Budu vděčný za jakékoli nasměřování ke zdárnému cíli.
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní
TDM851 píše: Manžeta bude až ten druhotný problém. Váleček se dá zrepasovat za pár korun.
manžeta bude jediny problem.měnil jsem minuly rok a levnějši neseženeš.ale zas je od toho pak pokoj.hrozna palka za blbe těsněni.a přesně jak řikaji chlapy jdi po spojkove hadici a ona tě k tomu dovede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní
Nick86 píše: manžeta bude jediny problem.měnil jsem minuly rok a levnějši neseženeš.ale zas je od toho pak pokoj.hrozna palka za blbe těsněni.a přesně jak řikaji chlapy jdi po spojkove hadici a ona tě k tomu dovede
mno sezenes ja to umim by woko za 500, Ale otazka jestli ta pumpa neni zrala spis na repasi, jestli neni vydreny to telo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní
2 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
vydrené to nebude, toto je detská nemoc tohoto stroja, ktorú nikdy nevychytali.... výmena každých cca 30 tisic km je bohužial bežná.

ludom píše: Zdar,
vydrené to nebude, toto je detská nemoc tohoto stroja, ktorú nikdy nevychytali.... výmena každých cca 30 tisic km je bohužial bežná.
To není dětská nemoc, ale lidská hloupost. Stačí pravidelný servis a měnit kapalinu maximálně po dvou letech. Při nájezdu cca 15000km a vyšším raději každý rok.
Na 98000km jsem měnil těsnící O-kroužek 1x....
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
Zalezi natom co stim je. Obcas bejva vydreny to telo valce takze si sisoidni, ale i to se da resit. jde o to jestli se to vyplati. Pokud se repas sada prodava za litr, tak ne.
Pokud se neprodava a muzes koupit leda novej valec za 7, tak se to rozhodne vyplati. Baj voko tyhle veci vychazej u me okolo 1000-1500 Kc.
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
Ty krouzky asi funguji ale zivotnost tam asi nebude.
Ja vymenil manzetu a za mesic v prrrde...i.
Po vymene gufera se to srovnalo a cajk.
Reseny je to asi blbe ale po nejakejch 40 k to prekousnu tech 600kc Gufero 15 kc.
Ale pokud se najde lepsi reseni budu rad.
Edit: to guferko drzi valecek v rovine a tim padem tesnost manzety.
Naposledy editováno 05.05.2017 21:03:31
findejs1310 píše: Manzeta Gugo.
Ty krouzky asi funguji ale zivotnost tam asi nebude.
Ja vymenil manzetu a za mesic v prrrde...i.
Po vymene gufera se to srovnalo a cajk.
Reseny je to asi blbe ale po nejakejch 40 k to prekousnu tech 600kc Gufero 15 kc.
Ale pokud se najde lepsi reseni budu rad.
Edit: to guferko drzi valecek v rovine a tim padem tesnost manzety.
to je vcelku jedno jestli je to manzeta nebo O krouzek. Treba KTM dava defaultne na LC4 okrouzek kterej ma asi 1 mm, naprosta chujovina. Pri najezdu 33 tkm se napred vydre guma a pak se zacne pistkem vydirat telo. Staci i ex post v pistku rozsirit drazku na 2,4 mm o krouzek a zase to vesele jede dal.
Nevim presne jak je resenej ten valec co o kterym se tu mluvi. Manzeta + gufero.
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní
Manzeta je jasna.....umistena na pistku.
Gufero je z boku na pistku v takovem zahloubeni a zapada do nej vypinaci kulatinka ktera trci z motoru.Takze se domnivam ze gufero je pouze voditkem pro kulatinku.
Pokud je gufero vymackane po tech cca 40k tak ten pistek ma trosku vuli a zacne to protikat protoze pistek nedrzi v ose i kdyz je manzeta dobra.
Spoustu lidi resi jen tesneni a o guferu nema ani paru.
O tom frezovani jsem uz taky slysel.Prej i nekdo pridal jednu drazku na dalsi krouzek.
Zivotnost je proste plus minus 40-60 k. Ale hooodne zalezi na tom jak se clovek stara a vymenuje kapalinu.
Ted jsem to menil na jednom Tuonu r.02.To co z toho vyteklo vypadalo spis jako vyjetej olej nez kapalina

Odpo jdu do garaze tak to vyfotim.
Edit: celej novej valecek na tyhle Rotaxy stoji v Aspiritu cca 2500-2700kc podle rocniho obdobi.
Naposledy editováno 06.05.2017 11:00:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barvy Aprilia ETV 1000 Caponord | 42424242 | 3 | 25.12.2024 v 00:27 42424242 |
Shinko Adventure Trail 804/805 [1, 2, 3] Aprilia ETV 1000 Caponord | jasp | 61 | 30.10.2024 v 13:47 ZdendaZB |
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Motodíly Aprilia RST 1000 Futura | Jarek100 | 5 | 24.8.2023 v 19:32 Jarek100 |