Téma: Nechce startovat
19.10.2017 v 13:05
Ahoj.Moc prosím o radu.Na enduru shineray,nebo taky vvmx450 nejznámější čínské enduro pod názvem přesně asiawing LD 450.Byl tam čínský karbec.Je známo že se rádo ulejva benzínem.Jde tam i Keihin F cr mám ho tam daný.Za boha nemůžu to nastartovat a sladil ulejva se to.Svíčka je mokrá.Jiskru háže.Diky moc za rady.Jinak je to úplná kopie Hondy.Ja mám rok 2013 ještě starší model.Diky za rady.
Naposledy editováno 19.10.2017 13:09:08
Naposledy editováno 19.10.2017 13:09:08
Ihla nema ziadny vplyv na vysku hladiny, ani na zalievanie. Poloha ihly ma vplyv len na mnozstvo paliva, ktore je dodane cez hlavnu trysku vo vyssich otackach, tzn. s ihlou zatial nemusis robit vobec nic.
Plavak, resp. vyska hladiny sa nastavuje plieskom, ktory je priamo na plavaku a dotyka sa ventilu, ktorym prudi palivo do plavakovej komory.
Ak je hladina vysoka, tak pliesok treba velmi, ale naozaj velmi jemne ohnut - aby ventil skor uzavrel privod paliva. Je to precizna praca a castokrat dlho trva, kym presne trafis. Ked chces, pozriem manual k tomuto karbiku a napisem ti v akej polohe by sa mal benzin uzavriet a ako to overis. Ak to budes robit prvy krat, tak drzim palce :)
Nahradne diely zozenies napriklad tu:
http://www.partsdepo...a/2005/CRF450R/6520/
Ako prve by som vsak overil, ci maju trysky spravne rozmery - to je velmi dolezite, lebo inak sa budes trapit zbytocne.
Plavak, resp. vyska hladiny sa nastavuje plieskom, ktory je priamo na plavaku a dotyka sa ventilu, ktorym prudi palivo do plavakovej komory.
Ak je hladina vysoka, tak pliesok treba velmi, ale naozaj velmi jemne ohnut - aby ventil skor uzavrel privod paliva. Je to precizna praca a castokrat dlho trva, kym presne trafis. Ked chces, pozriem manual k tomuto karbiku a napisem ti v akej polohe by sa mal benzin uzavriet a ako to overis. Ak to budes robit prvy krat, tak drzim palce :)
Nahradne diely zozenies napriklad tu:
http://www.partsdepo...a/2005/CRF450R/6520/
Ako prve by som vsak overil, ci maju trysky spravne rozmery - to je velmi dolezite, lebo inak sa budes trapit zbytocne.
Ten tvoj Shineray je kopia ktorej Hondy? Lebo Honda CRF450 ma karburatory: 2005/2006 FCR04A, 2007 FCR13A, po roku 2007 FCR13B. Vsetky vyssie uvedene modely maju volnobeznu trysku #45. Hlavnu trysku mozes tiez pozriet - do roku 2007 mala #142, potom #145. Zakladne nastavenie volnobehu 1-1/4 az 1-1/8 otacky von. Vyska plavaka 8mm nad povrchom. Inak tento karburator je dost zlozity a pri skladani je potrebny momentovy kluc s velmi jemnymi momentami (od 0,3Nm) - mas taky alebo ides od oka?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Enduro made in China Shineray vvmx 450 [1, 2, 3] Shineray VV MX 450 | Dolas750 | 82 | 11.4.2025 v 11:02 Sally06 |
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |