1 reakcí na tento příspěvek technická data
Edit - dvakrát jsem nově registroval motorku do evidence na základě COC. Orgán podle COC vypsal velký TP, vystavil malý OTP a byl klid. Proč STK a COC?
Naposledy editováno 22.09.2015 20:16:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technická data
1 reakcí na tento příspěvek technická data
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technická data
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technická data
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technická data
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technická data
Snad ti to pomůže
Edit: doplnění - Dragstar 1100, r.v. 2003
Naposledy editováno 03.12.2015 12:36:14
Naposledy editováno 09.03.2016 18:25:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XVS 1100 přehřátá nechytne Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Myšus | 11 | 22.6.2024 v 00:04 kluzo3 |
Yamaha xvs 650 dragstar brzdy6 Yamaha XVS 650 DragStar | Metyyy | 4 | 15.6.2024 v 15:14 Metyyy |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Záměna halogenové H4 za ledkovou Yamaha XVS 650 DragStar | Backer | 30 | 24.5.2024 v 20:19 combust |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |