Naposledy editováno 21.10.2014 21:14:17
Myslím, že ti nezbyde nic jinýho, než zkusit to naladit podle ucha. Zas tolik možností nastavení tam není, pokud je pila mechanicky v pořádku a karburátor je čistej, nemůže ti to zabrat dýl jak půl hodinky.
Ještě jsem si vzpomněl: zkoukni palivou hadičku, teď mě slušně potrápila na 10 let staré MS 230. V ohybu totálně popraskaná, kdybych ji víc neohnul při vyndávání karburátoru kvůli čištění, vůbec bych si toho nevšiml.
EDIT: krokoš bol rychlejší
Naposledy editováno 21.10.2014 21:05:25
Jinak standardne na pilach bejvaj 3 srouby - volnobeh, sytost v nizkejch a vysokejch ot., takze volnobeh nastavit nejdriv na vyssi otacky, at to vubec nejak nastartuje, pak si v klidu seridit sytost v nizkejch, volnobeh snizit a nakonec sytost ve vysokejch. A kdyz ti to nepujde, tak v servisu to budou mit raz-dva a za par korun.
Jinak je taky varianta, ze je v prdeli neco na motoru a pak se to sestelovat neda, protoze si to dela co chce.
Ja doma rezu v kratasech, ale nastesti se me na to v servisu neptali.
Tesneni jsou dulezity, ten karburator nesmi nikde prisavat falesnej vzduch, protoze pak to taky neseridis a otacky zpravidla litaj nahoru dolu.
Nestabilní volnoběh a zhasínání jsem řešil před léty u FS44 a tam to bylo vyčochtané ložisko kliky, které pak odrovnalo i gufero (klika je tam dost nešikovně uložena letmo jen na jednom lágru).
1 reakcí na tento příspěvek stihl 070
Naposledy editováno 22.10.2014 19:15:00
A ještě něco: u té 070 už má taky pomalu doslouženo spojka a díval jsem se na internetu na nový.. všechny napodobeniny této spojky na tento typ jsou z Číny.. nwwm jestli to má cenu kupovat jestli to vydrží..