře. Nebo bys chtěl promazávat vulkanizovanou gumu?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
Kalys píše: Zatiaľ všetkému rozumiem, no k tej zadnej vidle. Neviem ci by sa mala volne hýbať, alebo nie. Ide s nou ťažko otáčať, tým pádom som ju chcel vybrať, premazat a nahodiť späť.
Plus otázka, zadné stúpačky sú v jednom prípade na skrutke a matke, na druhom ráme sú navarene. Originál?
Na trubkové kyvce vařené, na prolisovanem plechu sroubovane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
Ariete píše: Pokud se nehýbe tak jenom dobře. Nebo bys chtěl promazávat vulkanizovanou gumu?
Což je nesmysl, pochopitelně, kyvka se musí hýbat a to lehce a bez vůle. Jinak by tam zadní tlumiče byly zbytečné. Promazat a uvolnit je potřeba čep který prochází pouzdrem které je navulkanizované v té gumě. Lze zakoupit celá sestava nového uložení.
ja1 píše: Oba rámy je 23 mustang liší se kyvkou podle roku výroby, 20 a 21 mely prodloužený rám na sedlo, mustang 23 mal pod sedlo extra rám nasroubovany
Ani jeden není mustang. Oba mají spodní opěrku nádrže a držák sedla s drážkou pro vzpěru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
Bez zničení čepu a bez hydraulického lisu je rekonstrukce nemožná.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 50, výkres Rámu, kostry typ 05,20,21,23
Takže když to shrnu do kyvné vidlice se lisuje pouzdro s gumou a pak se skrz toto pouzdro provleče čep a nalisuje do rámu tak, aby prolezl i druhým pouzdrem vidlice.
Takže v rámu čep je napevno a v pouzdrech je navolno.
Gumou odpruzene kluzne pouzdro? Z fotky to vypada, ze vsechny dily jsou bud ocel nebo guma… nebo je to pouzdro z nejakyho kluznyho materialu a ja jen spatne vidim?
Ariete píše: FJRPEPA> Jsem přesvědčený, že k pohybu dochází jenom v té gumě. Jestli je někde něco kluzně, tak u těch současných náhražek.
Bez zničení čepu a bez hydraulického lisu je rekonstrukce nemožná.
Tak jistě, že hydraulický lis je výhoda, ale není nutný a pochopitelně, zrovna tak jako lze čep bez poškození zalisovat, tak lze i bez poškození vylisovat., Pokud tedy není na fest zarezlý.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 12 | 17.8.2024 v 12:46 pitbikeros |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |