Téma: dongma r1
mam takovy dotaz sli byste do elektromotorky tady te
vypada dobre a psali,ze baterku bych mohl nabit i 800x(80 000km) pokud bych se oni staral dobre 1nabiti 150km zvladne....uvazuju o tym,ze by se mi to hodilo do dalsich let i klidne 20let na jezdeni do prace bych to ani nenabil tolikrat jestli 300-400x za 20let....kdyz do prace bych jezdil okolo 100 jizd rocne 1300km celkove.....ze by to vymenil za simsona..diky za rady......P.S. omlouvam se,ze to je prirazene k jine motorce donghai 350 f3,ale ten typ motorky kde je odkaz mi to nic nenaslo.
Naposledy editováno 14.10.2020 12:11:02
Naposledy editováno 14.10.2020 12:11:02
Pokud se správně LI-ION akumulátor užívá a nabíjí, tak i bez Battery Management System (BMS) může dokázat hraniční hodnoty životnosti 500–1200 nabíjecích cyklů, kdy dochází k pomalému snižování kapacity.
Téměř žádné samovybíjení.
Nemá paměťový efekt.
Není ji třeba formovat (formátovat).
Rychlost stárnutí se zvyšuje s vyšší teplotou, vyšším stavem nabití, vyšším vybíjecím proudem. Tzn. chladit, příliš ji neždímat, nechávat ji vyjetou a nabíjet doplna pouze před jízdou na dlouhé vzdálenosti, jinak se nemá do plna nabíjet stačí 80-90 %. Tak reklamní údaje musí brát člověk s rezervou, doporučuju 50% na dojezd v dlouhodobém výhledu, a udržovat akumulátor mezi 20 % - 80 % kapacity. LI-ION je choulostivý na úplné vybití.
Naposledy editováno 15.10.2020 19:22:58
Téměř žádné samovybíjení.
Nemá paměťový efekt.
Není ji třeba formovat (formátovat).
Rychlost stárnutí se zvyšuje s vyšší teplotou, vyšším stavem nabití, vyšším vybíjecím proudem. Tzn. chladit, příliš ji neždímat, nechávat ji vyjetou a nabíjet doplna pouze před jízdou na dlouhé vzdálenosti, jinak se nemá do plna nabíjet stačí 80-90 %. Tak reklamní údaje musí brát člověk s rezervou, doporučuju 50% na dojezd v dlouhodobém výhledu, a udržovat akumulátor mezi 20 % - 80 % kapacity. LI-ION je choulostivý na úplné vybití.
Naposledy editováno 15.10.2020 19:22:58
Další cenově dostupné e-stroje:
Evoke Urban Classic - http://www.jari.cz/evoke-urban-classic
Evoke Urban S
Horwin CR6 - https://jestech.cz/produkt/horwin-cr6
Horwin CR6 PRO - https://www.horwin.eu
Super Soco TS - https://www.e-motobrno.cz
Super Soco TC MAX
Urbet Gadiro E-125 - https://urbet.es/modelos/
Urbet Hispano E-125
Urbet Nura
Volta BCN - https://www.voltamo...com/en/home-english/
Více na: https://www.motorka...=forum&ft=219111
Copyright © Motorkari.cz
Evoke Urban Classic - http://www.jari.cz/evoke-urban-classic
Evoke Urban S
Horwin CR6 - https://jestech.cz/produkt/horwin-cr6
Horwin CR6 PRO - https://www.horwin.eu
Super Soco TS - https://www.e-motobrno.cz
Super Soco TC MAX
Urbet Gadiro E-125 - https://urbet.es/modelos/
Urbet Hispano E-125
Urbet Nura
Volta BCN - https://www.voltamo...com/en/home-english/
Více na: https://www.motorka...=forum&ft=219111
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek dongma r1
Dobrý den, naše motorky se bohužel nedají srovnávat se značkou Super Soco. V mnoha případech se liší a učitě bych doporučoval testovací jízdu, abyste zjistili, jaké zrychlení motorka má. Oproti Super Soco naše motorka disponuje motorem umístěným uprostřed a zadní kolo je hnané řemenem, zrychlení je tedy oproti motorům v zadním kole nesrovnatelné.
Pokud máte jakékoliv dotazy můžete mi zavolat přímo na tel: 728 073 903, nebo navštívit naše webové stránky https://dongma.cz/ kde najdete i kontaktní formulář.
Pokud máte jakékoliv dotazy můžete mi zavolat přímo na tel: 728 073 903, nebo navštívit naše webové stránky https://dongma.cz/ kde najdete i kontaktní formulář.
DONGMA>
Upřesním: Super Soco TC MAX má taktéž motor umístěný uprostřed a pohon zadního kola je přenášen ozubeným řemenem. Tenhle stroj je parametry rovnocenný se slabou konfirací Dongmy R1.
Dále si dovolím si tvrdit, že existují jiné motorky s centrálním motorem, které nechají Dongmu za sebou.
Umístění motoru v kole nebo centrálně nehraje přílišnou roli ve zrychlení, jelikož rozsah otáček je poměrovně shodný. Vyššího výkonu se dosáhne vřazením vícestupňové převodovky, z důvodu optimálního (menšího) rozsahu otáček motoru, a tím menších ztrát, i když hmota a ztráty v převodovce jsou vždy přítomny.
Jednoznačně svezení na Dogmě doporučuji každému
Jen Vám nedoporučuju hanit všeobecně cizí značky motocyklů
Upřesním: Super Soco TC MAX má taktéž motor umístěný uprostřed a pohon zadního kola je přenášen ozubeným řemenem. Tenhle stroj je parametry rovnocenný se slabou konfirací Dongmy R1.
Dále si dovolím si tvrdit, že existují jiné motorky s centrálním motorem, které nechají Dongmu za sebou.
Umístění motoru v kole nebo centrálně nehraje přílišnou roli ve zrychlení, jelikož rozsah otáček je poměrovně shodný. Vyššího výkonu se dosáhne vřazením vícestupňové převodovky, z důvodu optimálního (menšího) rozsahu otáček motoru, a tím menších ztrát, i když hmota a ztráty v převodovce jsou vždy přítomny.
Jednoznačně svezení na Dogmě doporučuji každému


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|