1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
Naposledy editováno 18.01.2019 12:26:46
2 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole



1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
e.: o minutu pomaleji!

Naposledy editováno 18.01.2019 12:36:12
bill56 píše: Tak jezdil na tom dobře, jenom co s tím, je tohle kolo nebo elektro moto, na cestu s tím nesmíš, baterka vydrží max 2,5 hodiny - u jeho předvádějící jízdy max 1 hodinu, cena + - 180 tis. taky nic moc ....
no tak proc tahat tereni motorku na cestu


1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
zatr píše: spíš ten posun té el. podle mě časem dobu nájezdu budou zlepšovat nehledě hodka a pul v naročnym terénu utavý každýho.
tyhle stroje jsou na trhu uz dlouho, baterky se za poslednich 10let posunuly jen minimalne... tzn pokud se neobjevi nejaka revolucni technologie, tak s vydrzi toho moc neudelaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

3 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
u bezne konstrukce - kde je jen jeden fixni prevod (treba MX motorka) je take potreba delsi retez , protoze se meni osova vzdalenos retezovych kol - osa kyvky je jinde nez osa pastorku.
na elektro-kolo-motocyklu v uvodu je osa kyvky totozna s osou patorsku, tudiz se delka retezu nemeni. staci jej spravne napnout a neni duvod tam pridavat napinak. Pokud ve videu retez neprimerene "lita" je spatne napnutej.
btw koukni se slowmotion kde se jezdi na kole v terenu - ten retez tam lita, ikdyz mas specialni prehazovacku s brzdou pohybu atd... je to bezna vlastnost.
bill56 píše: Sršeň u předváděčky tvrdil, že kolo - moto postrádá napínák řetězu ....
protoze diky konstrukci tam k nicemu neni, pokud to srsen oznacil za nevyhodu, tak to neni zadna novinka, protoze sice umi dobre jezdit, ale v technickych otazkach sazi jednu botu za druhou.
stejne byly resene husqvarny kolem roku 08 a ostra endura od BMW - g450
Naposledy editováno 18.01.2019 12:50:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
2 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole

jestli jezdis sjezdaky, tak bys mohl znat tyhle konstrukce co voditka ani napinaky nepotrebuji, takovejch kol ve svete DH bylo a je dost...
Naposledy editováno 18.01.2019 13:05:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
Naposledy editováno 18.01.2019 13:06:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
assassin píše: zatr: no kdyz predni osa neni na kyvce tak jo... jenze tady je
assassin píše: zatr: no kdyz predni osa neni na kyvce tak jo... jenze tady je
jestli jezdis sjezdaky, tak bys mohl znat tyhle konstrukce co voditka ani napinaky nepotrebuji, takovejch kol ve svete DH bylo a je dost...
1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
zatr píše: no právě že neni je instalovaná na pevnym rámu co sedí a stavba biku je dělaná na tlumení do vnitř takže se skracuje kdyby stavba byla přez čtyř kloub jako dřívější kola merida trek atd. tak by tlat pružení šel více dolu a rozteč mezi osi neměla tak velkou rozdílnost prostě vodítko tam chybí
smula, osa kyvky je totozna s hnaci hrideli ... tudiz se s pohybem kola nic nezkracuje ani neprodluzuje a se ctyrcepem to taky nema nic spolecnyho. retez ma v tomhlepripade pruves par milimetru a kyvky ani ramu nema vubec sanci se dotknout, kdyz se vytaha tak se dopne excentrama vzadu aby volnej nebyl. sorry, ale v tomhle pripade si myslim, ze ucis orla litat a timto uz s tim nehodlam ztracet cas.

stejna konstrukce se pouziva i pro odpruzena kola s remenem... fixni osova vzdalenost behem zdvihu = osa kyvky stejna s osou hnaci hridele :

Naposledy editováno 18.01.2019 14:04:17
2 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole

Sorry, já musel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
Sete píše: Nejvíc mě na celém vlákně zaujala 2 slova od zakladatele, "VYDĚL" a "NESLIŠEL"
Sorry, já musel
