Téma: Nastavení rozvodů Hornet 2001
Ahoj,

pustil jsem se na svém Hornetu do seřízení ventilových vůlí. Nyní řeším nastavení rozvodů. Postupoval jsem dle servisního manuálu, který jsem zde na stránkách stáhnul. Vačkové hřídele jsem usadil dle instrukcí a stáhl domky. Na výfukovou stranu jsem nasadil první ozubené kolo tak, aby byl řetěz bez vůle. Potom opět bez vůle jsem nasadil i sací kolo a utáhl obě kola. Po našponování a cvičném otáčení jsem dosáhl tohoto výsledku:



Mám nasazeny rozvody špatně? Při laborování jsem naznal, že to snad ani nelze nasadit špatně, protože kola na vačkové hřídele prostě o zub jinak nasadit nejdou. Mám vzniklou nepřesnost považovat za vytahaný řetěz, nebo je opravdu něco špatně? Rysku na klice jsem kontroloval a zároveň měl v prvním válci šroubovák jako sichr a ten je v horní úvrati nebo velmi těsně kolem ní.

Předem děkuji za rady, dělám to prvně.

Nastavení rozvodů Hornet 2001

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2019 v 19:55 | Nahoru | #1
Pro kontrolu musíš vidět že při horní úvrati střihají ventily na 4-tém válci.

Naposledy editováno 15.07.2019 19:55:19

Nastavení rozvodů Hornet 2001

15.7.2019 v 21:49 | Nahoru | #2
Sacia ok vyfuková o zub dole

Nastavení rozvodů Hornet 2001

15.7.2019 v 22:04 | Nahoru | #3
Výborně, a jak to tam napáčit?

Nastavení rozvodů Hornet 2001

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2019 v 22:19 | Nahoru | #4
Označiť rozobrať prehodiť o zub a zložiť

Nastavení rozvodů Hornet 2001

15.7.2019 v 23:06 | Nahoru | #5
Tak to jsem asi dojezdil :) Ale díky

Nastavení rozvodů Hornet 2001

15.7.2019 v 23:42 | Nahoru | #6
To by asi dojezdily všechny Hornety a Blejdy. Jestli jsi dal správně ventilové vůle, tak ty kola jsou rozhodně v OK nastavení. Zatoč klikovkou párkrát dokola, nastav ji na rysku a obě vačky musí mít rysky těsně nad dělicí rovinou, asi 2mm nad.

Nastavení rozvodů Hornet 2001

16.7.2019 v 16:56 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení rozvodů Hornet 2001

16.7.2019 v 20:40 | Nahoru | #8
Děkuji za rady,

dnes jsem opět rozházel vačky od sebe a znovu se snažil nastavit vše dle servisního návodu. Začínám si myslet, že to asi ani jinak nejde. po přiložení čepele z odlamovacího nože jsou obě rysky asi 2 milimetry nad dělící rovinou.

Nebo někde dělám chybu a sám na ni nepřijdu...

Nastavení rozvodů Hornet 2001

Skvělá odpověď, děkuji! 16.7.2019 v 23:32 | Nahoru | #9
Teraz to máš kúsok za hornou uvratou

Nastavení rozvodů Hornet 2001

17.7.2019 v 06:25 | Nahoru | #10

Nastavení rozvodů Hornet 2001

17.7.2019 v 18:07 | Nahoru | #11
Tak to prostě jinak nesložím. Rozprodávám na díly. Díky za reakce.

(reakce na) Nastavení rozvodů Hornet 2001

17.7.2019 v 22:40 | Nahoru | #12
Delk> Než si to rozebral rozvody seděly?

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení rozvodů Hornet 2001

17.7.2019 v 23:52 | Nahoru | #13
tak jiste ze ti to nesedi, vzdyt se podivej o kolik ses mimo vuci spravnemu usazeni klikovky na znacku HU !!



a i viz manual...

(reakce na) Nastavení rozvodů Hornet 2001

19.7.2019 v 10:05 | Nahoru | #14
cuir> to právě je jeden z důvodů mojí nejistoty. Servisní manuál hovoří o nastaveni na značku "T". Pokud nastavím na rysku vedle T tak to vyjde jako v mém prvním příspěvku.

Nastavení rozvodů Hornet 2001

19.7.2019 v 10:27 | Nahoru | #15
Myslím si že výfuk máš o zub vedle, ale těžko říct, fotky zkreslujou. Tak nebo tak - pro sichr to ručně protoč, pak to zadekluj a nastartuj. Když to pojede nahovno, tak víš že jseš o zub vedle a víš co máš dělat. A dost možná to ani nepoznáš... Už jsem na čemsi viděl i přehozenou sací a výfukovou vačku a taky to jelo

Nastavení rozvodů Hornet 2001

19.7.2019 v 10:30 | Nahoru | #16
Jo a propříště finta fň - označ si vzájemnou polohu kol a řetězu, třeba bílým fixem. Profíci ještě navíc chytnou řetěz ke kolu drcpáskou

Nastavení rozvodů Hornet 2001

19.7.2019 v 17:55 | Nahoru | #17
Tak snad konečně rozuzlení. Horní úvrať je dle odměření opravdu na rysce před značkou "T". Ze základního nastavení vaček dle manuálu jsem musel opatrně naklepnout vačky za unašeče kol do takové pozice, aby se rysky kryly společně s dělící rovinou. Na prvním válci jsou vačky od sebe, na čtvrtém ve střihu. Tak snad mi to bude schváleno.

Nastavení rozvodů Hornet 2001

19.7.2019 v 20:11 | Nahoru | #18
no ty fotky jsou dost k prdu... rysky nejsou viditelne....
manual sice hovori o znacce "T" ale znacka je ta ryska a ne to pismenko, to pismenko je jen popis aby jsi vedel ktera z tech dvou rysek to je.
Takze se to nastavuje na tu rysku, nikoli na pismenko.

S hondima rozvodama nebejva problem, vzdy presne sedi, pokud je vse v poradku.
Pokud budu predpokladat, ze na tve posledni fotce mas vackova kola na pozici, ze se rysky krejou s hranou hlavy motoru, tak pak mi prijde, ze mas kliku lehce mimo. Ale ty posledni fotky co jsi udelal jsou vazne na hovno Nicmene pokud tomu tak je, tak pak mas vytahanej rozvodak. to pak ty rozvody sice sedi ,ale je to hodne plusminus...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet ShihTzu 5 Včera v 12:44 FILODENDRON
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet pidivr20 6 20.10.2024 v 15:15 amirinda
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet jacobhornet 5 17.10.2024 v 16:17 granylator
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7

TOPlist