Čumím na tu Yamahu jak péro z gauče. Z750 úplně vynechám, to je motorka jak z Kinder vejce, kam se podívám, tak je to hnus. Sorry to say. Takže Z750 vynechám a porovnám VStroma a MT-07. Každý jeden detail: štelovatelné páčky, litá kyvka, uchopení zadního tlumiče perfektně součástí motoru, přední vidle, brzdy, řidítka, tlačítka, lícování plastů, hadice pro chladící kapalinu, výfukové svody, motor, finish motoru, deklíky motoru, uložení předního kola, uložení zadního kola, sedátka, stupačky pro spolujezdce, podsedlový rám, zpracování hlavního rámu, zrcátka, palubovka... prostě všechno, VŠECHNO o 1 třídu lepší zpracování než to má Suzuki. Suzuki to má tak akorát - prostě dobré, ok, dělá to to co má - ale Yamaha to má výborné!
Ještě matně technika: chladící kapalina pěkně přístupná v předu u motoru, pod nádrží je pěkně obnažená kladka pro plynové lanko, u které určitě půjdou hned štelovat podtlaky aniž by se muselo něco odstrojit. Motor je pěkně viditelný ze všech stran a půjde pěkně čistit i ve vnitřních útrobách, čuměl jsem jako puk jaký je kolem něj uvnitř prostor. Nádrž beztak vyklopitelná jako u Fazera.
Yamaho
,
Naposledy editováno 10.08.2017 14:23:01
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
Mufiozo píše: assassin> Ne, ale můžeš najít detailní fota bez nich, máš mou plnou podporu
me podlitry nezajimaj
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
2 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
Sám mám VStroma, měl jsem i fz6s, Horneta a v garáži máme ještě CB1300. VStrom má nejhorší build a konstrukční detaily. Znatelně lépe na tom byl Hornet a ještě lépe fazer. Cb1300 je jiná cenovka kterou jsem porovnával se Suzuki gsx1400. A výsledek? Ta samá písnička jako VStrom. To samé srovnání Bandita a Horneta. Prostě Suzuki byla po kawě vždycky nejhorší, stačí se podívat na různé historické srovnávačky. Kawasaki v okolí žádnou nemám. Sám Suzuki vlastním a je to pravděpodobně moje poslední motorka od této značky. Jsou to dobré mašiny, ale prostě proč to preferovat, když za ty stejné peníze se dá pořídit něco lepšího (bohužel ne už v kategorii cestovní enduro, zatím). Yamahu považuju kvalitativně za nejlepšího výrobce dneška a dokládají to i žebříčky v customers reports. Suzuki je o něco málo levnějši a lidi to pak kupujou jako rohlíky.
Takže tohle je ten point. Jo a abych nezapoměl, taky trochu vyvolat flame, činí mi radost rozčilovat majitele, kteří se nejsou schopni podívat na svou techniku trochu s nadhledem a začnou kopat, viz výše
Ne že bych byl tak strašně škodolibý, ale potom před takovýmto stádním publikem vznikaji nic neříkající recenze vychvalujíci každou motorku stejně, aby náhodou někdo nezačal jančet jako potrefená husa. Neuškodí se tomu trochu vzepřít
Naposledy editováno 10.08.2017 23:53:50
Mufiozo píše:
Ne že bych byl tak strašně škodolibý, ale potom před takovýmto stádním publikem vznikaji nic neříkající recenze vychvalujíci každou motorku stejně, aby náhodou někdo nezačal jančet jako potrefená husa. Neuškodí se tomu trochu vzepřít
Jednu takovou nicneříkající recenzi si ale právě předvedl Nejsi první ani poslední, ale je to slabota. Napsat "všechno o 1 třídu lepší" ...
EDIT: mt-07 má šíleně měkkoučký silentbloky v uložení řídítek, to je jak držet plyšáka, ne řídítka...
Naposledy editováno 11.08.2017 07:13:18
Vychvalovat, ze u radoveho dvouvalce, navic nahace, je lepsi pristup kolem motoru, nez u kapotovaneho Vcka, to uz chce experta
Naposledy editováno 11.08.2017 07:44:13
5 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
Ale jedna taková zajímavost o motorech Yamaha a toho dvouválce v MT-07 se to týká taky. Honda VFR 800 má vidlicový 4-válec. A víte proč, když je to konstrukčně složitější a dražší? Kvůli lepší trakci. Někde jsem o tom četl článek. Yamaha ale dokázala u svých řadových 4-válců udělat klikovku a zapalování tak, že tím dosahuje stejného výsledku s "obyčejným" řaďákem. Říkal jsem si, jestli v Yamaze neaplikovali tuto technologii i na novou řadu dvouválců, a ANO! Mají to napsané přímo u té motorky, když si kliknete na motor na obrázku:
https://www.yamaha-m...ew=featurestechspecs
<h3>Dvouválcový motor s křížovým klikovým hřídelem o objemu 689 ccm s velkým točivým momentem</h3>
<p>Řadový dvouválcový motor modelu Tracer 700 byl vyvinut na základě „filozofie křížového klikového hřídele“ společnosti Yamaha. Speciální 270stupňový klikový hřídel zajišťuje nepravidelný interval zapalování, který přináší intenzivní pocit zrychlení a dokonalou trakci pro vzrušující zážitek z jízdy. Vysoký lineární točivý moment už od nízkých otáček pak zajišťuje výjimečný výkon.</p>
Ta motorka je neskutečná! Nejen vizuálně, ale i technologicky. Udělal jsem i trochu detailnější prohlídku, nebudu to tu rozepisovat ať mě někteří nezačnou zase tahat za nohu, ale ten detail je prostě nářez.
Tak nevím... Véčkový motor jako má např. VStrom nebo Ducna. Nejsem odborník, ale nedělali se ty véčka kvůli stejnému důvodu, proč Honda dělala Véčko čtyřvál, tj. kvůli lepší trakci? Mě se jako laikovi skoro zdá, že s tím Yamaha vyjebala a docílila toho samého efektu s jednodušším typem motoru, jak na výrobu, tak na údržbu.
Naposledy editováno 11.08.2017 12:48:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
Mufiozo píše: No tak ja to vysvětlím, aby to i blbeček ElFidel pochopil.
Sám mám VStroma, měl jsem i fz6s, Horneta a v garáži máme ještě CB1300. VStrom má nejhorší build a konstrukční detaily. Znatelně lépe na tom byl Hornet a ještě lépe fazer. Cb1300 je jiná cenovka kterou jsem porovnával se Suzuki gsx1400. A výsledek? Ta samá písnička jako VStrom. To samé srovnání Bandita a Horneta. Prostě Suzuki byla po kawě vždycky nejhorší, stačí se podívat na různé historické srovnávačky. Kawasaki v okolí žádnou nemám. Sám Suzuki vlastním a je to pravděpodobně moje poslední motorka od této značky. Jsou to dobré mašiny, ale prostě proč to preferovat, když za ty stejné peníze se dá pořídit něco lepšího (bohužel ne už v kategorii cestovní enduro, zatím). Yamahu považuju kvalitativně za nejlepšího výrobce dneška a dokládají to i žebříčky v customers reports. Suzuki je o něco málo levnějši a lidi to pak kupujou jako rohlíky.
Takže tohle je ten point. Jo a abych nezapoměl, taky trochu vyvolat flame, činí mi radost rozčilovat majitele, kteří se nejsou schopni podívat na svou techniku trochu s nadhledem a začnou kopat, viz výše
Ne že bych byl tak strašně škodolibý, ale potom před takovýmto stádním publikem vznikaji nic neříkající recenze vychvalujíci každou motorku stejně, aby náhodou někdo nezačal jančet jako potrefená husa. Neuškodí se tomu trochu vzepřít
Zvlastni, ze spousty testu dopadlo jinak nez jsi uvedl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .
To je celé .
brazel píše: Mufiozo> ... Speciální (!!! ) 270stupňový klikový hřídel ...
Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .
To je celé .
Přesně tak, 270° je asi marketingově lepší než 90° i když je to totéž. Úplně stejně to mají i parní lokomotivy (ojniční čepy na kolech přesazené po 90°), ale tam je to kvůli tomu, aby se lokomotiva mohla rozjet, kdyby byly ojniční čepy přesazené o 180° tak by se s písty v úvrati nerozjela.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |