Jde o to, že mi vibruje motorka do stupaček, řídítek a nádrže. Vibrace se zhoršují s roustoucími otáčkami motoru, tzn. z toho usuzuji, že vycházejí z motoru. Pravděpodobně to má něco společného s rotací..Ložiska na klikovce? Začíná to někdě okolo 4 tisíc až do maxima. Na delší cesty je to opravdu nepříjemné. 2 měsíce zpět seřízeny ventily, rozvoďák, nové svíce, olej, nové pneu (vyvážené), seřízené podtlaky, směs.... Spojka jde pěkne, neklouže, nehroutí. Párkrát jsem zkoušel na zadní, ale nic hroznýho... Za boha nemůžu přijít na to proč a odkud pochází ty vibrace.
Rok 2006, najeto 20tkm.
Prohledával jsem různá fora, ale většině lidí to vibruje jen v určitím spektru...
Děkuji za jakýkoliv nápad.
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace asi od motoru?
Maxipes_Fík> Před tímto jsem měl ještě jednoho Horneta s 35000 km a opravdu byl jako elektroskůtr...Ani nebylo poznat že motor točí.
Kary> Motor je v rámu na tvrdo bez silentbloků.
Tak jsem to včera rozhodil, ormknul nové svíce, všechny měly stejnou barvu. Jsou tam dané Brisk AR10-S, dle manuálu. Kabely taky v cajku. Schválně jsem je prohodil za staré NGK. Bez rozdílu.. Zkusil jsem točit i s vymáčknutou spojkou. Trochu vibrace ustaly, ale ten základ vibrací furt zůstal, takže pátrání pokračuje. Leda mě napadá, jestli by třeba nemohl bejt nějakej karbec přiucpanej, ale to je asi blbost, když na podtlakách to šlo jak hodinky.
Naposledy editováno 15.09.2017 12:04:38
2 reakcí na tento příspěvek Vibrace asi od motoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace asi od motoru?
Marcel> Velmi přínosný příspěvek...
fandaism píše: Motofun> Nevibroval. Jenže to je to, jediné co jsme sundali, byly vačky a ty jsou zapouzdřené. Tzn. zde by nějaký evolventní pohyb, který by generoval vibrace vzniknout neměl. Napínák rozvoďáku je ,,automatickej'' a řetěz byl jak novej. Právě proto mi to nejde na rozum, čím to může být.
Marcel> Velmi přínosný příspěvek...
A máš dobře nastavené rozvody?
No tak vemu to z gruntu.
- Dynojet do karbeců, velká tryska, jehla
- Synchro karb
-Kontrola vůlí ventilů. zjištěna větší na xx. válci
-Sundány vačky s řetězovými koly
-Zakoupeny nové vymezovací podložky
-Zkontrolován řetěz rozvodáku (jako nový)
-Vačky uloženy zpět s nastavením kol aby Ex a In bylo zároveň s rovinou hlavy, tak jak to bylo, když jsem to rozebral
-Zapalko zkontrolováno, jestli je správně.
-Nové svíčky
-Vyměnen olej
-Opět synchro karb.
A to je vše, asi se s tím budu muset smířit a počkat, až se něco vysere, pač takhle najdu prd...
Jinak Motofun díky za snahu
Naposledy editováno 17.09.2017 14:06:38
Ale co mě napadlo, čím by to mohlo být je: Malou chvíli po tomto servisu jsem doléval benzín z kanystru. Záhy se ucpaly karbeci a běželo to jen na 2 válce dle zvuku. Tzn jsem sundal šoupátka a profouknul trysky a všecko kam jsem se dostal. Od té doby se sem tam když mám málo benzínu stane zase to, že to běží jen na 2 válce (.
Tak mě napadá, jestli by to nemohlo být přiucpanou tryskou. Pač na volnoběh to jde pravidelně bez vibrací, pač směs nejde přes trysky, ale jakmile se otáčky zvýší nad 4 tis. začíná vibrovat a v tom momentě se dostávají na slovo trysky. Mě to přijde logické, že by to tím mohlo být, co si o tom myslíš?
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace asi od motoru?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | Dnes v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |
Hornet 600 2005 omezený výkon Honda CB 600F Hornet | MISTRSVĚTA | 21 | 30.7.2024 v 13:18 MISTRSVĚTA |