1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
irmscher1000 píše: Interval je 25OOO brousí se tam podložky olej 7000 filtr co dvě výměny já měním každou beru to podle TL 1000
...jenom upřesnim, že kontrola ventilů je při 24t km, tzn. při každé čtvrté výměně oleje, kterej se dělá po 6t km a filtr doporučuju měnit s každým olejem, ty ušetřený 2 stovky za to myslim nestojej ...a podložky nebrousim, ale měnim...
3 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
Brousit podložky, to je takovej ceskej fenomen kutil navěky, levne a "dobre"
Podložky stoji to par kacek, tak je vymen dle potreby a neobrusuj ten cement
digitl píše: Tohodle se bojím, ze si koupim motorku po nekom, kdo si takhle servisuje.
Brousit podložky, to je takovej ceskej fenomen kutil navěky, levne a "dobre"
Podložky stoji to par kacek, tak je vymen dle potreby a neobrusuj ten cement
Zas takovej problem bych vtom nevidel, zvlast kdyz u nektercyh vyrobcu musis podlozku rucne dobrousit, protoze je to v manualu
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
filtr co dvě výměny
tohle je fakt v manuálu ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
t_freedom píše: tohle je fakt v manuálu ?
Jo ma to hodne motorek co ma interval vymeny a 6000 tkm.
Namatkou vim ze to ma treba kawa er5, malej stromek.atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
t_freedom píše: gugo> mě to přijde divný... za prvé tedy filtr je asi poloviční náklad oleje...a za druhý, když proženu těma čerstvejma aditivama na rozpouštění karbonů a jiných sraček filtr...zas ho pěkně vyperu do motoru ...ne?
Hele me to prijde taky jako volovina, ale fakt to vtech manualech je. Kdyz prijede zakaznik tak cenu vymeny oleje mam stanovenou stejne s filtrem takze to vymenim a je to. Jen pokud vyznamne chce usetrit tak mu to tam necham.
Cena filtru 130-150Kč není ani zdaleka 1/2 nákladu na olej, proto nechápu, že je někdo schopný tam ten starý filtr nechat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
digitl píše: Tohodle se bojím, ze si koupim motorku po nekom, kdo si takhle servisuje.
Brousit podložky, to je takovej ceskej fenomen kutil navěky, levne a "dobre"
Podložky stoji to par kacek, tak je vymen dle potreby a neobrusuj ten cement
Zadnej cement tam neni je to tvrde cele a tim brousenim se dostanes presne kam potrebujes,jinao jsou jen po peti stovkach,krom tech,kterejma to osadil vyrobce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Murkin píše: Zadnej cement tam neni je to tvrde cele a tim brousenim se dostanes presne kam potrebujes,jinao jsou jen po peti stovkach,krom tech,kterejma to osadil vyrobce.
...ale těch pět stovek stačí na to, aby ses vešel do danejch vůlí...a třeba pro mě je jednodušší mít na dílně sadu podložek a rovnou to přeházet, než běhat za někym na magnetku a čekat třeba tři dny než mi je nabrousí...to jen tak na doplnění...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Filous píše: ...ale těch pět stovek stačí na to, aby ses vešel do danejch vůlí...a třeba pro mě je jednodušší mít na dílně sadu podložek a rovnou to přeházet, než běhat za někym na magnetku a čekat třeba tři dny než mi je nabrousí...to jen tak na doplnění...
tak treba u ducati je musis dobrusovat. A budes se divit, jde to u ruco.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
gugo píše: tak treba u ducati je musis dobrusovat. A budes se divit, jde to u ruco.
nemusíš, když máš sadu
... ale pokud mi to může vyjít tím, že zaborusím stávající prohozený... udělám to. Na dvouventilu jsme se tak vešli...u quatra už to moc pravděpodobný není...
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
Dělají se, ale v čem jaké klapou, kdo ví..
Valve Shims and Adjusting Pads
Metelli Valve Shims and Adjusting Pads are proposed with the following types of material:
A = Cemented and hardened steel.
AS = Special steel.
AN = Normal steel.
Já bych to nebrousil, pokud to výrobce uvádí v prirucce, tak to je jiná, ale jinak ne.
cementování je otázkou slupky několika (de)setin ... pokud by to nebylo zakalený na vysokou pevnost, samotná cementace by to nikdy nevydržela. Takže ikdyž to "cementování" odbrousíš...máš pod tím matroš s dostatečnou pevností pro vačku
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
Nicméně netvrdím, že by se to nemohlo o několik málo desetinek vzít bruskou
Naposledy editováno 22.02.2016 17:12:33
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
Proste vemes smirgl 400 polozis na nej podlozku a jedes, spocitas si tahy a po par tazich premeris mikrometrem. Nakonec jsem to zalestoval na hrubosti 1000 ale to uz jen pro formu.
Kdyz jsem potreboval ubrousit vic, tak jsem si na to udelal pripravek , proste hlinikovou tycku kde vysoustruzis diru presne pro podlozku, to aby to bylo rovne a aby me zbyly nejaky nehty na rukou Und je to.
ps: kdybych mel nekoho s magnetkou zarohem tak to takhle nedelam.
Naposledy editováno 22.02.2016 22:48:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |