Téma: GSX 1400 škubání
15.7.2020 v 17:48
Ahoj všem, mám problém se svou GSX 1400 ? začala mi v nízkých otáčkách (kolem 2800 ot.), třeba po městě, škubat. Chvilku, pár vteřin v pohodě a po pár vteřinách začne cukat.... svíčky mám iridiové, najeto cca 2000km na ně a benzín kupuji stále na jedné benzině, kde jsem nikdy neměl problém. Ve vyšších otáčkách v pohodě. Napadá vás, čím by to mohlo být? Předem díky ?
Naposledy editováno 15.07.2020 17:52:21
Naposledy editováno 15.07.2020 17:52:21
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
Čau, je to striekačka? Ak áno, tak pozri airbox, a snímač teploty nasávaného vzduchu, vzduchový filter, či nie je zanesený olejom z odfuku motoru. Robilo mi to u HQ TE 449..
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
Může to dělat cívka, případně i zapalovací kabel. Ve vysokých otáčkách se občasný "nezápal" ztratí, resp. nemá takový vliv na průběh výkonu a tu výkonovou nepravidelnost přetlačí setrvačnost motoru, v těch nízkých se to projevuje právě tím cukáním.
2 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
Jako první co bych udělal je to, že bych tam dal normální svíčky co tam patří. Tahle motorka jezdí na dost bohatou směs a těmhle svíčkám co má zkušenost to nesvědčí. Uživatel Macík by ti mohl vyprávět jak se takhle ke mě cukal z Polska a domu ode mě dojel v pohodě na moje normální svíčky co měly najeto přes dvacet tisíc.
Další na co bych se zaměřil je P.A.I.R.S, respektive ty jazýčkové ventily. Někdy se tam usadí bordel a pak to taky dokáže potrápit protože ta motorka má blbou směs. A tahle stříkačka není zas tak chytrá že by měla zpětnou vazbu z lambda sondy.
Teprve pak bych šel po dalších oblíbenostech téhle motorky jako je "teabag" v nádrži, který většinou nikdo nikdy nečistí a dokáže taky pekně potrápit a těch zapalovacích kabelech a cívkách apod. Ale tyhle věci na této moto zlobí jen vyjímečně.
E: Písmenka
Naposledy editováno 15.07.2020 20:21:29
Další na co bych se zaměřil je P.A.I.R.S, respektive ty jazýčkové ventily. Někdy se tam usadí bordel a pak to taky dokáže potrápit protože ta motorka má blbou směs. A tahle stříkačka není zas tak chytrá že by měla zpětnou vazbu z lambda sondy.
Teprve pak bych šel po dalších oblíbenostech téhle motorky jako je "teabag" v nádrži, který většinou nikdo nikdy nečistí a dokáže taky pekně potrápit a těch zapalovacích kabelech a cívkách apod. Ale tyhle věci na této moto zlobí jen vyjímečně.
E: Písmenka
Naposledy editováno 15.07.2020 20:21:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
V_i_c_i> woowww, díky, začnu teda těma svíčkama a pak budu pokračovat dále ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
Moty1 píše: V_i_c_i> woowww, díky, začnu teda těma svíčkama a pak budu pokračovat dále ?
Jak píši, dej tam normální svíčky a hned po nich bych osobně šel po P.A.I.R.S. Vyčistit a nebo rovnou zrušit. Když se koukneš ke mě do deníku tak to tam máš i s fotkama.
E: Ale osobně si myslím že skončíš hned u těch svíček. Ideálně bych dal staré vyzkoušené pokud máš. Jednou jsem dával nové a jedna byla nějaká nepovedená a málem se z toho pak po... než jsem na to přišel, protože jsem je přece dával nové


Naposledy editováno 15.07.2020 22:03:46
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
nemáš nerovnoměrně vytahaný řetěz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
mariano> to nemám, ten je určitě dobrý.....a to by mi to asi cukalo furt, ale mě to chvíli jede v pohodě a až po cca 5-10 vteřinách začne poškubávat ?
Moty1 píše: mariano> to nemám, ten je určitě dobrý.....a to by mi to asi cukalo furt, ale mě to chvíli jede v pohodě a až po cca 5-10 vteřinách začne poškubávat ?
zažil jsem motorku, co to klukovi dělala...dostal se na nějaké určité otáčky (a nastavení řetězu), kde se ty interference sečetly. nešlo to od začátku, ale muselo se to "potkat". po výměně řetězu klid
podobně mi to dělal o pár let později i h9, ale tam to šlo hned po vteřině/dvou
V_i_c_i> zdar, taky řeším problém s cukáním...dával jsem svíčky DENSO U24ETR podle manuálu, tento měsíc výměna za NGK CR8E podle manuálu, narazil jsem na CR8EN . nevím jaký je v tom rozdíl??? koukal jsem pod krytky PAIRS a vypadá to tam takhle viz.fotky 

předpokládám, že je to potřeba vyčistit, nebo lépe odpojit. koukal jsem na tu sadu na EBAY, ale je tam jen 2x krytka + 2x ucpávka. chybí tam ty destičky z 2mm plechu co píšeš. nestačilo by na odskoušení jen ucpat ty hydice???
díky za rady!


předpokládám, že je to potřeba vyčistit, nebo lépe odpojit. koukal jsem na tu sadu na EBAY, ale je tam jen 2x krytka + 2x ucpávka. chybí tam ty destičky z 2mm plechu co píšeš. nestačilo by na odskoušení jen ucpat ty hydice???
díky za rady!
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
Jen ucpat hadice většinou stačí, ale není to jistota. Stačí pokud ten jazýčkový ventil začne z jakéhokoliv důvodu rezonovat, netěsnit a je to v řiti. Záleží zda tenhle systém chceš zachovat nebo zcela zrušit. Já měl volbu kvůli Autotune jasnou.
Takže za mě buď vyčistit nebo zcela zrušit včetně výměny těch ventilů za kus plechu.
Takže za mě buď vyčistit nebo zcela zrušit včetně výměny těch ventilů za kus plechu.
2 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
Jo, to mě taky mrzí. Člověk by rád měl tu zpětnou vazbu.
Jinak já mám jen domky PAIRSu zaslepené šroubem (vyříznutej závit a dovnitř imbus) a žádný potíže s tím nejsou ani po letech.
Jinak já mám jen domky PAIRSu zaslepené šroubem (vyříznutej závit a dovnitř imbus) a žádný potíže s tím nejsou ani po letech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
V_i_c_i> díky, zatím jen vyčistím. když bych domky zaslepil šroubem, tak musím místo těch jazýčků dát ten 2mm plech, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
PetrL3> to mě taky napadlo. závit a šroub dovnitř. jak tam máš ty jazýčky? vyndaný nebo ne?
dík, za info.
dík, za info.
PEPA12N> Jestli zaslepis domly, ucpes hadicky atd. tak to vse ten system vyradi. Ale uz jsem se potkal s par lidma co jim to pak stejne zlobilo. Az ten kus plechu zafungoval. Navic pokud tam das plech a zatky tak neni videt ze je neco odpojene. Coz mi prijde jako dalsi vyhoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
PetrL3> ahoj, jakej závitník jsi použil do těch domků ??? M10 je malej a M12 je velkej. díra tam je 10 mm.
dík za info
dík za info
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
A nezapomen si zaslepit airbox pokud to budes kuchat ven. Ta dira jde za filtr.
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 škubání
Jakože závitník 3. stupěn ti tam jde volně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 škubání
PetrL3> pokud to je 10mm dira, tak tam pujde volne i libovolny zavitnik M11. M10 se reze do diry 8.4mm, tusim. M12 se reze do diry neco malo pres 10mm.
PEPA12N> zvetsi o chlup tu diru. Vrtakem 10.2mm by to melo stacit a pujde ti tam M12.
PEPA12N> zvetsi o chlup tu diru. Vrtakem 10.2mm by to melo stacit a pujde ti tam M12.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
Tichá helma do 10t - zase a zase [1, 2] Suzuki GSX 1400 | grooll | 31 | 20.6.2023 v 13:55 Koudy01 |