1 reakcí na tento příspěvek Oleje repsol
Čo ale čert nechcel, začal motor haprovať, klepať a ostal hlučný - tak som po 500 km vylial olej a bol úplne čierny a doteraz sme neprišli na to, čo sa vtedy stalo.
Po dlhom skúmaní, bádaní a rozmýšľaní som nakoniec do Varana nalial tento Repsol a po 500 km motor klepal a začínal sa chovať rovnako zvláštne ako vtedy s Motulom. Po necelých 500 km som ho vypustil skoro čierny (vypláchlo zvyšky po Motule) a dal som do motora Castrol Power 1 a motorka odvtedy nahrkala 12.000 kilometrov bez problémov.
Zlý olej to určite nebude, ale jednej motorke môže sadnúť a druhej nemusí. Na Castrol Power 1 som naučil aj moju CB1300 a po prechode z Motulu sa hneď ozvali rozvody... Či motoru a spojke Repsol sadne zistíš jedine tak, že ho tam naleješ.
Byl za dobrou cenu.Je fakt, že jsem zatím nic nenajel, tak uvidím co bude dál ( dal jsem ho v srpnu a najel cca 300km )...
Někdo po něm plive, jinej chválí...
Ten Motul chválí dost lidí, kvůli lepšímu chodu převodovky...fakt nevím ...
1 reakcí na tento příspěvek Oleje repsol
Pokud olej plní normu výrobcem je úplně jedno jestli Mogul nebo Motul
Mám zkušenost s Valvoline Motul Repsol rodíl jsem nepostřehl
To, že jednej motorke olej chutí a druhej nemusí je možné. Motor sa nezadrie, ale minimálne sa zmenia jej vlastnosti - iný chod spojky, iný zvuk pri studenom štarte, vyššia spotreba oleja... Otázka je, či si majiteľ zmenu všimne. Nedá sa to však celé zvaliť na olej, svoje v tom zohrá aj technický stav motorky, to je dôležité dodať.
Kibo píše: Dlhé roky som jazdil na Motul 5100 (CBF600S, CB1300) a keď som kúpil Varana, tak som tam logicky nalial Motul 5100, ktorý tam vraj lial aj bývalý majiteľ.
Čo ale čert nechcel, začal motor haprovať, klepať a ostal hlučný - tak som po 500 km vylial olej a bol úplne čierny a doteraz sme neprišli na to, čo sa vtedy stalo.
Po dlhom skúmaní, bádaní a rozmýšľaní som nakoniec do Varana nalial tento Repsol a po 500 km motor klepal a začínal sa chovať rovnako zvláštne ako vtedy s Motulom. Po necelých 500 km som ho vypustil skoro čierny (vypláchlo zvyšky po Motule) a dal som do motora Castrol Power 1 a motorka odvtedy nahrkala 12.000 kilometrov bez problémov.
Zlý olej to určite nebude, ale jednej motorke môže sadnúť a druhej nemusí. Na Castrol Power 1 som naučil aj moju CB1300 a po prechode z Motulu sa hneď ozvali rozvody... Či motoru a spojke Repsol sadne zistíš jedine tak, že ho tam naleješ.
mě vždy tyto, na první pohled sofistikované, články o labužnictví jednotlivých motorů pobaví...
Naposledy editováno 07.04.2015 11:03:48
Ale osobně jsem si nestěžoval ani když jsem do motorek lil Valovoline, Denicol, Motul ...
A jestli nějaký olej motorce sedne nebo ne, je podle mě kravina ... rozdíl může být znát při změně viskozity. Dodrž předepsanou spec. a je to v klidu.
Spíš je to všechno v hlavě majitele - jé teď jsem vyměnil volej a kurva zdá se mi to nějak hlučnější .. nekouří to víc? Se mi zdá, že to sežralo o 0,03 l víc na 1000 km ... můj názor
Pak došel ve francii, tak sem koupil to nejlevnější v careffouru a taky to jelo.
Někdy před 3 rokama mi docházel olej, když sem se vracel a už byl za hranicema a olej byl na výměnu, tak sem koupil malý M2T a dojel sem v klidu dom a pojezdil ještě asi 5OOkm. Motorce nic nebylo
http://www.motorkari...ctyrtakty-31047.html
Naposledy editováno 08.04.2015 12:03:43
To ze nejaky olej nejake motorce muze vadit vubec nemusi byt nesmysl. Ono asi nejde jen o motor, ale prave o tu spojku. Zvlast treba u motorek jako KTM 1190, kde uz je seriove antihopping spojka.
Neco malo asi udela i stav motoru, ona skutecne muze vlastnost oleje zpusobit "tesnost" opotrebovaneho motoru a opacne.
Urcite na chovani motoru a spojky ma mnohem vetsi vliv specifikace a navic vyrobci skutecne meni slozeni oleje kdy se jim zlibi. Pokud se vejdou do specifikace, tak neni treba menit obchodni oznaceni.
Takze ja bych se pokusil najit co mozna nejpodobnejsi olej co tam dava vyrobce a prihlednul samozrejme na to jak a kde jezdim. Jiny naroky bude mit supermoto, cestak, kroska. On je rozdil kdyz NC750 toci po meste bezne mezi 3,5 az 5 tis. a KTM 1190, ktery ma rado sviznou jizdu mimo mesto a pod 5 tis. se mu nelibi . Navic to ze v anglii do toho neco leje vyrobce neznamena, ze v italii to tam dam taky.
A posledni vec - nekoukal bych tolik na cenu:
1) drazsi nemusi znamenat lepsi
2) 2-4 litry oleje co se bezne vejdou do motorky budou stat tak max 1700 Kc a vetsine (dobre moje KTM nepocitam ) to vydrzi celou sezonu, coz nestoji za to resit nejakych par korun rozdil mezi oleji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |