Se strojem chci jezdit kolem komína a za rok se účastnit místního závodu
Proto potřebuji nějaký pořádný stroj, na kterém budu schopen komukoli, kdykoli ujet.
Co od stroje čekám:
Rozpočet 5000kč
Co největší výkon (kvůli zmíněného závodu)
Možnost přestavby motoru navyšující výkon alespoň o 25% (rozpočet na přestavbu 2000kč, basa piv a flaška slivovice)
Hodně levných (i bazarových) ND
Lehký stroj schopný jet silnici i blátivou lesní cestu
Maximální spolehlivost
Možnost cokoli opravit doma bez nutnosti připojit diagnostiku a počítač
Vhodnou výbavu (holínky+vaťák) mám.
Z mých požadavků mi vzešly Jawa 50/23 a Babetta 210, tak kterou vybrat?
E: vynechán kundolap
Naposledy editováno 24.11.2014 08:07:29
Ještě co se závodu týče, tak stroje jsou v rozdílných kategoriích.
Jedna (méně obsazená, méně prestižní) je dvourychlostní Babetta, Jaweta a Stadion
Druhá (top kategorie) jede Jawa 50/(05, 555, 20, 21, 23)
E: a co jsem zjišťoval tak ani ta úprava motoru není nereálná
Naposledy editováno 24.11.2014 07:58:39
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
Druhá věc, je jak moc chceš v těch závodech vítězit. Pokud je tvoje touha po výhře větší, než jenom po zúčastnění, tak raději babettu, se kterou bude měnší konkurence.
Co se týče kundolapu, tak tokovy mlady roštěnky mají rády jenom novy věci, jdou prostě jenom po tom pozlátku a fichtl už je veterán, takže to mluví zase pro babettu.
Ohledně dílů a tunningu si myslím, že to výjde tak nejak na stejno, ale fichtl na tom bude asi trochu líp. Neznám snad nikoho, co by ho v životě aspoň jednou nezahodil, takže bouraček bude asi dost.
A poslední aspekt kterej by mohl mít trochu vliv. Babetta je hybrid a to je teď prostě v kurzu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku vybrat
Jinak na závod to chci trochu poladit. Na Babettě bych dle toho co jsem četl, dal hikone výfuk, karburátor z pionýra, zvětšil kanály a měl bych 1. místo jasné, ale Bebetty nebyly vnímány jako plnohodnotný závod. Skoro jako MotoGP a Moto3
U mustangu je ta úprava, co nesníží životnost motoru na pár desítek km, asi náročnější, ale nechci se pouštět do ničeho příliš radikálního.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku vybrat
Zx-10RCarlos píše: Babeta 210 kdyz poradne poladis vyfuk, nejlepe zkratit tak to poleti jako svina. Kdyz das lepsi karburator tak jak dve svine
Čeče mě nikdy nenapadlo, že 2 svině letěj rychlejc jak jedna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku vybrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku vybrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku vybrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku vybrat
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
E: zase na mustangu se dalo účastnit volné soutěže ve skoku do dálky. Babetta co to zkusila měla po doskoku problém s rámem
Naposledy editováno 24.11.2014 09:10:21
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
2. Babetu vyztužíš montážní pěnou a můžeš s ní skákat i backflip
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
a ta kategorie speciál už je fakt za dost penež to má s fichtlem společný opravdu jen základ, jinak je to zcel ajiný stroj
ale i ten stadnard je technicky omezen - tusím 8 výbrus, hlava a karburátor musí být původná atd. pohledej a pročti a uvidíš sám
Co jsem koukal, tam úprava Mustangu už vyjde dráž, než Babetta, kam ti teoreticky stačí výfuk(300kč) a karburátor z fichtla(starší za 200kč)
E: tak v našem případě je to byla taková benevolentnější třída klasik. Nikdo neřešil blatníky ani kapotáž, která občas nebyla vůbec
Naposledy editováno 24.11.2014 10:58:00