Téma: Afrika 18 _ konektory pod sedlem
5.1.2019 v 14:19
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 18 _ konektory pod sedlem
Já si myslím že do jednoho se zapojuje originální alarm.
A taky tam je konektor pro připojení řadící páky u DCT verze.
Naposledy editováno 05.01.2019 14:44:43
A taky tam je konektor pro připojení řadící páky u DCT verze.
Naposledy editováno 05.01.2019 14:44:43
Ten červený nalevo (na foto) je na připojení příslušenství (alarm, zásuvka apod.) s možností trvalého napájení nebo tzv. za klíčkem.
Pokud není ten bílý na nic napojený, tak asi taktéž.
Ten červený napravo (na foto) by měl být diagnostický konektor.
Ale mohu se mýlit. Mám to ze servisního manuálu na roky 2016/17. Jestli je to stejné i u 2018/19 musí někdo potvrdit.
Naposledy editováno 05.01.2019 19:13:23
Pokud není ten bílý na nic napojený, tak asi taktéž.
Ten červený napravo (na foto) by měl být diagnostický konektor.
Ale mohu se mýlit. Mám to ze servisního manuálu na roky 2016/17. Jestli je to stejné i u 2018/19 musí někdo potvrdit.
Naposledy editováno 05.01.2019 19:13:23
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 18 _ konektory pod sedlem
Na úvodní fotografii vpravo (vlevo ve směru jízdy), prostě ten větší - je přívod stálého i "klíčkového" proudu. Sám mám odsud vytaženou elektriku k alarmu a USB zásuvce, tak vím, že to funguje.
Díval jsem se na konektory, vypadají, jako na úvodní fotce, ale jsem z toho stejně jelen, protože jsem z dodavadních příspěvků nepochopil, který je na co. Na úvodní fotografii jsou tři "konektory". Když to vezmu zleva (podle úvodní foto) tak červený, který je zakončený čepičkou a nikam nepokračuje), bílý, který je zakončený černou čepičkou, na které je text MM8 a symbol jakési dvojité diody, a nikam nepokračuje. Nejvíce vpravo je opět červený, který ovšem alespoň na AT ročník 2018 není zakončený čepičkou, ale je do něj zasunut protikus konektoru, z kterého vedou další dráty. Myslím, že něco napojit lze na červený a bílý vlevo, ale na co? Ví to někdo? Prosím, prosím po lopatě, abych to pochopil i já.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 18 _ konektory pod sedlem
MirSe píše: Na úvodní fotografii vpravo (vlevo ve směru jízdy), prostě ten větší - je přívod stálého i "klíčkového" proudu. Sám mám odsud vytaženou elektriku k alarmu a USB zásuvce, tak vím, že to funguje.
A jak jsi to napojil? Sehnal jsi protikus na zapojení, nebo jen tak na "prasáka"? Je to pěkné, ale jde nejspíš o jiný rok výroby, protože konektor je pod přišroubovaným sedlem spolujezdce. Můžu pouze odhadovat, že bílý konektor s černou čepičkou a s nápisem MM8 by mohl být tím konektorem ve videu, který se na videu objeví po odšroubování sedla - ještě to prověřím, co se mi objeví po odšroubování sedla. Takže zatím nic jistého
, má někdo další nějaký jiný nápad?

prackarr> Změřil jsem to multimetrem. Zrovna včera jsem tam u synovy motorky taky vytahoval elektriku. Jsou tam po vytažení bílé čepičky 4 kontakty. Tři jsou v řadě, proti nim nahoře je jeden samostatný - to je (-) pól, tedy kostra. Oproti kontaktu kostry nahoře, jsou v dolní řadě vedle vedle zleva v pořadí myslím nejdřív stálé (+) a uprostřed ve spodní řadě konektorů je "klíčkové +", tedy napětí po zapnutí zapalování. Ve spodní řadě úplně nakonci, tedy v pravo, je také kostra (-). Lepší to popsat nedokážu.
Napojil jsem na tuhle zásuvku elektrozařízení zařízení tak, že jsem si koupil v elektropotřebách ploché kontakty podle šířky pinů v oné malé bílé zásuvce, na kontakty naletoval (nemám krimplovací kleště těchto malých rozměrů) kablíkové vodiče od spotřebiče, zaizoloval naletované konce do smšťovací bužírky, piny nasunul do zásuvky a pro jistotu každý kontakt zakápnul jemně tavnou pistolí a vypadá to myslím velmi dobře. Je to v případě potřeby rozebiratelný spoj, který ale jinak pěkně drží a není to ani vzhledově žádná prasečina. Navíc se to v případě potřeby dá po odloupnutí tavného lepidla pouhým vytažením kontaktů kdykoliv vrátit do původního stavu, což mi vyhovuje nejvíc (žádné stříhání nebo napojování drátů), protože moto je stále v záruce.
Napojil jsem na tuhle zásuvku elektrozařízení zařízení tak, že jsem si koupil v elektropotřebách ploché kontakty podle šířky pinů v oné malé bílé zásuvce, na kontakty naletoval (nemám krimplovací kleště těchto malých rozměrů) kablíkové vodiče od spotřebiče, zaizoloval naletované konce do smšťovací bužírky, piny nasunul do zásuvky a pro jistotu každý kontakt zakápnul jemně tavnou pistolí a vypadá to myslím velmi dobře. Je to v případě potřeby rozebiratelný spoj, který ale jinak pěkně drží a není to ani vzhledově žádná prasečina. Navíc se to v případě potřeby dá po odloupnutí tavného lepidla pouhým vytažením kontaktů kdykoliv vrátit do původního stavu, což mi vyhovuje nejvíc (žádné stříhání nebo napojování drátů), protože moto je stále v záruce.
V té krabičce se symbolem dvojité diody je opravdu dvojitá dioda.
Je tam od toho aby mechanický kontakt neutrálu mohla sdílet kontrolka neutrálu nezávisle s kruhem, který prostřednictvím spínačů ve spojkové páčce a bočním stojanu blokuje startér a zapalování.
Kdyby to bylo propojené natvrdo bez té dvojité diody, při zaklaplém bočáku by se ti rozsvítila kontrolka neutrálu kdykoliv zmáčkneš spojku.
Je tam od toho aby mechanický kontakt neutrálu mohla sdílet kontrolka neutrálu nezávisle s kruhem, který prostřednictvím spínačů ve spojkové páčce a bočním stojanu blokuje startér a zapalování.
Kdyby to bylo propojené natvrdo bez té dvojité diody, při zaklaplém bočáku by se ti rozsvítila kontrolka neutrálu kdykoliv zmáčkneš spojku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |