Naposledy editováno 14.09.2021 22:56:12
1) komprese je ok, není prasklina ve válci ..... za studena ok, zahřeje se roztáhne a konec viz staré R6 .....
2) kabeláž plus zkusit jinou ECU ( zkušenost s Daytonou 675 )
3) proměření odporů čidel dle manuálu > easy věc
Naposledy editováno 15.09.2021 11:14:16
Nakonec pomohlo (uz se to delalo 2x pred tim) znova komplet rozebrat karbecovy blok, vsechno znova (uz potreti) vycistit, profoukat atd, a najednou zas jede jak nova.
Co to presne bylo nevim, ale muselov tech karbecich neco cestovat.
PS: Kdyz bych mel takovejhle problem, kterej je dlouhodobe neresitelnej, zkusil bych najit stejnou masinu aby se z ni dali "pujcovat" veci, to je nejsnazsi cesta jak to najit.
Ale nekdy je to tezky. Nicmene CBR je celkem "tuctofka".
1 reakcí na tento příspěvek Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
Vie mi dat niekto nejaky navod ako premerat cievky v alternatore ? Da sa to bez zhodenia deklov ?
Me takhle po zahrati prestala masina dobijet .... spatnej regulator, ale az po zahrati :/
1 reakcí na tento příspěvek Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
Naposledy editováno 15.09.2021 20:55:51
Jelcinko píše: Kontrolna otazka. V pripade ze by aj bol problem s dobijanim, motorka by mala fungovat aj cisto len na baterku nie ? za prepodkladu ze mam novu a nabitu....alebo sa mylim a nie je to ako pri aute ze ked odide altik auto funguje kym sa baterka nevybije ?
Jasne, daytona bez dobijeni jezdila na baterku uplne stejne jako kdyz dobijela. Jen pak zdechla a uz nenastartovala
Edit: ale jedna vec je "jen nedobijet", druha "jit nekde do zkratu". To jsou dve odlisne veci. Ale pak bych zas cekal ze bbudou horet nejake pojistky.
Naposledy editováno 15.09.2021 21:17:27
1 reakcí na tento příspěvek Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
PS: chvála gugo , ten tu dal ten návod: Návod na diagnostiku dobíjania pre lamy( elektrotechnické)
Oprava: diagnostika dobíjení pro lamy.
Rob podľa toho, ale najprv si to poopravuj všetko, ako som písal. Ideš opravovať rotor a máš posraté drôty voľakde.
PS 1 cievky premeráš bez zhodenia dekľu podľa tohoto návodu, držím palce.
Naposledy editováno 15.09.2021 21:29:00
1 reakcí na tento příspěvek Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
Jelcinko píše: Cievky som premeral prerazena nieje ani jedna a všetky majú od 0,8 do 1 Ohm. Takže.dobijanie je ok. Kde sa prosím vás nachádza ten generátor impulzov ? Dá sa aj ten skontrolovať ?
Čau, premeral si to dobíjanie podľa guga? Po priložení kontaktov meráku na baterku ti to ukazuje totálne blbosti, premeráš odpor cievok a konštatuješ , že dobíjanie je OK. Teda paráda. Mal som takých pár zákazníkov . Prišli za mnou, citujem: čau všetko je v priadku motorka je po generálke, len má takú malú chybičku. A ja, že akú? No, nefunguje.
1 reakcí na tento příspěvek Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
jinak teda krokosi si nemyslim jako ty ze je to zrovna dobijenim ... ale zkontrolovat by ho samo mel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zufalost s mojou CBR Vynechávanie, skapinanie za tepla
krokoš píše: Čau, premeral si to dobíjanie podľa guga? ...
On neví, nemůže vědět ..
https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
Ozzy_ píše: ... chodi to vyborne, ale neseje to. Tak to je u seciho stroje dost podstatna zavada ne. Dolu jste se divali ? Ne. To by ste se museli ohnout co. To mate obaleny barvou ...
jinak teda krokosi si nemyslim jako ty ze je to zrovna dobijenim ... ale zkontrolovat by ho samo mel
Tak v jeho prípade by som šiel po všetkom, čo nájdem. Vylučovacou metódou. Hore som mu písal, ale on má všetko OK, akurát je zúfalý. Mal som prípad, a práve u Hondy, málo oleju a nemalo to iskru. -alebo na snímači otáčok trošku kovových pilín. Avšak uviedol konkrétne kolísavé hodnoty na póloch batérie, to sa mi vôbec nepáči. Pri kontrole dobíjania by možno našiel aj niečo iné.
Krokoš: tú motorku som mal rozobratu asi tisíckrát všetky kontakty sú dávno vyčistené to som robil preventívne ešte keď s tým neboli žiadne problémy. Vrazil som do toho už viac ako stála ta motorka menil som dokonca aj rozvody vrátane napinaku všetko Origo diely hlavne kôli tomu aby ma to niekde nenechalo má najazdené 90tis...a toto je vec čo mi pije krv pretože máloktorá CBR tohto roku výroby má toľko veci po technickej stránke pomenenych....proste zohreje sa motor a začne to z nepochopiteľného dôvodu cukat a skapinat. Kým nedosiahne určitú teplotu tak ta motorka ide ako nová a nebaví ma už do toho viac vyrážať preto chcem ísť vylučovacou metódou a to čo sa dá odskúšať a premerat tak chcem odskúšať nie ?
Naposledy editováno 16.09.2021 21:05:19
Pokud vše dobře proměříš a zjistíš, že dobíjení je opravdu v pořádku (i když skrze ta napětí na volnoběh tomu moc nevěřím), tak teprve potom bych zkusil proměřit odpor na vinutích zapalovacích cívek, a to jak za studena, tak i se zahřátým motorem, kdy to dělá bordel - jestli tam bude nějaký rozdíl. Stejným způsobem bych proměřil snímač polohy klikové hřídele - opět za studena a po zahřátí. Hodnoty za studena a po zahřátí se logicky můžou trochu lišit, ale neměl by tam být ten rozdíl zase nějak zásadní. Pokud ten rozdíl bude velký, možná bude problém tam. Další, co stojí za kontrolu, je snímač polohy škrtících klapek v karburátorech (pokud tam je, ale předpokládám, že ano) - opět bych to proměřil za studena a za tepla. A samozřejmě bych zkontroloval, jestli je seřízená jeho poloha.
Pokud i po tom všem problém nenajdeš, tak bych přemýšlel nad dalšími možnostmi.
Naposledy editováno 17.09.2021 01:00:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |