https://www.aliexpre...0.0.0.5e672e0e1OGuTR
dle hodnocení je někdo už objednával:) "měřím" tak 5-6 motorek ročně pro známé a kamarády...za pivo ...takže to nepotřebuju do nějakého denního provozu ... je to alespoň trošku přesné ? nebo je to shit? Totožně vypadající zboží u nás prodavají kolem 3 tis ...
Aktuálně to vychází na 74 liber (asi 2200) včetně pošty. Do týdne od objednání to bylo doma.
Naposledy editováno 10.02.2020 06:35:24
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
gugo píše: Na budiky bych se vykaslal, u ciny nevis jak tam budou mit udelany tlumeni a muze z toho bejt akorat kmitani rucicek. Carbtune, to jisti. Pokud chces investovat.
Glycerinové budíky s přesností 1,6% a kalibrací stojí 250kč. hadicový ventil za kvaristiky 20kč. Myslím že na tu cenu z ali se dostane taky, ale bude mít dle mého kvalitní a přesný nářadí, chce to jen trochu práce.
Tlumení z velké části vyřešeno Glycerinem. Kmitání doladíš kohoutkem.
Nicméně jednoznačně přesnější a vždy bude hadička. Tam je ale risk že ti kapalinu vcucne válec
Naposledy editováno 10.02.2020 10:58:47
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
Delaji takove meraky i produkční, ale obvykle docela drahe.
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
Přišlo mi to jako dobrej nápad, uvidím v praxi
NErikam, ze nejsou lepsi produkty. Treba carbtune je urcite lepsi a nestoji to tak moc aby melo cenu nad tim uvazovat, ale zase chapu, ze pokud to clovek chce na serizeni jedne motorky tak do toho idealne nechce dat nic. V takovem pripade pak doporucim servis. Protoze presne o tom to je. Servis nakoupi drahe, presne a kvalitn vybaveni a ocekava, ze se mu to nasledne vrati v praci. U cloveka co to pouzije parkrat za zivot je to nesmyslna investice.
Muze si ji v tomto pripade vyrazne zlevnit vyrobou vlastniho meraku z dilcich komponent a bude to fungovat take dobre a ne li lepe jak cinske meraky, kde ta nepresnost asi bude.
Ale jak bylo napsane..olejove vakuometry , k tomu skrtaky a hadicky... pak teda je jeste forek, ze si musi vyrobit redukce na pripojeni hadicek, ktere nasroubuje do hlavy, pokud nema primo hadicniky na hrdlech sani... a muze se zacit se serizovanim :)
Kocandak píše: Já jsem teď ve fázi nakupování dílů na něco - takovýho
Přišlo mi to jako dobrej nápad, uvidím v praxi
uf... je to velke a bude to dobre asi tak jen pro kontrolu...jak s tim ,ale seridis synchro, kdyz potrebujes videt hodnotu minimalne na dvou valcich soucasne mi neni jasne... a nebo jsem zcela nepochopil na co ten bazek ma bejt
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
Kocandak píše: Není to prašť jak uhoď jestli ty válce měříš současně nebo každej zvlášť nastavíš na stejnou hodnotu ?
Dost casto je to tak, ze srovnávas dva valce proti sobě, takze si nastavovanim jednoho na určitou hodnotu rozhodis ten druhej apod... nejspis to pujde pri troše přemýšlení i jen s jednim budikem, ale pro blbce je lepsi videt vsechno najednou a jak se to ovlivňuje kdyz tocis sroubkama
Ja pouzivam carbtune.
Ty “drahy” elektronicky umi z prubehu tlaku zjistit kde co, v prvni rade otacky... atd atd...
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
Upřímně jsem naivně doufal že nastavení jednotlivých válců nebude nějak zásadně ovlivňovat ty ostatní, pak by tohle udělátko vážně ztrácelo význam. Dřív jsem si to nechal seřídit v servise, ale teď mám motorku rozebranou tak jsem to chtěl udělat v jednom.
Kocandak píše: OK, já vycházel z toho co mám v manuálu k motorce, čili že podtlak třetího válce je hodnota na kterou se mají seštelovat i ty ostatní, což by mělo fungovat ?
Upřímně jsem naivně doufal že nastavení jednotlivých válců nebude nějak zásadně ovlivňovat ty ostatní, pak by tohle udělátko vážně ztrácelo význam. Dřív jsem si to nechal seřídit v servise, ale teď mám motorku rozebranou tak jsem to chtěl udělat v jednom.
Zalezi na tom mechanismu co otaci klapkama, jak je udelanej. Nejsem si jistej, ale rekl bych ze tam bejva sroub co s nim pootacis klapky dvou válců proti sobe, druhe dvojice válců proti sobe a pak tyhle dve dvojice mezi sebou.. tam by mohl byt u jedne dvojice problem s nastavenim pokud bys mel jen jeden budik.
U vstřikování byva vetsinou bypass kterej skrtis, to by timhle budikem slo.
Kazdopadne je to minimalne komfortní, pokud vidis vsechny valce najednou...
No ale princip pořád podobnej, fungovat ideálně to asi bude jen když budu schopnej přesně měřit a nastavovat volnoběžný otáčky, když se to štelováním bude měnit. To z otáčkoměru nikdy netrefím. Čili nějak to půjde, ale bude to oser.
3 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Ale třeba na Guzzně se to seřizuje kromě volnoběhu (bypassama) i při 3000 ot. vzájemným natočením klapek.
Naposledy editováno 11.02.2020 06:35:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
kerut píše: ciste ze zvedavosti, jakej to ma vlastne cele vyznam serizovat podtlaky/sterbiny nekde na ci kousek od volnobehu, kdyz to pri 50% neli plném otevreni nemuze mit uz zadny vliv hezkej zvuk/chod na volnobeh ??
A plynulost v rezimech s malym otevrenim klapky
Koudy01 píše: kerut> Jo. Už jsem se setkal s tak rozladěnýma podtlakama, že to cca do 2500 ot. jelo jen na dva válce a nebo že motor nehorázně mlátil.
Ale třeba na Guzzně se to seřizuje kromě volnoběhu (bypassama) i při 3000 ot. vzájemným natočením klapek.
co to vypovídá? chtělo by to video i po seřízení, takhle v tom může mlátit kdeco.
Naposledy editováno 11.02.2020 07:44:22
https://1url.cz/WzuSW
je to někdo z ČR, a není problém ověřit, jak jsou na tom budíky mezi sebou zapojením přes Y.
Na 2V jsem používal dva budíky od Festa, jelikož k tomu mám přístup. Zároveň jsem vyzkoušel, že nějaké škrtící a redukční ventily zapojené všelijak směrově jsou k ničemu, a jediné, co pomáhá proti tomu kmitání ručičky je pomalé otvírání uzavíracího ventilu/kohoutu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
takovy GP specialy vydavaji "hezky zvuky" kdyz to zahrivaji, si clovek rika jestli z toho ten motor vyskoci ven nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Naposledy editováno 11.02.2020 17:40:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
jen nastavuju zrcadlo tem provoznim podminkam, resp tomu ze je potreba vzdy premyslet jaky ma dana vec/servis realny prinos.. sve klapky jsem si taky nejdriv promeril merkama, a pak si s usmevem zaklepal na celo pri nastavovani volnobehu na 2.2