Mám problém s CBR600F škrcenou na 25kW. Nad 120km/h netáhne, chová se, jako by tam byl omezovač, i kamarád potvrdil že to tak zní. Je jedno, na který kvalt těch 120ti dosáhnu (6-9000 otáček, je to jedno), při 120ti ztratí tah, mírně cuká, je cítit snaha motoru, ale dál už nemůže.
Zkoušel jsem to se zaplým sytičem, ale to jsem z ní vytáhl jen 130kmh, což přisuzuju spíš tomu, že jsem jel z kopce.
Do těch 110ti táhne krásně, stejně jako dříve. Dříve, před zimou, byla maximálka okolo 200kmh.
Benzín je tam 3 týdny starý, v autě nedělá žádné problémy. Jediné, co jsem přes zimu dělal a mohlo by to mít vliv je sundání karburátorů a upravení vůle plynu, karburátory jsou nasazeny správně, ověřeno.
Pokud jedu chvíli těch 120, chci pak podřadit s meziplynem při zmáčkunté spojce, tak motor na plyn téměř nereaguje, jako bych za něj vůbec nebral.
Můj model má náporové sání vzduchu a el. přívěru, pokud to může mít vliv.
Nějaké nápady?
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Na svíčky jsem ještě nekoukal, svody se hřejou všechny stejně a při nižších rychlostech cukání nepozoruju, tudíž jsem to nepovažoval za podstatný.
Volnoběh drží bez problémů
Omezovač jsem nezkoušel, ale do otáček jde pěkně
Za jízdy jsem to točil nejvíc asi do 9000, ne že by dál nešla, jen jsem to v tu chvíli nechtěl víc točit a nebylo znát nic divného.
Bylo to totiž asi v 90kmh
Škrceno je to restrikcemi na karbecích
Ale tím to není, uškrcená jezdila půl roku bez problému, až teď po zimě zlobí
Naposledy editováno 03.04.2015 22:37:04
Na jednu stranu by tam mělo být směsi dost, když to za jízdy bez problému točím do 9000, ale při 120ti km/h to ztratí sílu v 7000. Na stranu druhou to potom chvilku vůbec nereaguje na plyn, jakoby dokud tam zas nenateče benzín.
Airbox i filtr jsou v pohodě, to jsem kontroloval
Možná mrknu na kohoutek od nádrže, jestli není přiucpaný
Plynový lanko je ok, poznal bych, kdyby šlo na prázdno, bez odporu
Já to vidím stejně, ale na příčinu nemůžu přijít, proto se tu ptám, aby mě odpovědi nějak nasměrovaly, specifikovaly problém
Restrikce ne, na ty jsem nešahal
Naposledy editováno 03.04.2015 22:42:18
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Katana píše: Membrány?
To mě taky napadlo jako první. Jestli sundal víčka, tak mohl nějakou membránu blbě dopasovat zpátky - kolikrát bejvaj jako živý
Hele, kuceraz, když to jelo před tím, než si vyndal karbecy, tak projdi znova všechno, co jsi měl rozebraný.
Jinak hornet byla moje první mašina a můžu říct, je to nejlepší na začátek. Je víceméně blbuvzdorná, odpustí opravdu hoodně chyb Neměl jsem teda škrcenou, ale sranda začíná od 9ti tis. otáček výš ;) Stíhal jsem i litrový GSXR
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Předtím si jezdil kolem kila, akorát slečnám před základkou si mohl ukazovat že máš tááákhle velký péro, protože ti to jede dvě kila. Zkus si vzpomenout, jestli tě loni předjížděli důchodci ve fábiích HTP, jestli jo, tak mám pravdu
Pro ostatní: měl jsem dva roky 125ku a 6ku projížděl i otevřenou, tachometr vážně funguje a ty dvě kila tam vážně byly
Kdo nevěří, nechť záda do Youtube "25kw top speed" nebo něco podobnýho. 180-190 to dává víceméně vše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
kuceraz píše: Seškrcený to mám už hodně dlouho, dřív s tím nebyl problém sypat ke dvěma stům
Pokud otevřená má 76,5kw a jede max. 250km/h , tak pro rychlost 200km/h bude potřeba výkon +- 49kw. (beru zde pouze aerodynamický odpor - ostatní veličiny jsou pro náš výpočet zanedbatelné.)
A to je skoro 2x větší výkon, než 25kw. Fyzikální zákony neokecáš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | Včera v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |