1 reakcí na tento příspěvek Stator DT 125R
DT jede bez baterky a bez dobíjení. Od toho je tam ta bílá cívka.
Nikdo nebyl schopen kouknout do manuálu a ověřit jestli ta VN cívka má 688-1032Ohm?
Vypnutý to hodí jiskru leda tak protože se nabije kondík v CDI. Takže krom toho (celkem zbytečnýho měření odporu cívky) to chce mrknout na napájení a zem na CDI a pak je nejjednodušší vzít osciloskop a mrknout co jde z čidla a co jde z tý VN cívky (připojený a naprázdno). Pokud tam budou lítat spouštěcí pulsy z čidla a VN cívka bude dávat aspoň 150V tak bude problém v CDI.
Kohlstein píše: Chyba, která s tím zapalováním nesouvisí, je v tom, že stator někdo převíjel, a aby kladl závity pěkně jeden druhého, to se mu moc nechtělo.
DT jede bez baterky a bez dobíjení. Od toho je tam ta bílá cívka.
Bez baterky mu to nepojede , nebo aspoň ne rozumě, od cca 97 roku je tam na přívěře servomotor řízenej z CDI.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |