skalní přispívatelé na moje dotazy určitě nezaskočím, dalším absurdním tématem, jak by někdo řekl. Nicméně, chci se zeptat na VFR 800. Aktuálně mám Fároška a jsem s ním víceméně spokojenej, ale... jak plyne čas a já stárnu, tak začínám trochu zpomalovat, ty "supersporty" prostě na silnici, kor u nás nemaj žádnej smysl ani význam, a hlavně pak pokud se chce člověk i normálně projet, s Fároškem dám 100 km a moje ruce teda žádná slast... holt ve čtvrt století už to není jako ve 20-ti, kdy jezdí ve sněhu a je mu to u řitního věnce... Abych nechal těch keců.... Pokukuju po něčem pohodlnějším, protože bych si rád naplánoval na druhou půlku tohoto roku nebo začátek příštího Irsko a rád bych tam jel v jedné stopě... VFR-ko mi přijde na cesty v pohodě ale zároveň to vypadá, že blbnout se na tom trochu dá taky...
Co říkáte???
PS: Případně budu rád za tipy, co za mašiny ještě na typ užití - cestování, projížďky okolo komína ale trocha blbnutí někdy taky..
Naposledy editováno 14.03.2017 01:53:08
Ináč já mám VFR (FI) už přes 10 let a na cestování paráda. Není problém na tom dávat denní nájezdy kolem 600km a člověk není nijak "rozbitej".
Podotykam, ze starsi vfr jsem nezkousel!
Naposledy editováno 14.03.2017 09:26:27
VFR bych bral 800, čili asi VTEC, tak zase ten servis není tak hroznej, ne?
Nad vyššíma řidítkama jsem už taky přemýšlel, ale nevím jak by to zafungovalo..
Díky za tip Ten Fazer se mi taky zamlouvá, nad naháčovi jsem přemýšlel taky a zrovna Fazer se mi líbí (Jen by to byla moje první nehonda..)
Naposledy editováno 14.03.2017 11:03:11
1 reakcí na tento příspěvek Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?
Jak se projevuje Vtec kopanec, jde to cítít? Nahrál jsem video z auta, ale jsem na cestě na mobilu a nejde mi to přidat. Mám accorda 2.4 ivtec AT, a ten kopanec tam proste jde cítit dost, tak by me zajímalo jak je to na VFru.
Mým cílem není jezdit 300 z místa, neříkám, že se neprojedu ale trošku už jsem z toho vyrostl ... jde mi spíše o akceleraci, sílu, zátah. Jako jasně, neříkám, že nejde jet 250 na okresce ale.... radši se projedu dvacetkrát v klidu, než jednou ... viz. Buchláky, byl jsem se tam projet a prostě nechápu jak tam někdo muže jet pilu když tam kurva nikam nevidím, nevím co je za kreténa za zatáčkou ... atd...
Čili asi nějak tak, rád se svezu, když mi v hlavě přepnout čtyři písty ale taky si chci v klidu vyčistit hlavu , projet se a někam dojet bez tělobolu.
Naposledy editováno 14.03.2017 11:48:56
Ted Vtec...nákup 2004 s origo kufry. Ten posez se me zda je stejny motorka opticky užší. Tlumič řízení pasuje stejny model jako na Fi, jsou tam vystražný blinkry,dal jsem progresyYSS přední i zadek ,výsledek neznámý zatím ...spotřeba 6,8-7,3 níž jsem se nikdy nedostal i když jsem se coural. Origo kufry na hovno pro mě špatný tvar Givi Keyles lepší...cuknuti znatelné když za to dost vezmeš je ale neomezuje. Servis vtec výrazně dražší... u Fi kontroluješ pouze podložky rozvod nesmrtelný.
1 reakcí na tento příspěvek Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?
A nebo VFR1200, mno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |